Версия за печат

00190-2015-0003

BG-Карнобат: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Карнобат, бул. "България" № 12, За: Маргарита Падарева; Иван Игнатов, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29126; 0559 29147, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http: // karnobat.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http: // karnobat.acstre.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

община Карнобат, бул. "България" № 12, За: Диана Минкова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29163, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http: // karnobat.acstre.com.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

община Карнобат, бул. "България" № 12, За: Диана Минкова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29163, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http: // karnobat.acstre.com.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Реконструкция на спортна площадка – тенис на корт и площадка за спортни игри в гр. Карнобат”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: УПИ № 1, кв. 20 по плана на Промишлена зона "Север", гр. Карнобат
Код NUTS: BG34
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е: извършване на строителни и монтажни работи (СМР) на обект: „Реконструкция на спортна площадка – тенис на корт и площадка за спортни игри в гр. Карнобат”. Изпълнението на СМР, ще се извършва съгласно изискванията и указанията на възложителя и при спазване на всички действащи технически нормативи. Видовете СМР, които подлежат на извършване и техните количества са подробно описани в Книга ІІ – „Техническа спецификация” и Количествена сметка, представляваща неразделна част от документацията за участие. Настоящата поръчка се възлага в изпълнение на Договор № 50/3/3211116/04.08.2014 г., сключен между Държавен фонд „Земеделие”, „Местна инициативна група - Карнобат” и Община Карнобат за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за осъществяване на проект по Мярка 321 „Основни услуги за икономиката и населението в селските райони”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

•Реконструкция на площадка с размери 1020 кв.м за футбол на малки врати – изпълнение от изкуствена трева с полиестерни влакна с 4 см дължина на влакната с посипка от сив каучуков гранулат – 2, 5 см, посипка от кварцов пясък – 1, 5 см и трошен камък – 20 см; •Реконструкция на площадка за тенис корт с размери 464 кв.м изпълнение от рулонна каучукова настилка върху 12 сантиметрова стоманобетонна плоча; •Доставка и монтаж на предпазна ограда за футболно игрище по детайл, Н-6м. Оградата ще се изпълнява с височина 6,08 м спрямо терена. Оградата ще се изпълни от оградна мрежа на стойки от метални тръби. Стойките ще се бетонират в единични бетонови фундаменти с размери 40/40/80 см през 2,5 метра; •Направа на пейки б75/35см по детайл. Пейките ще се изпълнят със смесена конструкция – метални стойки и дървени седалки. Стойките са П-образни, от метални тръби през 80 см. •Доставка и монтаж на 2 бр. еднокрили врати. Вратите ще се изпълнят от метална рамка от кутия 50.50.3, към която се заварява оградна мрежа. Размерите на рамките са 90/250 см и 142/250 см •За осветяване на спортната площадка се предвижда изграждане на прожекторно осветление от осем групи по два прожектора със светодиоди LED 70W и симетрично светоразпределение. Прожекторите ще се монтират на нови стоманени стълбове с височина Н-8м. Видовете СМР, които подлежат на извършване и техните количества са подробно описани в Книга ІІ – „Техническа спецификация” и Количествена сметка, представляваща неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
120000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 1 200,00 (хиляда и двеста лева) лв. Гаранцията се представя под формата на: а)парична сума - внесена на касата в Център за административно - информационно обслужване и местни приходи при община Карнобат, всеки работен ден от 9,00 до 16,30 часа или по банковата сметка на община Карнобат BG37DEMI92403300038444, BIC DEMIBGSF, „Търговска банка „Д” АД - офис Карнобат; б)банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в настоящото обявление за обществена поръчка и в документация за участие. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП, Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се предлага за отстраняване от участие. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение (консорциум и др.), което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност един месец след изтичане срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията. Освобождаването и задържането на гаранцията за изпълнение на договора е уредено в проекта на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За финансиране на тази обществена поръчка община Карнобат ще използва средства по Договор № 50/3/3211116/04.08.2014 г., сключен между Държавен фонд „Земеделие”, „Местна инициативна група Карнобат” и Община Карнобат за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за осъществяване на проект по Мярка 321 „Основни услуги за икономиката и населението в селските райони”, както и собствени средства. Схема на плащане Авансово плащане: в размер на 40 (четиридесет) % от стойността на договора за изпълнение на поръчката, изплатено в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво. Извършване на авансово плащане е допустимо след представяне на: - фактура за стойността на аванса. Авансовото плащане ще се приспада от окончателното плащане по договора с изпълнителя. Междинно плащане: не се предвижда. Окончателно плащане: размерът на окончателното плащане се изчислява като се приспаднe авансовото плащане. Окончателното плащане ще се извърши в срок до 3 (три) месеца след издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация. За извършване на плащането изпълнителят представя фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не е приложимо. Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица (консорциум/гражданско дружество по ЗЗД) преди сключване на договора е необходимо да представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се състои от три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: ПЛИК № 1 с надпис „Документи за подбор”- 1 (един) оригинал 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, по чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП, подписан от участника - по образец;2.Представяне на участника, с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - по образец;3.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка – по образец;4.Декларация, че участникът се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката – по образец;5.Декларация по чл. 47, ал.9 от ЗОП за участници установени/регистрирани в или извън РБългария(за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.1, б. „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2, т. 3 и т. 4 ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т.1 и т. 2 от ЗОП) - по образец ;6.Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 7.Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП; 8. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 9.Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители – по образец; 10.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – по образец; 11.Декларация за извършен оглед на обекта – по образец; 12.Договор за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) - заверено копие; 13.Документ подписан от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да представлява обединението, да подаде офертата и да попълни, и подпише документите, които са общи за обединението и др. (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и не е изрично вписано в договора, с който се създава обединението);14.Декларация за приемане на условията в проекта на договора – по образец;15.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - по образец; 16.Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – по образец; 17. Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – по образец; 18.Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари - по образец. ПЛИК № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” - 1 (един) оригинал 1. Техническо предложение – по образец. 2. Календарен план - график. 3. Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (в случай, че е приложимо) ПЛИК № 3 с надпис - „Предлагана цена” - 1 (един) оригинал 1. Ценова оферта - по образец, ведно с пълен набор анализи на единичните цени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не е приложимо
Минимални изисквания: не е приложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Декларация съдържаща списък на строителството, изпълнено през последните 5 години (по образец), считано от датата на подаване на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт; или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; *** Под строителство сходно с предмета на поръчката, следва да се разбира реконструкция и/или изграждане на паркове или градини, или озеленени площи. б)списък на правоспособните технически лица, включително и на тези, отговарящи за контрола на качеството - по образец, с приложени документи за образование и квалификация – заверени копия; списъкът трябва да включва екипа от правоспособни технически лица, както и изпълнителския персонал, които ще участват в непосредственото изпълнение на поръчката; за изпълнителския персонал се прилагат заверени копия на документи, доказващи професионалната им квалификация, в зависимост от дейностите, които ще извършват. в) сертификат по ISO 9001:2008 „или еквивалентно” за система за управление на качеството в строителството – заверени копия; г)удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя – заверено копие; чуждестранните участници трябва да представят документ за наличие на такова право или „еквивалентно” и/или декларация, че притежават такова право; В случай, че участникът е обединение/консорциум документите се представят само за участниците, чрез които обединението/консорциума доказва съответствието си с критериите за подбор. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
Минимални изисквания: а)участникът трябва да е изпълнил или да е участвал в изпълнението на строителство еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка на стойност равна или по-висока от прогнозната стойност на обществената поръчка; *** Под строителство сходно с предмета на поръчката, следва да се разбира реконструкция и/или изграждане на паркове или градини, или озеленени площи. б) ръководният персонал, който следва да се предвиди от изпълнителя да включва: • 1 (един) строителен техник с опит в изпълнението на обекти от подобен характер минимум 3 (три) години; • 1 (един) специалист по контрол на качеството - правоспособно лице, отговарящо за контрола на качеството, притежаващо необходимата професионална квалификация; • 1 (един) специалист отговорен за безопасността на труда – правоспособно лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо необходимата професионална квалификация; в) изпълнителският персонал, който ще участва в изпълнението на СМР: всички лица, с изключение на общите работници да притежават необходимата професионална квалификация, съобразно дейностите, които ще извършват. г) сертификат по ISO 9001:2008 „или еквивалентно” за система за управление на качеството в строителството - обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката; д) удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на обекти Четвърта група, строежи от ІV категория - заверено копие и валиден талон. В случай, че участникът е обединение/консорциум документите се представят само за участниците, чрез които обединението/консорциума доказва съответствието си с критериите за подбор. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението. Възложителят не изисква документацията за участие да се получава на място. Възложителят ще предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат документацията за участие и изпращат на възложителя ведно с искането и документ за платена документация. Сумата от 5,00 (пет лева) лв. без включен ДДС, а с включен ДДС - 6,00 (шест лева) лв., представляваща направените разходи за отпечатване и размножаване на тръжната документация, следва да бъде внесена по банковата сметка на община Карнобат BG91DEMI92408400038385, BIC DEMIBGSF, код плащане 44 70 00, „Търговска банка „Д” АД - офис Карнобат или на касата в Център за административно - информационно обслужване и местни приходи при община Карнобат.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на община Карнобат, находяща се на бул. "България" № 12, ет. 2 гр. Карнобат

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители,както и представители на средставата за масово осведомяване и юридическите лица с нестопанска цел могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 4 и 5 от ЗОП, както и при отварянето на ценовите оферти и оповестяването на предлаганите цени.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата поръчка се възлага в изпълнение на Договор № 50/3/3211116/04.08.2014 г., сключен между Държавен фонд „Земеделие”, „Местна инициативна група Карнобат” и Община Карнобат за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за осъществяване на проект по Мярка 321 „Основни услуги за икономиката и населението в селските райони”.

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура се провежда по опростените правила на основание чл. 14, ал. 3, т. 1 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

община Карнобат, Дирекция "АПИО", бул. "България" № 12, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29156, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

URL: http: // karnobat.acstre.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ