Версия за печат

00015-2015-0002

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

КонтурГлобал Марица Изток 3 АД, бул. Ситняково No 48 ет.9, За: Валентина Манева, България 1505, София, Тел.: 02 8102323, E-mail: MaritsaProcurement@contourglobal.com, Факс: 02 8102345

Място/места за контакт: Отдел ОП и Снабдяване

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: https://webservices.contourglobal.eu/purchaserprofile/index.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

КонтурГлобал Марица Изток 3 АД, ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3, За: Валентина Манева, България 6294, с. Медникарово, Тел.: 042 663712, E-mail: MaritsaProcurement@contourglobal.com, Факс: 042 663712

Място/места за контакт: отдел ОП и Снабдяване

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: https://webservices.contourglobal.eu/purchaserprofile/index.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

КонтурГлобал Марица Изток 3 АД, ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3, За: Валентина Манева, България 6294, с. Медникарово, Тел.: 042 663712, E-mail: MaritsaProcurement@contourglobal.com, Факс: 042 663610

Място/места за контакт: отдел ОП и Снабдяване

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: https://webservices.contourglobal.eu/purchaserprofile/index.php.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

КонтурГлобал Марица Изток 3 АД, ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3, За: Валентина Манева, България 6294, с. Медникарово, Тел.: 042 663712, E-mail: MaritsaProcurement@contourglobal.com, Факс: 042 663610

Място/места за контакт: отдел ОП и Снабдяване

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: https://webservices.contourglobal.eu/purchaserprofile/index.php.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изграждане на тръбопровод за връщаща вода от сгуроотвал Искрица до помпена станция Избистрени води

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3 с. Медникарово, 6294 община Гълъбово
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на СМР във връзка с обект Изграждане на тръбопровод с GRP тръби DN ID1200, доставени от Възложителя, за връщаща вода от сгуроотвал Искрица към помпена станция Избистрени Води. Обекта се разделя на два етапа: Етап 1: Полагане на тръби GRP DN 1200 и шахти DN ID1200 Етап 2: Изграждане на мостово съоръжение над река Соколица на три отвора; Укрепване на бреговете на река Соколица в два участъка както следва: Участък 1: Укрепване с габиони и матраци тип рено; Участък 2: Укрепване чрез бракувани стоманобетонови жп траверси;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231110, 45221110

Описание:

Строителни и монтажни работи по полагане на тръби
Строителни работи по общо изграждане на мостове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Етап 1: Полагане на тръби GRP DN 1200 и шахти DN ID1200, с приблизителна дължина на тръбопровода около 1600метра. Етап 2: Изграждане на мостово съоръжение над река Соколица на три отвора с дължина около 46 метра; Укрепване на бреговете на река Соколица в два участъка както следва: Участък 1. Укрепване с габиони и матраци тип рено – 120 метра; Участък 2. Укрепване чрез бракувани стоманобетонови жп траверси – 110 метра;

Прогнозна стойност без ДДС
800000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 5000.00 лева под формата на банкова гаранция със срок на валидност 30/06/2015 или паричен депозит по банкова сметка в SG Експрес банк АД, клон София, IBAN № BG35 TTBB 9400 1521 0392 96, BIC: TTBB BG22;

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва поетапно в 30-дневен срок след представяне на данъчна фактура за съответната сума и двустранно подписан приемно- предавателен протокол за изпълнени дейности, по банков път с платежно нареждане.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП. При наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП, участниците се отстраняват от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Удостоверение от банки или копие от застраховка за професионална отговорност;

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Кратко представяне на фирмата. 2. Списък на основните договори по предмета на процедурата или подобни, а именно: изграждане на тръбопроводи с минимален диаметър DN 800, изпълнени през последните пет години, включително Възложител, място на изпълнение, период на изпълнение и стойност на договора; 3. Копие от регистрация на кандидата в регистъра на Камарата на строителите: Първа категория за строителство. 4. Удостоверения за добро изпълнение за завършени обекти по предмета на процедурата или подобни, а именно изграждане на тръбопроводи с минимален диаметър DN 800. 5. Доказателства, че кандидатът ще изпълнява дейностите съгласно система за управление на качеството ISO 9001:2008; 6. Доказателства, че кандидатът ще изпълнява дейностите съгласно система за управление на здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007; 7. Доказателства, че кандидатът ще изпълнява дейностите съгласно система за управление на околната среда ISO 14001; 8. Списък на технически персонал, отговорен за качеството и контрола на безопасността. Информация за професионалната квалификация на ръководния екип, който ще участва при изпълнението на договора; 9. Декларация за техническото оборудване и машини за извършване дейностите, предмет на процедурата, с минимално изискване за доказване на собствена или наета механизация, както следва: верижен багер , колесен багер, камиони, кран с товароподемност до 30 тона, платформа за транспортиране на тръби с дължина до 12м, пилотонабивна техника. Горепосочената техника и машини следва да бъдат технически изправни и отговарящи на изискванията на Българското законодатество, снабдени с необходимите документи, договори за наем, големи талони, винетки, застраховки, протоколи от технически прегледи и др. удостоверяващи годността на машините и техниката за извършване дейности отговарящи на предмета на процедурата– прилагат се копия от съответните документи; 10.Декларация от участника, относно използването на подизпълнители при изпълнението на поръчката, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие- оригинал;

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

ДА


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

2-1671-15

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ДВ 522441 от 06.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.02.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.03.2015 г.  Час: 10:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда, ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3, с. Медникарово, 6294, област Стара Загора

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно условията на чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ