00553-2015-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.02.2015 14:36 ч. : | 03/02/2015 14:30 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.02.2015 14:36 ч. : | 03/02/2015 14:30 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Институт по физика на твърдото тяло "Акад. Георги Наджаков" при Българска академия на науките, бул. Цариградско шосе № 72, За: доц. д-р Йордан Маринов - тел.: 02 979 56 84; 0876 58 10 22, Република България 1784, София, Тел.: 02 8758061; 02 9795792, E-mail: ymarinov@issp.bas.bg, Факс: 02 9753632
Място/места за контакт: бул. Цариградско шосе № 72Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.issp.bas.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.issp.bas.bg/public-procurement/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: наука, научноизследователска дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Организиране и провеждане на три обучителни семинара за възможностите, предназначението и приложението на научни апаратури, закупени в изпълнение на проект „Повишаване на научния и иновационния капацитет на ИФТТ-БАН в областта на многофункционалните наноструктури“ - INERA FP7-REGPOT-2012-2013-1 - Седма рамкова програма на Европейския съюз“
Възлагане на обществена поръчка
Услугите са необходими за осъществяване на дейностите, свързани с изпълнението на проект „Research and Innovation Capacity Strengthening of ISSP-BAS in Multifunctional Nanostructures“ („Повишаване на научния и иновационния капацитет на ИФТТ-БАН в областта на многофункционалните наноструктури“), INERA FP7-REGPOT-2012-2013-1 - Седма рамкова програма на Европейския съюз“, Grant agreement no: 316309 (проект ИНЕРА), по който бенефициент е Възложителя.
79951000, 79341100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
В предмета на поръчката са обхванати следните услуги: а) услуги по организиране на три обучителни семинара за работа със закупените по Работен пакет 1 на проекта ИНЕРА научни апаратури, с цел повишаване на капацитета на участниците в семинарите при осъществяване на научноизследователската дейност в областта на мултифункционалните наноструктури, и осигуряване на логистика при провеждането на семинарите; б) хотелско настаняване на чуждестранните лектори; в) написване на информационни материали за закупените научни апаратури и изработване на необходимите информационни и рекламни материали за семинарите; г) написване и отпечатване на наръчници за работа със закупените научни апаратури; д) написване и подготвяне на публикации и публикуването им в медиите с цел повишаване на информираността сред научните и деловите среди, бизнеса и широката публика за възможностите за провеждане на научни изследвания с новите научни апаратури, както и техните приложни аспекти, включително и за бизнеса. Максималната обща прогнозна стойност на поръчката е 49 500лв. (четиридесет и девет хиляди и петстотин лева), без ДДС, разпределени, както следва: Максималната прогнозна стойност на услугите по организиране на три обучителни семинара и осигуряване на логистика при провеждането им, написване на информационни материали за закупените научни апаратури и изработване на необходимите информационни и рекламни материали за семинарите, написване и отпечатване на наръчниците за работа със закупените научни апаратури и написване, подготвяне и публикуване на публикации в медиите за повишаване на информираността за новите научни апаратури е 44 220лв. (четиридесет и четири хиляди двеста и двадесет лева) без ДДС; Максималната прогнозна стойност на услугите за осигуряване на хотелско настаняване на чуждестранните лектори е 5 280лв. (пет хиляди двеста и осемдесет лева) без ДДС. Участник, който представи ценово предложение надвишаващо максималната стойност на поръчката и/или посочените максимални стойности на отделните услуги, ще бъде отстранен от участие в процедурата.
НЕ
4
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 400.00 лв. (четиристотин лева) със срок на валидност равен на срока на валидност на офертата. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Гаранцията за участие във форма на парична сума се внася по банковата сметка на Института по физика на твърдото тяло IBAN: BG34 SOMB 9130 3140 7383 01, BIC: SOMBBGSF, "Общинска банка" АД, ФЦ Оборище ИРМ - 7 км. Банковата гаранция за участие се издава в полза на възложителя и е неотменяема и безусловна. Банковата гаранция за участие в откритата процедура се изготвя по приложения в документацията образец и се представя в оригинал. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е вносител на сумата по паричната гаранция за участие, съответно да е наредител по банковата гаранция за участие. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е парична сума или банкова гаранция в размер на 3% (три процента) от стойността на поръчката, без ДДС. Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е със срок на валидност равен на срока за изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка, удължен с 30 (тридесет) календарни дни. Гаранцията за изпълнение във форма на парична сума се внася по банковата сметка на Института по физика на твърдото тяло IBAN: BG34 SOMB 9130 3140 7383 01, BIC: SOMBBGSF, "Общинска банка" АД, ФЦ Оборище ИРМ - 7 км. Банковата гаранция за изпълнение се издава в полза на възложителя и е неотменяема и безусловна. Банковата гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка се изготвя по приложения в документацията образец и се представя в оригинал. Документът за гаранцията за изпълнение се представя от определения за изпълнител при сключване на договора. Когато той е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е вносител на сумата по паричната гаранция за изпълнение, съответно да е наредител по банковата гаранция за изпълнение.
Заплащането на услугите се извършва по дейности, в лева, по банковата сметка на изпълнителя, в срок до 10 (десет) работни дни след подписване на протоколи за установяване на действително извършените и приети услуги, подписани от представители на възложителя и на изпълнителя, и след представяне на оригинални фактури.
Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение от физически и/или юридически лица.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
зала 200, Централна административна сграда на Възложителя - ИФТТ-БАН - град София, бул. "Цариградско шосе" № 72
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители представят документ за самоличност и пълномощно, ако са представители по пълномощие. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява на сайта на Института по физика на твърдото тяло на следния интернет адрес: http://www.issp.bas.bg/public-procurement/ раздел „Профил на купувача“, съобщение за датата, часа и мястото на отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
„Research and Innovation Capacity Strengthening of ISSP-BAS in Multifunctional Nanostructures“, Grant agreement no: 316309 (ИНЕРА) („Повишаване на научния и иновационния капацитет на ИФТТ-БАН в областта на многофункционалните наноструктури“)
3. Документи за технически възможности и/или квалификация; Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията, посочени от възложителя; когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите за технически възможности и квалификация, които са на чужд език, се представят и в превод; 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, по образец; 5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, по образец; 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, по образец; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване или неизползване на подизпълнители, по образец; 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, по образец; 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, по образец; когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларацията за приемане на условията в проекта на договор се представя от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 10. Документ за внесена гаранция за участие; 11. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, по образец; 12. Описание на условията и предварителната организация за провеждането на семинарите, за написване и изготвяне на информационните и рекламните материали, написването и отпечатването на наръчниците, написването и подготовката на публикациите и публикуването им в медиите и график за изпълнение на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка; 13. План за предотвратяване и управление на евентуални рискове при изпълнение на услугите, предмет на поръчката; 14. Примерно меню за една кафепауза и за един обяд; 15. Други документи, по преценка на участника, свързани с Техническото предложение за изпълнение на поръчката; 15. Ценово предложение, по образец;
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.
03.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ