00257-2015-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
02.02.2015 14:31 ч. : | 02/02/2015 14:16 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
02.02.2015 14:31 ч. : | 02/02/2015 14:16 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Ботевград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ОБЩИНА БОТЕВГРАД, пл. "Освобождение" № 13, За: инж.Цанко Николов Цанов, Република България 2140, Ботевград, Тел.: 0723 69106, E-mail: admin@botevgrad.org, Факс: 0723 66635
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.botevgrad.org.
Адрес на профила на купувача: http://botevgrad.org/profil-na-kupuvacha/298-otkrita-protzedura-za-izbor-na-izpalnitel-na-obshtestvena-porachka-s-predmet-rekonstruktziya-i-blagoustroyavane-na-gradskiya-park-v-grad-botevgrad-upi-i-kv-80-00257-2015-0002.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Реконструкция и благоустрояване на градския парк в град Ботевград, УПИ I кв. 80
Възлагане на обществена поръчка
Реконструкцията и благоустрояването обхваща съществуващите паркови пространства в западната част на града с площ от 65 000 кв.м. разположени между: ул.„България“ от север, ул.„Г.С.Раковски“ от изток, колеж към ТУ София и прилежащата му озеленена площ от запад и стадион „Христо Ботев“ от юг.
45112711, 45236250
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Реконструкцията и благоустрояването обхваща съществуващите паркови пространства в западната част на града с площ от 65 000 кв.м. Подробна информация за предмета на поръчката е представена в Документацията за участие и приложенията към нея.
НЕ
5
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие в обществ. поръчка се представя от участника в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция съгласно образеца в документацията, в размер на 12 000,00 (дванадесет хиляди) лева. Валидността на банковата гаранция за участие е не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение. Условията за задържане, освобождаване и усвояване на гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществ. поръчка се представя от участника, определен за Изпълнител на поръчката, при подписване на договора, под формата на депозит по банкова сметка на Възложителя или банкова гаранция съгласно образеца в документацията и е в размер на 5% от Общата цена на договора без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 12 (дванадесет) месеца след въвеждане в експлоатация на строежа. 3. Гаранциите за участие и за изпълнение се представят в оригинал, в една от следните форми: 3.1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя: Банка: ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА АД, Клон Враца, офис Ботевград, IBAN: BG58 FINV 91503304348314; BIC: FINV BG SF ; 3.2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. 4. Участниците в процедурата и определеният Изпълнител избират сами формата на гаранцията за участие, съотв. за изпълнение на договора за обществ. поръчка. 4.1. Ако участникът избере да предостави банк. гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществ. поръчка. 4.2. Банк. гаранция за изпълнение на договора се съгласува в периода до подписване на договора за възлагане на обществ. поръчка с Възложителя. 4.3. Банк. гаранции могат да бъдат издадени и по образец на банката, съдържащ същите или по – добри за Възложителя условия от тези в образците към документaцията за участие, като в него е изрично записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя. 5. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 5.1. Възложителят освобождава гаранциите за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 5.2. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществ. поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител.5.3. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участникът: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 5.4. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: - отстранените участници в срок 5 (пет) раб. дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител; - класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител. 5.5. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 (пет) раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.5.6. Условията и и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Финансирането на обществената поръчка се осигуряват от бюджета на Община Ботевград. Всички плащания се извършват съгласно договора за възлагане на обществена поръчка, както следва: 1.Авансово плащане в размер на 10% от договорната цена в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на влизане в сила на разрешението/ята за строеж и подписване на Протокол обр.2/2а за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво съгласно Наредба №3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. За извършване на авансовото плащане Изпълнителят представя проформа фактура и оригинална банкова гаранция за размера на авансово плащане. Гаранцията следва да бъде валидна за срока на договора и се освобождава след окончателното приспадане на платеният аванс от следващите плащания. 2.Междинни плащания - в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на представяне на оригинална фактура и подписан Протокол за отчитане на количеството и качеството на вложените материали, изпълнените СМР и за заплащане на същите, съгласно протокола и приложенията към него. От стойността на всяко междинно плащане се приспадат 10%, представляващи частта от платеният аванс.Общата стойност на междинните плащания и аванса не може да надвишава 60 % (шестдесет процента) от договорната цена. 3.Окончателно плащане на възнаграждението, дължимо за действително възложените, изпълнени и приети от Възложителя СМР: 3.1.В срок до 30 (тридесет) календарни дни след кумулативното изпълнение на следните действия: приключване на строително монтажните и други работи, предмет на договора, подписване на Акт обр. 15 за установяване годността на строежа, подписване на Протокол за отчитане на количеството и качеството на вложените материали, изпълнените СМР и за заплащане на същите, съгласно протокола и приложенията към него и представяне на оригинална фактура, Възложителят заплаща на Изпълнителя 90% от стойността на действително възложените, изпълнени и приети работи, след приспадане на всички направени до момента плащания, както и всички неустойки, обезщетения и други дължими от страна на Изпълнителя суми, за стойността, с която надвишават внесената гаранция за изпълнение на договора. 3.2.В срок до 30 календарни дни след подписване на Протокол обр.16 за установяване годността за въвеждане в експлоатация на строежа без забележки от назначената Държавно приемателна комисия, Възложителятзаплаща на Изпълнителя остатъкът от дължимото възнаграждение срещу представена оригинална фактура.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие се публукива в профила на купувача по реда на ЗОП и е общодостъпна. В съотвествие с чл.28, ал.7 ЗОП всяко лице, желаещо да му бъде предоставена документацията на хартиен или друг носител, изпраща писмено искане до Възложителя, като заплаща в брой на касата на Възложителя или по следната банкова сметка:„ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА” АД IBAN: BG93 FINV 91508404348306, BIC FINV BG SF, клон Враца, офис Ботевград, стойността от 10лв. Разходите по изпращането на документацията са за сметка на лицето, което е представило искането за закупуване на документация.
Български
180
Община Ботевград, зала 15
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
продължава от р-л III.3....е) декларация за приемане на условията в проекта на договор; 3.При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 4.Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (по Образец); 5.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (по Образец); 6.Декларация за запознаване с обекта (по Образец); 7.Декларация за конфиденциалност по чл.33, ал.4 ЗОП (по Образец) – в случай, че е приложимо; 8.Оригинал на банкова гаранция (по Образец) за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 9.Документи, доказващи разполагаемост с финансов ресурс в размер не по-малко от 30 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка – един или всички от по-долу изброените: 9.1.Удостоверение от банка за разполагаемост с финансов ресурс - оригинал;9.2.Баланс и Отчет за паричния поток към 31.12.2014г. (заверени копия) - съставни части на Годишния финансов отчет за 2014г., подлежащ на публикуване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 10.1.Списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата (по Образец), и:а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия от документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 10.2.Декларация-списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (по Образец)- посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на технически лица (ръководни служители) за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на обществената поръчка, включително за осигуряване на контрола на качеството; 10.3.Декларация по чл.51а ЗОП за ангажираност на експерт (по Образец) – Декларацията се представя поотделно за всеки експерт; 11.Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо:11.1.Заглавна страница (по Образец) с посочени:-гаранционен срок за видовете СМР;-гаранционен срок на доставено оборудване и/или съоръжения; 11.2.Обяснителната записка (по Образец); 11.3.Срок за изпълнение на обществената поръчка в календарни дни (по Образец); 11.4.Линеен график, включващ последователността и продължителността на видовете работи и дейности, свързани с изпълнение на обществената поръчка; 12.Декларация за спазване на изискванията за изпълнение на целите за рециклиране и оползотворяване на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали и/или оползотворяване на строителни отпадъци в обратни насипи съгласно изготвения проект за управление на строителните отпадъци, Закона за управление на отпадъците и Наредбата за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали (свободен текст); 13.Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на поръчката (по Образец) - остойностена Обобщена количествена сметка, с приложени остойностени Количествени сметки по отделните проектни части. Попълнените приложения, се представят в оригинал на хартиен и на електронен носител в Ехсеl.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 ЗОП
02.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ