00325-2015-0003
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.01.2015 15:19 ч. : | 30/01/2015 15:14 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.01.2015 15:19 ч. : | 30/01/2015 15:14 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
Доставки
УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: проф. д-р Карен Бриянов Джамбазов, д.м., Тенчо Василев, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602930; 032 602849, Факс: 032 644059
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.unihosp.com.
Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150128OuZD2237169.
Електронен достъп до информация: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150128OuZD2237169.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
„Доставка на дезинфектанти за нуждите на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив»
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на дезинфектанти за нуждите на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, с характеристики, описани в техническата спецификация от документацията на обществената поръка
24455000
Описание:
ДА
НЕ
Съгласно техническата спецификацция, приложена в документацията за участие
НЕ
НЕ
24
1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или платена в касата на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение съгласно чл. 60 от ЗОП. 1.1. Размерът на гаранцията за участие: 20 (двадесет) лева за всяка самостоятелно обособена позиция, която сума Възложителят може да задържи по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождават, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на банкова гаранция, или платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 2.5. Възложителят освобождава гаранциите по Раздел ІV, т.1 и т.2, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Сметка за постъпване на гранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC : CECBBGSF
Плащането се извършва при условията на отложено плащане до 60 дни, съгласно договора за обществена поръчка, в лева, по банков път, въз основа на издадена фактура и съставена приемо-предавателна форма
В „Плик №1” с надпис „Документи за подбор”, се поставят документите, изискани от възложителя, съгласно чл.56 от ЗОП отнасящи се до критериите за подбор на участниците: 1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника /оригинал или нотариално заверено копие/; 4. Когато някой от предлаганите дезинфектанти са регистрирани като медицински изделия по реда на Закона за медицинските изделия участниците следва да представят Разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено от ИАЛ – заверено от участника копие 5. Документ за представена гаранция за участие – Вносна бележка (или Платежно нареждане) за внесена в касата (или по сметка) парична сума – във формата на фотокопие, заверено от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала” или оригинал на банкова гаранция, направена съгласно условията на закона и възложителя; 6. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва, съгласно приложения към документацията образец. Декларацията се подписва от законния представител / законните представители/ на кандидата. Декларацията се подписва от лицата, които представляват кандидата или участника. 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.6 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва приложения към документацията образец. 8. Декларация от участникът, че няма да ползва/ще ползва подизпълнител при изпълнение на обществената поръчка по образеца приложен към документацията. 9. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива както и дела на участие. Всеки от подизпълнителите трябва да предостави необходимите документи съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП. 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – в оригинал, подписана от участника (свободен текст). 11. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от законния представител на участника /в оригинал/.
не се предвиждат
не се предвиждат
Участниците следва да представят: 1 Списък-декларация за изпълнените през последните три години договори с предмет доставка на дезинфектанти, необходим за дейността на лечебни заведения за оказване на болнична помощ, подписан и подпечатан от участника. Списъкът следва да е придружен от най-малко 3 /три/ броя удостоверения / референции, издадени от болнично заведение за оказване на болнична помощ от списъка, която съдържа препоръка за качеството на дезинфектантите и услугите по доставянето им. Удостоверението (реферецнията) следва да се представи в оригинал или нотариално заведено. 2. Сертификат за въведена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентен за участника (във формата на копие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”)
1. Участникът в процедурата трябва да е изпълнил успешно през последните три години минимум три договора с предмет – еднакъв или сходен с предмета на поръчката. За сходни с предмета на поръчката се приемат договори доставка на дезинфектанти, необходими за дейността на лечебни заведения за оказване на болнична помощ. "Последните три години" по смисъла на минималнoто изискване, описано в по-горе, се изчисляват считано от датата на подаване на офертата за участие. Участникът следва да е притежава добра търговска репутация във връзка с изпълнението на договорите с предмет – еднакъв или сходен с предмета на поръчката. 2. Участникът следва да разполага сертификат за въведена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентен.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е налична и участниците могат да се снабдят с нея от профила на купувача на възложителя, в електронното досие на обществената поръчка, чийто интернет адрес е указан в решението за откриване на процедурата и обявлението на обществената поръчка. При желание лицата могат да се снабдят с документацията от деловодството на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66, като заплатят цената на документацията за участие на стойност е 12,00 лева с ДДС, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе”№66 или по банков път на следната банкова сметка: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC : CECBBGSF
Всеки от официалните езици на ЕС
120
административна сграда на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. "Пещерско шосе" №66, гр. Пловдив
Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.
НЕ
Пълен електронен достъп до документацията на обществената поръчка е осигурен на профила на купувача на възложителя, в електронното досие на обществената поръчка на интернет адрес http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150128OuZD2237169
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 от ЗОП
30.01.2015 г.
Съгласно технчиеската спецификация на обществената поръчка
24455000
Описание:
Съгласно технчиеската спецификация на обществената поръчка
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
24455000
Описание:
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
24455000
Описание:
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
24455000
Описание:
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
24455000
Описание:
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
24455000
Описание:
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
24455000
Описание:
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
24455000
Описание:
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
24455000
Описание:
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
24455000
Описание:
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
24455000
Описание:
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
24455000
Описание:
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
24455000
Описание:
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
24455000
Описание:
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
24455000
Описание:
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
24455000
Описание:
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка
24455000
Описание:
Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка