00039-2015-0004
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.01.2015 16:32 ч. : | 28/01/2015 16:26 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.01.2015 16:32 ч. : | 28/01/2015 16:26 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Павликени: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Павликени, бул. "Руски" № 4, За: Славена Грозева - началник отдел, Красимир Борисов - старши експерт "Обществени поръчки", България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357; 0610 51330, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642
Място/места за контакт: Отдел "Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.pavlikeni.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=41&lang=bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Друг: Община
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ВЪТРЕШНА ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГРАД ПАВЛИКЕНИ. ПЪРВИ ЕТАП”
Възлагане на обществена поръчка
Проектът обхваща подмяната на част от водопроводната мрежа на град Павликени с обща дължина 20579,40. от тръби тип ПЕВП РЕ100 RC на 10 атм. в съответствие със съвременните норми и стандарти.
45332000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
С проекта са предвидени за подмяна общо 20579,40 м. водопроводи разпределени по диаметри както следва: - ф90 - 10377,20 м. - ф110 - 2927,60 м. - ф125 - 408,30 м. - ф140 – 1813,30 м. - ф160 – 385,70 м - ф 200 - 3913,00 м. - ф250 – 600,30 м. Предвидени са за монтаж по мрежата и арматури както следва: - противопожарни кранове надземни ф70/80 -134 бр. - спирателни кранове ф80 – 188 бр. - спирателни кранове ф100 – 16 бр. - спирателни кранове ф125 – 3 бр. - спирателни кранове ф150 – 13 бр. - спирателни кранове ф200 – 11 бр. - спирателни кранове ф250 – 1 бр.
НЕ
10
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие в процедурата: 1.1. Условия и размер на гаранцията за участие: А. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 24 000 лв. (двадесет и четири хиляди лева). Б. Гаранцията за участие може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. В. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 200 (двеста) дни от крайния срок за представяне на офертите. Г. Когато участникът избере гаранцията да бъде представена под формата на парична сума, същата следва се внесе по следната сметка: IBAN: BG35UNCR75273342926133 BIC: UNCRBGSF Банка: „Уникредит Булбанк АД, клон Павликени Чуждестранните участници могат да представят банкова гаранция в Евро с равностоен размер, изчислен по официалния курс, определен от БНБ за деня на учредяване на гаранцията. 1.2. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение: 2.1. Размер на гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка: А. Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка ще бъде в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Б. Гаранцията за изпълнение може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Изпълнителите на договора за възлагане на обществена поръчка представят банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение, преди сключването на договора. В. Когато избраният изпълнител избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най - малко една година от датата на подписване на договора за възлагане на обществена поръчка; има възможност за нейното усвояване на части. 2.2. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществена поръчка. 3. Общи условия във връзка с представянето на гаранции: Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на обществената поръчка, за който се представя гаранцията. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Поръчката е финансово обезпечена, съгласно Решение на УС на ПУДООС от 05.03.2014 г. /Протокол №1/05.03.2014 г. Начин на плащане: Възложителят се задължава да заплати дължимата цена без авансово плащане на части, както следва: 1. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ се извършват на база реално изпълнени и приети без забележки СМР, установени с констативен приемо – предателен протокол и сметка за установяване на действително извършени и приети СМР и доставки, респ. съответния Акт образец, съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, при спазване на следната процедура: 1.1. Изпълнението СМР се отчитат ежемесечно до 25-то число на месеца, като ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ отправя към ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ покана за приемане и заплащане на изпълнените СМР, като посочва ден и час, в които ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ следва да осигури присъствие на легитимен представител. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва обстойна документална проверка и проверка на място за удостоверяване извършването на заявените за плащане СМР, базирана на техническата спецификация, количествените сметки и условията на този договор. 1.2. Извършените СМР се приемат с подписването без забележки на констативен приемо – предавателен протокол и сметка за установяване на действително извършени и приети СМР. 1.3. В случай на констатирани несъответствия и/или некачествено изпълнени СМР в констативния проткол се отразяват забележките, които следва да се отстранят. 1.4. Всяко междиннo плащанe се извършва в срок до 45 /четиридесет и пет/ дни след приемане без забележки, актуване на извършените СМР и представяне на следните документи: - констативен приемо – предавателен протокол без забележки, подписан от инвеститорския контрол и одобрен от директора на РИОСВ; - сметка за установяване на действително извършени и приети СМР и доставки; - оригинална фактура, на стойност равна на стойността на сметката. 2. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ в размер не по-малък от 35 % (тридесет и пет процента) от стойността на договора се извършва в срок до 45 /четиридесет и пет/ след подписване без забележки от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на Констативен акт образец 15 за установяване годността за приемане на строежа за всички подобекти, както и оригинална фактура за дължимата цена. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспаднат междинните плащания и аванса.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когето участникът,определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. При участие на обединение се представя споразумение за създаване на обединение, което не е юридическо лице, в оригинал или нотариално заверено копие. Документът следва да съдържа клаузите съгласно настоящата документация и обединението да е учредено и регистрирано съгласно всички изисквания на законодателството, където е установено. Споразумението/договорът задължително трябва да съдържа разпределението на дейностите, както и клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; съставът на обединението няма да се променя след сключването на договора за възлагане на обществената поръчка, освен при наличието на предварително писмено съгласие от страна на Възложителя. Следва да се има предвид, че съгласие на възложителя за промяна в състава на обединението може да се получи единствено в случаите, когато са налице обективни обстоятелства, поради които е невъзможно някой от участниците да продължи участието си в обединението (напр. заболяване на физическо лице, което води до невъзможност лицето да изпълнява задълженията си, обявяване в несъстоятелност на юридическо лице и др. подобни). Преценката на Възложителя се извършва за всеки конкретен случай, като не се допуска подмяна на субекта на проведената обществена поръчка и при спазване на всички изисквания на ЗОП.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
1.Условия за получаване на документацията за участие Пълен достъп до документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е предоставен в Профила на купувача на официалния уеб-сайт на Община Павликени – http://www.pavlikeni.bg/ и същата може да изтеглена от следния линк: http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=41&lang=bg. Заплащане на документацията не е необходимо, когато тя се изтегля от посочения сайт. Мотивът за това е, че в тези случаи за възложителя не са налице разходи по смисъла на чл. 28, ал. 7 ЗОП. Желаещите да получат документация за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на хартиен носител следва да я закупят. В този случай участниците могат да получат документацията за участие в процедурата в сградата на Община Павликени, гр. Павликени, ул. „Руски” № 4, всеки работен ден от 8:30 часа до 17:00 часа, след заплащане на определената цена. При поискване от заинтересовано лице възложителят не може да откаже изпращането на документацията за сметка на лицето, отправило искането. При поискване за изпращане на документацията, съответният участник трябва да укаже актуални телефон, факс, електронен адрес и пощенски адрес за кореспонденция. Когато плащането е извършено по банков път, съответният участник, по факса или на електронния адрес за кореспонденция на Община Павликени, публикувани в обявлението, трябва да уведоми Възложителя за това и да изпрати копие от платежното нареждане. Документация за участие се предоставя след представяне на съответен валиден документ, че документацията е заплатена. Цената на настоящата документация на хартиен носител е 5 (пет) лв. крайна цена. 2.Начин на плащане на документацията за участие Сумата за закупуване на документацията за участие може да бъде внесена в брой, в касата на Община Павликени, при получаване на документацията или по банков път – когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от възложителя. В случай на закупуване на документацията по банков път, се извършва превод по следната банкова сметка: Име на Възложителя, както следва Име на титуляра на сметката: Община Павликени Име на банката: УниКредит Булбанк IBAN: BG62UNCR75273142926100 BIC: UNCRBGSF.
Български
180
Сградата на Община Павликени, гр. Павликени, бул. "Руски" № 4
Съгласно чл. 68, ал. 3 от 3ОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
28.01.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ