00494-2015-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.01.2015 16:11 ч. : | 27/01/2015 16:00 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.01.2015 16:11 ч. : | 27/01/2015 16:00 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
УМБАЛ"Царица Йоанна-ИСУЛ"ЕАД, ул."Бяло море" № 8, За: Румяна Доганова,, Р. България 1527, София, Тел.: 02 9432106, E-mail: dogovori@isul.eu, Факс: 02 9432279
Място/места за контакт: сектор ДДПИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.isul.eu.
Адрес на профила на купувача: http://www.isul.eu/Obsht_porachki/obsht_porachki_6.html.
Електронен достъп до информация: http://www.isul.eu/Obsht_porachki/obsht_porachki_6.html.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
“Доставка на лабораторни реактиви, химикали и специфични консумативи за УМБАЛ”Царица Йоанна-ИСУЛ”ЕАД”
Обявлението обхваща обществена поръчка
“Доставка на лабораторни реактиви, химикали и специфични консумативи за УМБАЛ”Царица Йоанна-ИСУЛ”ЕАД” съгласно спецификация
33696500, 33140000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
съгласно спецификация
НЕ
ДА
12
Гаранция за участие в процедурата – 0.5% от прогнозната стойност на номенклатурна единица, посочени в Приложение № 11, със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на офертите, представена в една от следните форми: Банкова гаранция или парична сума, платима в касата или по банковата сметка на Възложителя- IBAN BG15 BUIB 9888 1012 7409 00, BIG код BUIB BGSF в Стопанска и инвестиционна банка. В банковата гаранция изрично се записват основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя при условията на чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на договора без ДДС. Условията и срока за задържане и освобождаването и се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
Средствата ще се осигурят от НЗОК. Заплащането на стоките се извършва след представяне на фактура за доставка – оригинал, отсрочено 60 дни.
1. Представяне на участника - /Приложение № 1/; 2.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП /Приложение № 2/; Когато участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Декларациите по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се представят от участника лично от всяко от лицата, съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП, а когато участникът е обединение, от всеки един от членовете в обединението и деклариран подизпълнител. 3. Декларация за използване/неизползване на подизпълнители /Приложение № 4/; 4. Декларация по чл.56, ал. 1, т.12 от ЗОП и валидност на офертата - /Приложение № 5/; 5. Декларация по чл. 55, ал. 5 и ал.7 от ЗОП - /Приложение № 6/; 6. Декларация по чл. 55, ал. 6 от ЗОП -/Приложение № 7/ - където е приложимо;
не се изискват
няма
1.Оригинален документ или нотариално заверено копие за удостоверяване на оторизацията на участника от производителя да го представлява и да оферира произвежданите от него лабораторни реактиви, химикали и специфични консумативи и да гарантира изпълнението на доставките на заложените в Спецификацията количества на оферираните от участника лабораторни реактиви, химикали за срок от 1/една/ година от подписване на договора. 2. Разрешение за търговия на едро с медицински изделия – нотариално заверено копие. 3. Копия на сертификати ISO: 9001:2008 или еквивалент на производителите на лабораторни реактиви, химикали и консумативи. 4.Декларация от участника, че съгласно чл.8 ал.2 от ЗМИ лабораторните реактиви, химикали и специфични консумативи са сертифицирани и притежават СЕ марка. 5. Декларация, че участникът разполага с помещения за съхранение и търговия на едро с медицински изделия, в съответствие с изискванията на чл. 78 ал. 2 от ЗМИ. 6. Декларация че, участникът притежава или разполага с транспортни средства осигуряващи правилното съхранение на медицинските изделия при разпространението и транспортирането им, в съответствие с изискванията на чл. 78 ал. 2 от ЗМИ. 7.Нотариално заверено копие на сертификата ISO 9001:2008 на участника с обхват предмета на процедурата.
няма
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Tаксата е без ДДС и се заплаща по банков път или в брой на касата на болницата. Документи се получават от 10:00ч. до 12:00ч. в Сектор "ДДП" всеки работен ден
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
в заседателната зала на изпълнителния директор
Лица, представляващи кандидата, или упълномощени лица; представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгл. чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
27.01.2015 г.
съгласно спецификация
33140000, 33696500
Описание:
съгласно спецификация
съгласно спецификация
33140000, 33696500
Описание:
съгласно спецификация
съгласно спецификация
33140000, 33696500
Описание:
съгласно спецификация
съгласно спецификация
33140000, 33696500
Описание:
съгласно спецификация