00858-2015-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.01.2015 10:58 ч. : | 22/01/2015 10:54 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.01.2015 10:58 ч. : | 22/01/2015 10:54 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
Доставки
ПЛОВДИВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ", ул. "Цар Асен" № 24, За: Румен Кирилов Киров - помощник ректор, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 625552, E-mail: kirov@рu-uni.bg, Факс: 032 261226
Място/места за контакт: ул. "Цар Асен" № 24Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.uni-plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: www.uni-plovdiv.bg.
Електронен достъп до информация: www.uni-plovdiv.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Образование
ДА
"ЕКОТЕХНОЛОГИИ 21" ДЗЗД, гр. Пловдив, п.к. 4000, ул. "Цар Асен" № 24, РБългария 4000, Пловдив
“Доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение за работа и гаранционна поддръжка на оборудване във връзка с изпълнение на договор BG161PO003-1.2.03-0009-C0001 „Създаване на нови и укрепване на съществуващи технологични центрове".
Обявлението обхваща обществена поръчка
Поръчката включва: Доставка на техниката до мястото на доставка: гр. Пловдив, ул. "Цар Асен" № 24, ПУ "Паисий Хилендарски"; Монтаж на доставената техниката на определените за нея места и пускането й в експлоатация; Провеждане на обучение за работа на посочени от възложителя лица; Извършване на гаранционна поддръжка на доставената техника.
30000000, 30232110, 30232130, 48822000, 38432200, 31154000, 42514300, 48820000, 30233100, 32420000, 32522000, 30211400, 30232100, 30216110, 30213100, 32322000, 30195200, 38434540, 42912100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Сървър – 1 бр.; Домейн контролер – 1 бр.; Сървър за приложения – 1 бр. ;Back-up устройство – 1 бр.;Защитна стена-1бр; Система за бизнес комуникации – 1 бр.; Непрекъсваемо захранване 2 бр.; Сървър – 1 бр. Настолен компютър – 10 бр.; Цветен, мрежов принтер с двустранен печат – 1 бр.; Настолни принтери с двустранен печат-2бр; Мултифункционално устройство - 2бр; Скенер за книги – 1 бр.; Лаптоп – 10 бр.; UPS - 4бр; Мултимедиен проектор – 1бр.; Портативен проектор – 1 бр.; Интерактивна дъска – 1 бр.; Персонализирана система за микроареен генетичeн анализ -1бр; Автоматична система за отпечатване на ДНК микроареи-1бр; Автоматизиран апарат за измиване и сушене и следхибридизационна обработка на отпечатани в лабораторни условия микроарей-1бр; Хибридизационна система за микроарей-1бр; Напълно автоматизирана система за изолиране на нуклеинови киселини-1бр; Биореактор-1бр; Лиофилизиращ модул -1бр; Препаративна хроматографска система за пречистване на биоактивни компоненти-1бр; Система за ултрафилтрация-1бр;
НЕ
НЕ
3
Гаранция за участие в размер на 5000 лева. Гаранция за изпълнение в размер на 1% от стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Гаранцията за участие, когато се представя под формата на банкова гаранция, следва да покрива срокът на валидност на офертите от 180 календарни дни. Гаранцията за изпълнение, когато се представя под формата на банкова гаранция, следва да е със рок на валидност до 1 месец сред изтичане срока на договора. Гаранциите за участие и изпълнени могат да бъдат бъдат внесени по следната банкова сметка: IBAN:BG33UNCR75273154632000, BIC КОД UNCRBGSF, Банка: УникредитБулбанк, клон Пловдив Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата, който обжалва решението за определяне на изпълнител на обществената поръчка. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участиекакто следва: 1.На отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител на обществената поръчка; 2. На класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Плащането се извършва със средства от Оперативна програма "Развитие на конкурентноспособността на българската икономика 2007-2013, предоставени по проект "Създаване на нови и укрепване на съществуващи технологични центрове”, договор BG161PO003-1.2.03-0009-C0001 "Екотехнологии на информационното общество", Бенефициент "ЕКОТЕХТОЛОГИИ 21" ДЗЗД. Етапите на плащане са както следва: 20% - авансово плащане до десет дни след изпращане от Изпълнителя на серийните номера на доставяната техника; остатъка от 80% - в срок до 30 дни след доставка, монтаж, пускане в експлоатация и обучение за работа с техниката.
В случай, че участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица не се изисква създаване на отделно юридически лице, което да е различно от обединението.
НЕ
За участие в процедурата всеки участник следва да представи: 1. Заявление за участие по образец. (образец 1). 2. Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата – (образец 2), който трябва да съдържа детайлно описание на приложените документи и да е подписан от участника. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да се отнася за конкретната процедура. 4. Представяне на Участника по чл. 56, ал. 1, т.1, от ЗОП, което включва: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. За представянето си участникът попълва приложения към документацията Образец 3 . Ако в процеса на процедурата се измени декларираната информация в Административните сведения, Участникът трябва да представи в срок от 5 работни дни попълнен образец 3 с актуалната информация. 5. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл.56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл.56, ал. 1, т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; 6. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. (образец 4) за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл.47, ал.2 от ЗОП. 7. Декларация за подизпълнителите по чл. 56 ал. 1 т. 8 от ЗОП. (образец 5); 8. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл. 55 , ал. 7 ЗОП за липса на свързаност с други участници или кандидати, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (Образец 7) 9. Документи, доказващи техническите възможности на Участника, посочени в поле III.2.3. от настоящото обявление. 10. Декларация по чл. 56 ал. 1 т. 12 от ЗОП за приемане условията в проекта на договор (образец 10); 11. Документ за внесена гаранция за участие. 12. Декларация за ново оборудване (Образец 11) 13. Декларация за оборудване в производство (Образец 12) 14. Декларация за даване на съгаласие за участие като подизпълнител (Образец 13) 15. Декларацияза липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 52 от Регламент 1605/2002 за спазване принципа набезпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Коезионния фондове на ЕС” (Образец 14) 16. Когато Участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят съобразно изискванията на чл. 25 ал. 8 от ЗОП.Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава в съответствие с чл.56, ал.4 от ЗОП.
Не се поставят изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.
1. Сертификат за внедрена система за управление качеството от производителя по EN ISO 9001 или еквивалентен за производителя – заверено копие от участника, придружено с превод на български език (когато документът е на чужд език). Сертификацията трябва да е с обхват обхвата на обществената поръчка. Участникът може да представи и други доказателства за въведени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 2. Сертификат за внедрена система за управление качеството по EN ISO 9001 или еквивалентен за Участника – заверено копие от участника, придружено с превод на български език (когато документа е на чужд език) за участника. Сертификацията трябва да е с обхват обхвата на обществената поръчка.Участникът може да представи и други доказателства за въведени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Оторизация от производителя (свободен текст) на предлаганото оборудване, удостоверяваща правото на Участника да извършва доставка и сервизно обслужване– оригинал или заверено от участника копие; 4. Списък на сервизните инженери (образец 8), с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалният им опит. Участникът трябва да разполага поне с един сервизен инженер с повече от 3 години професионален опит, който да е преминал обучение за сервизно обслужване; 5. Списък на специалистите, които ще въвеждат оборудването в експлоатация – оригинал (образец 9), с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалният им опит. Участникът трябва да разполага поне с един специалист, с повече от 3 години професионален опит, който да е преминал обучение, организирано от производителите на оборудването;
1. Минимум един сервизен инженер с професионелен опит повече от 3 години. 2. Минимум един специалист за въвеждане на оборедването в експлоатация с профисионелан опит повече от 3 години.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
гр. Пловдив, ул. "Цар Асен" № 24, заседателна зала на ПУ "ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ"
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
ДА
Поръчката е във връзка с проект "Създаване на нови и укрепване на съществуващи технологични центрове”, договор BG161PO003-1.2.03-0009-C0001 "Екотехнологии на информационното общество", Бенефициент "ЕКОТЕХТОЛОГИИ 21" ДЗЗД, Проектът е създаден с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Развитие на конкурентноспособността на българската икономика 2007-2013.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно сроковете посочени в чл.120, ал.5 от Закон за обществените поръчки.
22.01.2015 г.