00496-2014-0018
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.01.2015 15:51 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.01.2015 15:51 ч. : | 2015 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.01.2015 15:51 ч. : | 20/01/2015 15:41 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.01.2015 15:51 ч. : | 20/01/2015 15:41 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.01.2015 15:52 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.01.2015 15:52 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.01.2015 15:52 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Агенция за социално подпомагане, ул. "Триадица" 2, За: Айлин Мехмедова, Весела Минковска, България 02 8119608, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: pno2@asp.government.bg
Място/места за контакт: Дирекция "Правна и обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.asp.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.asp.government.bg/ASP_Client/ClientServlet?cmd=add_content&lng=1§id=39&selid=39.
Национална или федерална агенция/служба
Социална закрила
НЕ
"Доставка на копирна хартия, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Агенция за социално подпомагане"
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение
Доставка на копирна хартия, канцеларски материали, формуляри, бланки и на офис консумативи за нуждите на Централно управление /ЦУ/ на Агенция за социално подпомагане /АСП/ и териториалните й структури, като бъдат избрани до 3-ма потенциални изпълнители за сключване на Рамково споразумение, които да извършват доставката при най-ниска цена и за най-ефективно разходване на средствата при следване на принципите на публичност, прозрачност, осигуряване на свободна и лоялна конкуренция и недопускане на дискриминация. Доставките на копирна хартия, канцеларски материали, формуляри, бланки и консумативи за разпечатващата техника са периодични, въз основа на писмени заявки, съобразно необходимостта на Възложителя. Пълното описание на предмета на поръчката се съдържа в техническата спецификация - неразделна част от документацията за участие в откритата процедура за сключване на Рамково споразумение.
30192000, 30125100, 30197630, 30197643, 30199330
Описание:
Открита
НЕ
ДА
18.12.2014 г.
7
"МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН" ООД, бул. «Витоша» №146, вх. Б, ет.5, България 1000, София, Тел.: 02 8051715
НЕ
18.12.2014 г.
7
"РОНОС" ООД, бул. «Александър Стамболийски» №84, Бизнес център Urban Model, ет. 7, ап. 38-39, България 1000, София, Тел.: 02 4893137
НЕ
18.12.2014 г.
7
"РОЕЛ-98" ООД, р-н Лозенец, бул. «Христо Смирненски» №53, България 1000, София, Тел.: 02 9461920
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалби могат да бъдат подавани в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.7 от ЗОП
20.01.2015 г.
„АТС-БЪЛГАРИЯ” ООД – оферта вх. №26-524/24.10.2014г.; „ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС” ЕАД – оферта вх. №26-525/24.10.2014г.; „РОЕЛ-98” ООД – оферта вх. №26-526/24.10.2014г.; „МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН” ООД – оферта вх. №26-527/24.10.2014г.; „КОНТРАКС” АД – оферта вх. №26-528/24.10.2014г.; КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА” – оферта вх. №26-974/24.10.2014г.; „РОНОС” ООД – оферта вх. №26-529/24.10.2014г.