РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител, координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Бургас“
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Бургас
Код NUTS:
BG341
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
„Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител, координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Бургас“
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
09310000
Описание:
Електрическа енергия
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Прогнозно потребление за срока на договора - 920 MWh
Прогнозна стойност без ДДС
89000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие:
Гаранцията за участие е в размер на 800 лв. (осемстотин лева).
Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.
Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.
Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя (по образец), със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка.
Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя:
Община Бургас
IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501,
BIC – SOMBBGSF
в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас.
Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия.
Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие:
Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от прогнозната стойност на обществената поръчка без включен ДДС.
Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка на Възложителя:
Община Бургас
IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501,
BIC – SOMBBGSF
в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас
или да се представи под формата на банкова гаранция.
Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция (по образец) или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване.
При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията.
Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение:
Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя.
Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение.
Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
1. Доставката ще се финансира с бюджетни средства от бюджета на второстепенните разпоредители.
2. Плащането на сумата, ще се извърши в български лева, по банков път, в срок от 30 (тридесет) календарни дни след извършване на доставката, въз основа на представени данъчни фактури в оригинал към съответните Общински предприятия, придружени с отчет на изразходваното количество енергия за всеки обект поотделно.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан, непрозрачен и надписан плик, който съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика: Плик № 1 "Документи за подбор съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал); 2. Административни сведения; 3. Оферта /бланка/, съдържаща и срок на валидност на офертата; 4. Представяне на участника, което включва: Информация/Документ, удостоверяваща правосубектност, а именно: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТъргР, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или адм. орган от държавата, в която са установени. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в същото - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато участникът в процедура е чужд. физ. или юридическо лице или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 4 ЗОП. 5.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 6. Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2 (предложение първо), т. 2а (предложение първо), т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП (оригинал). Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал 2, т.1, 2 (предл. първо), 2а (предл. първо), 4 и 5 води до отстраняване от участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с изпълнение на дейности по предмета на поръчката, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 (предл. първо) от ЗОП са пречка за участието в настоящата процедура. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора, в оригинал; 8. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал); 9. Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) – когато е приложимо; 10. Декларация за участие на подизпълнители, ако се предвиждат такива (оригинал). 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в(оригинал) 12. Лиценз за търговия с електрическа енергия, съгласно чл.39 във връзка с чл. 69 и чл.69а от Закона за енергетиката (ЗЕ) и координатор на балансираща група. 13. Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за техническите му възможности и квалификация, както и документите, с които те се доказват; 14. Документ за гаранция за участие в обществената поръчка; 15. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП; 16. Декларация по чл.33,ал.4 ЗОП - ако е приложимо; Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“. Плик № 3 „Предлагана цена“: Ценово предложение. Цената следва да бъде представена в български лева без ДДС. Участникът следва да предложи крайна цена за един MWh нетна активна електроенергия за ниско напрежение, включваща разходи за балансиране и разходи за прогнозиране на потреблението, като същата не следва да надвишава 89 лв. за един MWh.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: • Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка (по образец).
Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.
• Изискването се доказва със заверено копие на валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
• Изискването се доказва с представяне на Удостоверение от „ЕВН България Електроразпределение“, че между същия, в качеството му на оператор на разпределителната мрежа и участника има сключен рамков договор по чл.11, т.13 и във връзка с чл.23 от Правилата за търговия с електрическа енергия.
Минимални изисквания: • Участниците трябва да имат опит в изпълнението на доставки, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „сходни“ доставки с предмета на настоящата поръчка се разбира доставка на електрическа енергия.
• Участникът трябва да притежава въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват: „Търговия с електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група“. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
• Участникът следва да има сключен рамков договор по чл.11, т.13 и във връзка с чл.23 от Правилата за търговия с електрическа енергия с „ЕВН България Електроразпределение“, в качеството му на оператор на разпределителната мрежа.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.02.2015 г. Час: 17:00
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.02.2015 г. Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.02.2015 г. Час: 11:00
Място
Сградата на Община Бургас, ул. "Александровска" №26
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.3)
Допълнителна информация
Прогнозната стойност на обществената поръчка позволява да се приложат опростените правила по чл.14, ал.3 от ЗОП. На основание чл.64, ал.3 от Закона за обществените поръчки, срокът за подаване на оферти е съкратен, тъй като обявлението по настоящата обществена поръчка е изпратено по електронен път. До документацията е предоставен пълен достъп по електронен път на адреса, посочен в Раздел І.
В случай, че участник, предложи единична цена за доставка на нетна активна енергия, която надвишава 89 лв. за един MWh, същият ще бъде отстранен от участие в процедурата.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ