00500-2015-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.01.2015 15:29 ч. : | 14/01/2015 15:16 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.01.2015 15:29 ч. : | 14/01/2015 15:16 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Габрово: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Дирекция "Национален парк Централен Балкан", ул. Бодра смяна № 3, За: Генчо Илиев, Ирена Цонева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277
Място/места за контакт: Централен офисИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.centralbalkan.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Околна среда
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ИНЖЕНЕРИНГ – ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО НА МЕСТНИ ПАРКОВИ ОФИСИ НА ДИРЕКЦИЯ „НАЦИОНАЛЕН ПАРК ЦЕНТРАЛЕН БАЛКАН“ В ГРАД ПАВЕЛ БАНЯ И ГРАД КАЛОФЕР
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата поръчка е изготвяне на пълна и качествена проектна документация и извършване на СМР за изграждане, обзавеждане, оборудване, благоустрояване на: 1. Местен парков офис в град Павел баня (ПИ 55021.501.1579 по КККР, УПИ I - обществено обслужване, кв. 26), представляващ съгласно приложено задание: Oбществено обслужваща сграда - офис на парковия участък, съдържаща функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, в т.ч. приемно пространство (информация), оборудвана и обзаведена многофункционална административна зала, пряко свързана с приемното пространство, канцеларии, помещения за персонал, сервизни помещения, гараж, складови помещения, технически помещения и площи; Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч. градинско обзавеждане (беседка, пейки, маси, перголи, ограждения) и визуална информация (табла, макети); Техническа инфраструктура – електроснабдяване, водоснабдяване, отвеждане на отпадни води (съгласно договори с експлоатационните дружества и по алтернативен начин), отопление, рециклиране на отпадъци. 2. Местен парков офис в град Калофер (УПИ XXXVI - търговия и услуги и УПИ XXXVII – производство, търговия и услуги, квартал 33), представляващ съгласно приложено задание: Oбществено обслужваща сграда - офис на парковия участък, съдържаща функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, в т.ч. приемно пространство (информация), оборудвана и обзаведена многофункционална административна зала, пряко свързана с приемното пространство, канцеларии, помещения за персонал, сервизни помещения, складови помещения, технически помещения и площи; Обслужваща сграда, съдържаща гараж, складове за едрогабаритно оборудване, технически помещения и площи; Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч. градинско обзавеждане (беседка, пейки, маси, перголи, ограждения) и визуална информация (табла, макети); Техническа инфраструктура – електроснабдяване, водоснабдяване, отвеждане на отпадни води (съгласно договори с експлоатационните дружества и по алтернативен начин), отопление, рециклиране на отпадъци.
45213150, 45236200, 71315000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Позиция №1 - Проектиране и изграждане на местен парков офис на ДНПЦБ в град Павел баня. 1.Едноетажна / двуетажна обществено обслужваща сграда с разгъната застроена площ 220/ 250м2 - офис на парковия участък, съдържаща функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, както следва:Приемно пространство (информация) с ориентировъчна площ 20 м2;Подходящо оборудвана и обзаведена многофункционална административна зала с 10 работни места, пряко свързана с приемното пространство и с възможност за обединяване (при свързано ползване с капацитет до 30 души едновременно) с ориентировъчна площ 30 м2;Канцелария с ориентировъчна площ 10 м2;Помещения за персонал (най-много четирима души едновременно), в т.ч. битови и спални помещения (два броя) и санитарни възли;Сервизни помещения (санитарни възли, кухненски офис...);Складови помещения и площи за съхранение на канцеларски материали и оборудване (в т.ч. оръжие и боеприпаси);Гараж за един автомобил с ориентировъчна площ 25 м2;Склад за съхранение на едрогабаритно оборудване с ориентировъчна площ 30 м2;Технически помещения, съобразно приетите технически решения;2.Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч.: Градинско обзавеждане – пейки, маси, перголи, ограждения; Визуална информация – табла, макети, временни експозиции; 3.Техническа инфраструктура:Електроснабдяване от републиканската енергийна инфраструктура (съгласно договор с експлоатационното дружество) и алтернативни възобновяеми енергоизточници за топла вода; Водоснабдяване от градската водоснабдителна мрежа (съгласно договор с експлоатационното дружество) с минимален капацитет 1.0 л/сек.;Системи за пречистване и ползване на отпадни води с минимален капацитет 8 еквивалент жители (при необходимост); Системи за рециклиране на отпадъци;Отопление – централно помпено/ гравитачно с котел на твърдо гориво (дърва), резервирано с климатици за работните и спалните помещения. Позиция №2 - Проектиране и изграждане на местен парков офис на ДНПЦБ в град Калофер. 1.Едноетажна / двуетажна обществено обслужваща сграда с разгъната застроена площ 200/ 220м2 - офис на парковия участък, съдържаща функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, както следва: Приемно пространство (информация) с ориентировъчна площ 20 м2;Подходящо оборудвана и обзаведена многофункционална административна зала с 10 работни места, пряко свързана с приемното пространство и с възможност за обединяване (при свързано ползване с капацитет до 30 души едновременно) с ориентировъчна площ 30м2;Канцеларии – два броя, всяка с ориентировъчна площ 10м2;Помещения за персонал (най-много четирима души едновременно), в т.ч. битови и спални помещения (два броя) и санитарни възли;Сервизни помещения (санитарни възли, кухненски офис...);Складови помещения – два броя - за съхранение на оборудване (в т.ч. оръжие и боеприпаси) и канцеларски материали;Технически помещения, съобразно приетите технически решения; 2. Едноетажна обслужваща сграда с разгъната застроена площ 60/ 90м2, съдържаща:Гараж за един автомобил и два мотоциклета;Склад за съхранение на едрогабаритно оборудване; Технически и обслужващи помещения и площи, съобразно приетите технически решения; 3. Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч.:Градинско обзавеждане – беседка, пейки, маси, перголи, ограждения; Визуална информация–табла, макети. 4.Техн. инфраструктура :Електроснабдяване от републиканската енергийна инфраструктура (съгласно договор с експлоатационното дружество) и алтернативни възобновяеми енергоизточници за топла вода; Водоснабдяване от градската водоснабдителна мрежа (съгласно договор с експлоатационното дружество) с минимален капацитет 1.0 л/сек.;Системи за пречистване и ползване на отпадни води с минимален капацитет 8 еквивалент жители (при необходимост); Системи за рециклиране на отпадъци;Отопление – централно помпено/ гравитачно с котел на твърдо гориво (дърва), резервирано с климатици за раб.и спалните помещения
НЕ
180
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие по всяка една обо. позиция е в размер 1.0 % (едно на сто) от индикативната и стойност или по всяка в размер на 2 600 лв.Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Уч. сам избира формата на гаранцията за участие.Когато уч. е обединение, което не е юрид. лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато уч. избере гаранцията да бъде банкова, тогава тя трябва да е безусловна и неотменима в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” със срок на валидност 90 календарни дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите.Гаранцията за участие по банков път се внася по сметката на Дирекция „НП Централен Балкан”:IBAN:BG53SOMB91303337016101, BIC код:SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово. При представяне на гаранцията с платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на общ. поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл.62, ал.1, т.2, отново да представят гаранция за участие. Уч, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.Гаранциите за участие се връщат по банков път, като Възложителят не носи отговорност за забавяне на банкови преводи и не дължи лихви върху вноските. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 от ЗОП.Гаранцията за участие следва да бъде безусловна.Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора на уч в процедура за възлагане на общ поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител.Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник:оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;е опред за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за общ поръчка.2.Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 от стойността на договора за изпълн. на общ. поръчка по всяка една об. позиция. Гаранцията за изпълн. обезпечава и гаранционното поддържане на предмета на поръчката. Размера на гаранцията за гаранционно поддържане на предмета на общ. поръчка е 2 % от стойността на договора за изпълнение на общ.а поръчка по всяка една об. позиция. Гаранц. поддържане на предмета на общ. поръчка е 5 години.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Уч. избира сам формата на гаранция за изпълнение.Когато уч. е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружн.в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Уч., определен за Изпълнител е длъжен да представи при подписване на Договора за общ поръчка, оригинален документ за банкова гаранция за изпълнение или документ за парична сума, внесена по сметка на Д „НП Централен Балкан” Габрово:IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код:SOMBBGSF, Общ. банка, Клон Габрово.Когато уч. избере гаранцията за изпълн. да бъде банкова гаранция, тогава в нея изрично трябва да бъде записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Д „НП Централен Балкан” и че е със срок на валидност, най-малко 30 дни след изтичане срока на изпълн. на договора, като частта от нея в размер на 2 % от стойността на общ. поръчка по всяка об. позиция, обезпечава гаранц. поддържане на предмета на поръчката и се освобождава 30 дни след изтичане на гаранционния срок.При представяне на гаранцията в платежното нареждане или банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на общ. поръчка.
• Възложителят превежда стойността на проектната документация и аванс в размер на 20 (двадесет) % от стойността на СМР в 20 дневен срок от деня на откриване на строителна площадка и представена надлежно оформена фактура. Авансовото плащане се приспада пропорционално по 50 (петдесет) % от сумата по аванса от следващите плащания към Изпълнителя, до размера на полученото авансово плащане. • Междинни плащания се извършват след реализиране на поне 40 (четиридесет) % от стойността на СМР. На Изпълнителя се заплаща за съответното количество извършена от него работа, съгласно утвърдените разбивки и посочените в количествено-стойностната сметка към работния проект единични цени за всяка позиция. Плащането се извършва след представяне на Доклад за извършените работи, изготвен от Строителния надзор и приет от Възложителя с приложени към него документи – надлежни доказателства за количеството и качеството на извършените видове работи (в т.ч. подробни ведомости и акт за установяване на извършени СМР). Плащането се извършва в 20 дневен срок от представяне на надлежно оформена фактура. Възложителят предвижда до 2 междинни плащания. • Окончателното плащане включва остатъка от неразплатените, но извършени СМР, цената за доставка на оборудване и обзавеждане и стойността на авторския надзор. Плащането се извършва след представяне на Доклад за извършените работи, изготвен от Строителния надзор и приет от Възложителя с приложени към него документи – надлежни доказателства за количеството и качеството на извършените видове работи (в т.ч. подробни ведомости и акт за установяване на извършени СМР, Протокол обр.15) в 20 дневен срок от представяне на надлежно оформена фактура.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие се публикува в профила на Купувача в първия работен ден следващ деня на публикуване на Обявлението. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят публикува решението и променените документи в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на изпращането им в агенцията за ОП. Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като заплащането става по банков път по сметка на възложителя:IBAN: BG62SOMB91303137016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово на цена от 10 лв.
Български
90
Дирекция "НП Централен Балкан", гр. Габрово, ул. Бодра смяна № 3, ст. 301
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект DIR 5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички“ по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013”
1. Достъп до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка по електронен път е предоставен на сайта на Дирекцията - http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/index/l:home/Профил на купувача.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в сроковете по чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.
14.01.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Предмет на настоящата поръчка е изготвяне на пълна и качествена проектна документация и извършване на СМР за изграждане, обзавеждане, оборудване, благоустрояване на: 1. Местен парков офис в град Павел баня (ПИ 55021.501.1579 по КККР, УПИ I - обществено обслужване, кв. 26), представляващ съгласно приложено задание: Oбществено обслужваща сграда - офис на парковия участък, съдържаща функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, в т.ч. приемно пространство (информация), оборудвана и обзаведена многофункционална административна зала, пряко свързана с приемното пространство, канцеларии, помещения за персонал, сервизни помещения, гараж, складови помещения, технически помещения и площи; Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч. градинско обзавеждане (беседка, пейки, маси, перголи, ограждения) и визуална информация (табла, макети); Техническа инфраструктура – електроснабдяване, водоснабдяване, отвеждане на отпадни води (съгласно договори с експлоатационните дружества и по алтернативен начин), отопление, рециклиране на отпадъци.
45213150, 45236200, 71315000
Описание:
1.Едноетажна / двуетажна обществено обслужваща сграда с разгъната застроена площ 220/ 250м2 - офис на парковия участък, съдържаща функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, както следва:Приемно пространство (информация) с ориентировъчна площ 20 м2;Подходящо оборудвана и обзаведена многофункционална административна зала с 10 работни места, пряко свързана с приемното пространство и с възможност за обединяване (при свързано ползване с капацитет до 30 души едновременно) с ориентировъчна площ 30 м2;Канцелария с ориентировъчна площ 10 м2;Помещения за персонал (най-много четирима души едновременно), в т.ч. битови и спални помещения (два броя) и санитарни възли;Сервизни помещения (санитарни възли, кухненски офис...);Складови помещения и площи за съхранение на канцеларски материали и оборудване (в т.ч. оръжие и боеприпаси);Гараж за един автомобил с ориентировъчна площ 25 м2;Склад за съхранение на едрогабаритно оборудване с ориентировъчна площ 30 м2;Технически помещения, съобразно приетите технически решения;2.Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч.: Градинско обзавеждане – пейки, маси, перголи, ограждения; Визуална информация – табла, макети, временни експозиции; 3.Техническа инфраструктура:Електроснабдяване от републиканската енергийна инфраструктура (съгласно договор с експлоатационното дружество) и алтернативни възобновяеми енергоизточници за топла вода; Водоснабдяване от градската водоснабдителна мрежа (съгласно договор с експлоатационното дружество) с минимален капацитет 1.0 л/сек.;Системи за пречистване и ползване на отпадни води с минимален капацитет 8 еквивалент жители (при необходимост); Системи за рециклиране на отпадъци;Отопление – централно помпено/ гравитачно с котел на твърдо гориво (дърва), резервирано с климатици за работните и спалните помещения.
Предмет на настоящата поръчка е изготвяне на пълна и качествена проектна документация и извършване на СМР за изграждане, обзавеждане, оборудване, благоустрояване на: Местен парков офис в град Калофер (УПИ XXXVI - търговия и услуги и УПИ XXXVII – производство, търговия и услуги, квартал 33), представляващ съгласно приложено задание: Oбществено обслужваща сграда - офис на парковия участък, съдържаща функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, в т.ч. приемно пространство (информация), оборудвана и обзаведена многофункционална административна зала, пряко свързана с приемното пространство, канцеларии, помещения за персонал, сервизни помещения, складови помещения, технически помещения и площи; Обслужваща сграда, съдържаща гараж, складове за едрогабаритно оборудване, технически помещения и площи; Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч. градинско обзавеждане (беседка, пейки, маси, перголи, ограждения) и визуална информация (табла, макети); Техническа инфраструктура – електроснабдяване, водоснабдяване, отвеждане на отпадни води (съгласно договори с експлоатационните дружества и по алтернативен начин), отопление, рециклиране на отпадъци.
45213150, 45236200, 71315000
Описание:
1.Едноетажна / двуетажна обществено обслужваща сграда с разгъната застроена площ 200/ 220м2 - офис на парковия участък, съдържаща функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, както следва: Приемно пространство (информация) с ориентировъчна площ 20 м2;Подходящо оборудвана и обзаведена многофункционална административна зала с 10 работни места, пряко свързана с приемното пространство и с възможност за обединяване (при свързано ползване с капацитет до 30 души едновременно) с ориентировъчна площ 30м2;Канцеларии – два броя, всяка с ориентировъчна площ 10м2;Помещения за персонал (най-много четирима души едновременно), в т.ч. битови и спални помещения (два броя) и санитарни възли;Сервизни помещения (санитарни възли, кухненски офис...);Складови помещения – два броя - за съхранение на оборудване (в т.ч. оръжие и боеприпаси) и канцеларски материали;Технически помещения, съобразно приетите технически решения; 2. Едноетажна обслужваща сграда с разгъната застроена площ 60/ 90м2, съдържаща:Гараж за един автомобил и два мотоциклета;Склад за съхранение на едрогабаритно оборудване; Технически и обслужващи помещения и площи, съобразно приетите технически решения; 3. Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч.:Градинско обзавеждане – беседка, пейки, маси, перголи, ограждения; Визуална информация–табла, макети. 4.Техн. инфраструктура :Електроснабдяване от републиканската енергийна инфраструктура (съгласно договор с експлоатационното дружество) и алтернативни възобновяеми енергоизточници за топла вода; Водоснабдяване от градската водоснабдителна мрежа (съгласно договор с експлоатационното дружество) с минимален капацитет 1.0 л/сек.;Системи за пречистване и ползване на отпадни води с минимален капацитет 8 еквивалент жители (при необходимост); Системи за рециклиране на отпадъци;Отопление – централно помпено/ гравитачно с котел на твърдо гориво (дърва), резервирано с климатици за работните и спалните помещения.