00500-2015-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
13.01.2015 09:26 ч. : | 13/01/2015 09:10 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
13.01.2015 09:26 ч. : | 13/01/2015 09:10 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Габрово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Дирекция "Национален парк Централен Балкан", ул. Бодра смяна № 3, За: Генчо Илиев, Ирена Цонева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277
Място/места за контакт: Централен офисИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.centralbalkan.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Околна среда
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ИЗГРАЖДАНЕ (РЕКОНСТРУКЦИЯ) И ПОДОБРЯВАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКАТА ИНФРАСТРУКТУРА (МАРШРУТИ ОБЕКТИ И СЪОРЪЖЕНИЯ) НА ТЕРИТОРИЯТА НА НАЦИОНАЛЕН ПАРК “ЦЕНТРАЛЕН БАЛКАН.“
Възлагане на обществена поръчка
Дейността включва изграждане (реконструкция) и подобряване на туристическата инфраструктура (маршрути обекти и съоръжения). A. Обезопасяване на туристически маршрути: A.1. Рехабилитация/преизграждане на съществуващи дървени мостовe и Обезопасяване на съществуващи мостове с въжено - стоманени парапети A.2. Въжено-стоманени парапети. Демонтаж и монтаж на нови въжета A.3. Дървени парапети Б. Информационна инфраструктура Б.1. Информационни табели -120x80 см, хоризонтални; 70х50 см, вертикални; 140x40 см, хоризонтални Б.2. Указателни стрелки Б.3. Зимна туристическа маркировка – Б.3.1. Зимна туристическа маркировка за пребоядисване Б.4. Информационни знаци Б.5. Конструкция за монтаж на указателни стрелки В. Посетителска инфраструктура (паркова мебел) В.1. Маси В.2. Пейки В.3. Дървени табуретки В.4. Детски съоръжения за игра - В.5. Ремонт на чешми В.6. Други - ремонт на дървена платформа и преизграждане на дървена стълба;ремонт на ограда(синджир);импрегниране на дървен под;рехабилитация на погледна площадка в дърво;ремонт/презиграждане на подпорна стена.
45221119 (QB51) , 45341000 (QB51) , 34928320 (QB51) , 34928472 (QB51) , 45233294 (QB51) , 45236200 (QB51) , 45233290 (QB51) , 35261000 (QB51)
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
A. Обезопасяване на туристически маршрути: A.1. Рехабилитация/преизграждане на съществуващи дървени мостовe - 10 броя и Обезопасяване на съществуващи мостове с въжено - стоманени парапети - 40 метра (подробно описание и локация на мостовете в Приложение 1). A.2. Въжено-стоманени парапети. Демонтаж на 770 метра и монтаж на 1230 метра нови въжета (подробно описание и локация на въжетата в Приложение 2). A.3. Дървени парапети - 320 метра (подробно описание и локация на парапетите в Приложение 2). Б. Информационна инфраструктура Б.1. Информационни табели • 120x80 см, хоризонтални - 14 броя • 70х50 см, вертикални - 51 броя • 140x40 см, хоризонтални - 2 броя (подробно описание и локация на информационните табели в Приложение 3). Б.2. Указателни стрелки -200 броя (подробно описание и локация на указателните стрелки в Приложение 4). Б.3. Зимна туристическа маркировка - 200 броя, демонтаж на 107 броя. (подробно описание и локация на маркировачните жалони в Приложение 5). Б.3.1. Зимна туристическа маркировка за пребоядисване - 1400 бр. (подробно описание и локация на маркировачните жалони в Приложение 5.1.). Б.4. Информационни знаци - 160 броя (Маршрут в ремонт, Затворен маршрут, Не преминавай, Внимание - триъгълен). Б.5. Конструкция за монтаж на указателни стрелки - 1 бр. В. Посетителска инфраструктура (паркова мебел) В.1. Маси - 11 броя; В.2. Пейки - 38 броя;В.3. Дървени табуретки - 4 броя;В.4. Детски съоръжения за игра - 3 броя;В.5. Ремонт на чешми - 7 броя; В.6. Други - ремонт на дървена платформа - 9 кв.м. и преизграждане на дървена стълба; ремонт на ограда(синджир) - 3 л.м.;импрегниране на дървен под - 140 кв.м.;рехабилитация на погледна площадка в дърво - 1 брой;ремонт/презиграждане на подпорна стена - 25 куб.м.(подробно описание и локация на парковата мебел в Приложение 6). Гаранционният срок за поддържане предмета на обществената поръчка е 4 години от датата на подписване на окончателен протокол за приемане на извършените дейности.
НЕ
150
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата е в размер 1.0 % (едно на сто) от индикативната и стойност или в размер на 3 600 лв. (три хиляди и шестстотин лева).Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията да бъде банкова, тогава тя трябва да е безусловна и неотменима в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” със срок на валидност 90 календарни дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите.Гаранцията за участие по банков път се внася по сметката на Дирекция „НП Централен Балкан”: IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово.При представяне на гаранцията с платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата общ. поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция.Възложителят освобождава гаранциите за участие на отстранените участници в срок 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на Изпълнител. Възложителят освобождава гаранциите за участие на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за общ. поръчка.При прекратяване на процедурата за възлагане на ОП гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване.Гаранциите за участие се освобождават, без да се дължат лихви за периода,през който средствата са престояли законно при Възложителя.Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на общ. поръчка от последното законосъобразно действие, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.Гаранциите за участие се връщат по банков път, като Възложителят не носи отговорност за забавяне на банкови преводи и не дължи лихви върху вноските.Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на сумата в ценовата оферта на участника, определен за изпълнител на общ. поръчка. Половината от гаранцията за изпълнение обезпечава гаранционното поддържане на предмета на поръчката. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранция за изпълнение.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за Изпълнител е длъжен да представи при подписване на Договора за възлагане на общ. поръчка, оригинален документ за банкова гаранция за изпълнение или документ за парична сума, внесена по сметка на Дирекция „НП Централен Балкан” Габрово:IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея изрично трябва да бъде записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Дирекция „НП Централен Балкан”и че е със срок на валидност, най-малко 30 дни след изтичане срока на изпълнение на договора, като половината от нея обезпечава гаранционното поддържане на предмета на поръчката и се освобождава 30 дни след изтичане на гаранц. срок.Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. При представяне на гаранцията изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията
• В 20 дневен срок от датата на получаване на възлагателно писмо и представена надлежно оформена фактура Възложителят превежда аванс в размер на 20 (двадесет) % от стойността на договора. Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми в размер на 50 (петдесет) % от сумата по аванса от следващите плащания към Изпълнителя, до размера на полученото Авансово плащане. • Междинно плащане се извършва след реализиране на поне 50 (петдесет) % от стойността на Договора. На Изпълнителя се заплаща за изцяло завършени, качествено обекти и съоръжения (без забележки), съгласно посочените в офертата единични цени за всеки обект и съоръжение и за които са съставени протоколи за приемане, подписани между Възложителя и Изпълнителя. Плащането се извършва в 20 дневен срок от представяне на надлежно оформена фактура. Възложителят предвижда 1 (едно) междинно плащане. • Окончателното плащане включва остатъка от неразплатените с междинното плащане, завършени от Изпълнителя обекти и съоръжения, на база окончателен протокол за приемане на извършените дейности, подписан между Възложителя и Изпълнителя. Плащането се извършва в 20 дневен срок от представяне на надлежно оформена фактура.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие се публикува в профила на Купувача в деня на публикуване на Обявлението и е достъпна за всички желаещи. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят публикува решението и променените документи в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на изпращането им в Агенцията за ОП. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи възложителят може да изиска от лицата заплащането на документацията, като заплащането става по банков път по сметка на възложителя:IBAN: BG62SOMB91303137016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово на цена от 10 лв.
Български
90
Дирекция "НП Централен Балкан", гр. Габрово, ул. Бодра смяна № 3, ст. 301
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект DIR 5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички“ по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013”
1. Достъп до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка по електронен път е предоставен в деня на публикуването на настоящото обявление на сайта на Дирекцията - http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/index/l:home/Профил на купувача
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в сроковете по чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.
13.01.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ