00226-2015-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.01.2015 15:28 ч. : | 09/01/2015 14:55 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.01.2015 15:28 ч. : | 09/01/2015 14:55 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Плевен: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Плевен, пл. Възраждане №2, За: Евгени Генов; Мария Иванова, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 881266; 064 881248, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296
Място/места за контакт: Община ПлевенИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.
Адрес на профила на купувача: http://eservices.pleven.bg/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=95b94f4d-e65b-42c0-8ebf-b0c6633e8e7d.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Център за административно обслужване на граждани, пл. Възраждане №4, За: Мария Иванова, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414
Място/места за контакт: Център за административно обслужване на гражданиИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.pleven.bg.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Център за административно обслужване на граждани, пл. Възраждане №4, За: Мария Иванова, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414
Място/места за контакт: Център за административно обслужване на гражданиИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.pleven.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
”Обновяване и модернизация на физическата среда, чрез реконструкция на Централната пешеходна зона на гр. Плевен – ІІ етап, допълнителни обекти „Водни огледала” и „Пеещ фонтан””
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е ”Обновяване и модернизация на физическата среда, чрез реконструкция на Централната пешеходна зона на гр. Плевен – ІІ етап, допълнителни обекти „Водни огледала” и „Пеещ фонтан”” по проект “Обновяване и модернизация на физическата среда, чрез реконструкция на Централната пешеходна зона на град Плевен” по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 “Зелена и достъпна градска среда” на Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013 г. и се открива на основание чл.16, ал.8 от ЗОП и във връзка с чл.14, ал. 3, т.1 от ЗОП /опростени правила/. Общата максимална стойност на обществената поръчка е до 779 196,89 лв. /седемстотин седемдесет и девет хиляди сто деветдесет и шест лева и 89 стотинки/ без ДДС, като за обект „Водни огледала” – до 416 287,87 лв. /четиристотин и шестнадесет хиляди двеста осемдесет и седем лева и 87 стотинки/ без ДДС, а за обект „Пеещ фонтан” – до 362 909,02 лв. /триста шестдесет и две хиляди деветстотин и девет лева и 2 стотинки/ без ДДС.
45000000, 45212000, 45212100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обект „Водни огледала” с обща площ 1 408 кв.м. Очаквани продукти/резултати: Основно ремонтирани водни съоръжения с площ 259 кв.м.; Озеленени площи - 273 кв.м.; Полагане на декинг – 158,5 кв.м.; Рехабилитирана пешеходна зона – 717,5 кв.м.; Ремонтирана машинна зала; Изградена нова система ефекти, посредством съвременни енергоефективни решения за водна и светлинна архитектура; Намалени разходи за вода и електричество и въвеждане на нови стандарти; Създадена екологична и комфортна околна среда; Обект „Пеещ фонтан” с обща площ 1253 кв.м. Очаквани продукти/резултати: Озеленени площи - 405 кв.м.; Основно ремонтирани водни съоръжения – 98,5 кв.м.; Рехабилитирана пешеходна зона - 749,5 кв.м.; Санирано машинно помещение; Изградена нова система ефекти, посредством съвременни енергоефективни решения за водна и светлинна архитектура; Намалени разходи за вода и електричество и въвеждане на нови стандарти; Създадена екологична и комфортна околна среда; Обхватът, основните параметри на общественатата поръчка и пълното описание на строителните дейности на обектите са подробно описани в Техническата спецификация от документацията. Ценовата оферта не може да надвишава прогнозната стойност на поръчката -до 779 196,89 лв. /седемстотин седемдесет и девет хиляди сто деветдесет и шест лева и 89 стотинки/ без ДДС, като за обект „Водни огледала” – до 416 287,87 лв. /четиристотин и шестнадесет хиляди двеста осемдесет и седем лева и 87 стотинки/ без ДДС, а за обект „Пеещ фонтан” – до 362 909,02 лв. /триста шестдесет и две хиляди деветстотин и девет лева и 2 стотинки/ без ДДС.
НЕ
30.09.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Условия и размер на гаранцията за участие в процедурата 1.1. Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 7 790,00 лв. /седем хиляди седемстотин и деветдесет лева/. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена, по желание на участника, в една от следните форми: - под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на община Плевен: Банка: ИНВЕСТБАНК АД IBAN: BG38 IORT 7380 3338 0000 01 BIC: IORTBGSF - оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите. 1.3. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават от възложителя по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. По същия ред ще се извършва и тяхното усвояване. 1.4. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП, Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора 2.1. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 4 (четири) % от общата стойност на договора в лв. без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: - под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на община Плевен: Банка: ИНВЕСТБАНК АД, IBAN: BG38 IORT 7380 3338 0000 01, BIC: IORTBGSF - оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя и със срок на валидност най-малко 60 /шестдесет/ дни след 30.09.2015 г. (след подписване на окончателния протокол /Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - Образец 15/ за всеки от обектите, установяващ изпълнението на договора.) 2.3. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. 2.4. Разходите по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на участника, съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. 2.5. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Забележка: Банковите гаранции трябва да съдържат минимум следната информация: - наименование на банката - наименование на участника/изпълнителя - предмет на поръчката - размер на гаранцията в лева - краен срок на валидност на гаранцията, съгласно условията на възложителя
Финансирането ще бъде осъществено от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. в рамките на проект „Обновяване и модернизация на физическата среда, чрез реконструкция на Централната пешеходна зона на град Плевен”, който е съфинансиран от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие; от държавния бюджет на Република България и собствен принос на Община Плевен. Възложителят ще заплати цената по договора, както следва: 1. Авансово плащане - до 35% /тридесет и пет процента/ от общата цена на СМР /като конкретният размер се определя от Изпълнителя в Ценовата оферта/, след получаване на аванс от Възложителя по договора за БФП от ОПРР в срок до 30 календарни дни и след представяне от Изпълнителя на: • оригинална данъчна фактура и • оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за авансовото плащане в размер на искания аванс от общата стойност на договора, със срок на валидност 30 (тридесет) календарни дни след срока на изпълнение на договора. Същата се освобождава заедно с окончателното разплащане на СМР - тата по договора. 2. Междинни плащания – Възложителят ще заплати поетапно на Изпълнителя стойността на актуваните и действително извършени дейности в срок до 10 календарни дни въз основа на: представени от Изпълнителя и подписани от лицето, осъществяващо строителен надзор и Възложителя подробни Количествени сметки за извършените строително-монтажни работи, актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на Министъра на регионалното развитие и благоустройството за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Сертификати и декларации за съответствие на вложените материали, одобрени с протокол от строителния надзор, авторския надзор и Възложителя; Протокол за извършените СМР по утвърден от УО на ОПРР образец; Оригинална данъчна фактура, оформена съгласно изискванията на УО на ОПРР; Сертификатите и декларациите за съответствие на вложените материали, които не са в оригинал, се заверяват с „Вярно с оригинала” от Изпълнителя и се подписват и подпечатват от строителния надзор. 3. От всеки протокол за изпълнени СМР пропорционално се приспада процент от получения аванс. 4. Окончателно плащане се извършва в срок до 30 календарни дни след подписване и на двата Констативни акта за установяване годността за приемане на строежа - Образец 15 /за всеки от обектите по един/ - приложение към чл.7, ал.3, т.15 от Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на Министъра на регионалното развитие и благоустройството за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и представянето от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на: • одобрени от лицето, осъществяващо строителен надзор и от Възложителя, регламентирани документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора (Протокол – бивш образец 19 и актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на Министъра на регионалното развитие и благоустройството за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) • и окончателна данъчна фактура. 5. При окончателното плащане Възложителят ще удържи остатъка от авансовото плащане от последния Протокол за приемане на извършеното СМР /бивш Образец №19/.
След като е приложила реда по чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП, Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник: 1 който не е представил някой от необходимите документи или информация, заложени от възложителя в документацията, съгласно чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал.5 от ЗОП 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 6. за когото са налице неспазване на условията по чл.55, ал.5 от ЗОП 7. който след покана и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си 8. който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция при условията на чл. 62а от ЗОП.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ОП-3-2015
НЕ
Български
360
Актова зала, І етаж в сградата на Община Плевен, пл. Възраждане №2
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Отварянето на ценовите оферти е съгласно чл.69а, ал.3 от ЗОП.Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява най-малко чрез съобщение в профила на купувача датата, часа и мястото на отварянето. Отварянето на ценовите оферти се извършва публично при условията на чл. 68, ал. 3. При отваряне на ценовите оферти комисията оповестява предлаганите цени и предлага по един представител от присъстващите участници да подпише ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013 www.bgregio.eu Инвестираме във Вашето бъдеще! Договор ВG161PO001/1.4-09/2012/033 Проект „Обновяване и модернизация на физическата среда, чрез реконструкция на Централната пешеходна зона на град Плевен” Проектът се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет на Република България Този документ е създаден в рамките на проект „Обновяване и модернизация на физическата среда, чрез реконструкция на централната пешеходна зона на град Плевен”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие.” 2007-2013г, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието се носи от Община Плевен и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган”
Продължение от Раздел ІІІ.2.1: 3. при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; 4. при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; 5. при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; 6. при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; 7. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника; 8. в случаите по т. 1 - 7 - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България, съответно територията на държавата, в която се провежда процедурата при възложител по чл. 7, т. 2 от ЗОП. За подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и 5 от ЗОП с декларация – Приложение №1 към Образец №3, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по т.2, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по т.2, буква "в" от ЗОП и т.5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т.2. се представя в официален превод съгласно ДР от ЗОП, § 1, т.16а, а документите по т.5., които са на чужд език, се представят и в превод. Възложителят е длъжен да спазва чл.53а и 53б от ЗОП. Възложителят не може да отстрани участник от процедура за възлагане на обществена поръчка или да откаже да сключи договор с него на основание, че не е представил документ по чл.47, ал.10 от ЗОП, когато: 1. е представил удостоверение за вписване в професионален регистър, създаден по силата на закон, или еквивалентен документ, издаден от организация, установена в друга държава - членка на Европейския съюз, и 2. от удостоверението или еквивалентния документ по т. 1 може да се установи наличието на обстоятелствата, които биха се доказали със съответния документ, изискан от възложителя. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност; Плик №2 и Плик №3. Договорът ще влезе в сила след подписване на анекс с Управляващ орган на ОРРР 2007-2013 г. за включване на допълнителните обекти „Пеещ фонтан” и „Водни огледала” в рамките на безвъзмездната финансова помощ и за удължаване срока на договора за изпълнение на проекта до 31.10.2015 г., и с откриване на строителни площадки. Крайният срок за изпълнение на договора /СМР на двата обекта и подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - Образец 15 за всеки от обектите/ е до 30.09.2015 г.;Обменът на информация между участниците и възложителя се извършва по факс, с препоръчано писмо с обратна разписка, чрез куриерска служба или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.
Община Плевен, пл. Възраждане №2, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 881296, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296
Интернет адрес/и:
URL: www.pleven.bg.
09.01.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ