Версия за печат

00015-2014-0046

BG-с.Медникарово: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130020522

КонтурГлобал Марица изток 3 АД, обл.Стара Загора, За: Валентина Манева, Република България 6294, с.Медникарово, Тел.: 00359 42663616, E-mail: MaritsaProcurement@contourglobal.com, Факс: 00359 42663610

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и Снабдяване

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: https://webservices.contourglobal.eu/purchaserprofile/index.php.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Електрическа енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Ремонт на работни колела за мелещ вентилатор МВ 3300/800/490

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3 с.Медникарово, 6294 област Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Дейностите включат дефектовка и основен ремонт на 76 бр. работни колела за мелещ вентилатор съгласно Дефектовъчен лист със следните технически характеристики на РК: 1. Обороти на вала – 490 об/мин 2. Външен диаметър на РК – 3300 мм. 3. Работна температура на колелото - пред МВ-300С, след МВ-140...195С 4. Тегло на РК – 11500 кг. 5. Режим на работа – непрекъснат 6. Смилане на въглищата – чрез удар и триене 7. Вентилационна производителност на - 30 - 54 т/ч 8. Номинална производителност - 58 т/ч 9. Едрина на въглищата – от 30 мм до прахообразно състояние 10. Махов момент - 75600 кг.м

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50531100

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на парни котли

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно техническа спецификация

Стойност, без да се включва ДДС
1000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 5 000.00 лева под формата на банкова гаранция със срок на валидност 30/04/2015 или паричен депозит по банкова сметка в SG Експрес банк АД, клон София, IBAN № BG35 TTBB 9400 1521 0392 96, BIC: TTBB BG22;

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в 30-дневен срок след представяне на данъчна фактура и двустранно подписан приемно- предавателен протокол за извършеният ремонт на работно колело, по банков път с платежно нареждане

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице, както и адрес, включително електронен за кореспонденция;2. Документ за внесена гаранция за участие.3.Декларация по чл.47, ал.1, 2 и 5, във връзка с чл.47 ал.9 от ЗОП . 4. При участници обединения - копие от договор за обединение, в който задължително се посочва представляващият. 5.Видовете работи по предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и предвидените подизпълнители. 6.Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл.55 ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8 ал.8 т.2. 7. Декларация за запознаване и приемане на условията на документацията за участие и клаузите на проекто - договора 8.Заявление за участие / Списък на документите и информацията съдържаща се в офертата, подписан от участника/.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изисква представяне на документи

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Участниците да представят списък на договорите по предмета на поръчката или подобни, изпълнени през последните 3 години, от датата на подаване на заявлението за участие. 2.Удостоверения за добро изпълнение издадено от получателя или от компетентен орган, в които да е посочено предмет на договор, количество и качество на изпълнение. 3.Декларация за техническо оборудване с което разполага кандидатът за изпълнение на ремонт на работни колела на мелещ вентилатор(МВ) 3300/ 800 /490, в съответствие с изискванията от техническата спецификация 4. Списък на технически лица, включително на тези отговарящи за контрола на качеството 5. Сертификат по система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентни.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

130-1671-14

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.01.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
29.01.2015 г.  Час: 10:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.01.2015 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда, ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3, с. Медникарово, 6294, област Стара Загора

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участиници или техни упълномощени представители

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на https://webservices.contourglobal.eu/purchaserprofile/index.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.12.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ