РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Изработване на проект на Общ устройствен план на Община Карлово“.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
12
Място на изпълнение:
Територията на община Карлово.
Код NUTS:
BG421
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Изработване на проект на Общ устройствен план на община Карлово в две фази - фаза Предварителен проект и фаза Окончателен проект.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
71410000
Описание:
Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Проектът за Общ устройствен план на Община Карлово - предмет на настоящата поръчка, трябва да обхване територията на Община Карлово с нейните населени места и землищата им.
Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в процедурата в размер на 1000 лв. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранциите могат да бъдат представени като парична сума или под формата на банкова гаранция, съгласно чл. 60 от ЗОП. Паричната сума може да бъде преведена по сметка на Възложителя IBAN BG54FINV91503316025343; BIC FINVBGSF - "ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА" АД. Валидността на гаранцията за участие трябва да бъде с валидност минимум 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от крайния срок за подаване на Офертата. Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл. 62 от ЗОП. Участникът, избран за изпълнител на обществената поръчка трябва да учреди гаранцията преди датата на подписване на договора, като същата трябва да е валидна за целия срок на договора, увеличен с 30 /тридесет/дни. Гаранцията може да бъде под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка и са съгласно чл. 63 от ЗОП.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Изпълнението на обществената поръчка стартира при осигурено финансиране! Плащанията ще се извършват съгласно клаузите в договора за изпълнение на поръчката.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение от физически и/или юридически лица. Представя се нотариално заверено споразумение за създаване на обединение в оригинал, или нотариално заверено копие, а преди сключване на договора и необходимите документи съгласно ЗОП и ППЗОП.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
1. Процедурата за възлагане на обществената поръчка ще се провежда по "опростените правила", предвидени в ЗОП. Поради това, сроковете за провеждането й са по-кратки. 2. Изпълнението на обществената поръчка стартира при осигурено финансиране! 3. Максималните срокове за изпълнение на поръчката са: 1. Срок за изработване, предаване на Проект на Общия устройствен план на Община Карлово във фаза Предварителен проект – 4 (четири) месеца; 2. Срок за изработване на екологична оценка на проект на ОУП – 3 (три) месеца; 3. Срок за изработване, предаване на Проект на Общия устройствен план на Община Карлово във фаза Окончателен проект – 9 (девет) месеца.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата следва да подаде оферта, представена в запечатан непрозрачен плик, като върху който, участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и задължително електронен адрес. Офертата се изготвя по приложените в документацията образци и трябва да съдържа: 1. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документи и образци, съдържащи информация за правното състояние, икономическите, финансови и техническите възможности на участника; 2. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя образец „Предложение за изпълнение на поръчката”, свързан с изпълнението на поръчката; 3. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, в който се поставя образец на ценово предложение за изпълнението на поръчката - Ценова оферта на участника. За участника не трябва да са налице обстоятелствата, посочени в чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а"-"е", т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 2 (за професия или дейност, попадаща в обхвата на настоящата поръчка), 2а, 4 и 5, ал. 5 от ЗОП. За подизпълнителите се прилагата само изискванията по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят няма изисквания към икономическото и финансово състояние на Участниците.
Минимални изисквания: Възложителят няма изисквания към икономическото и финансово състояние на Участниците.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни* с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаването на офертата, като бъдат посочени датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. *Под "услуга, еднаква или сходна с предмета на настоящата обществената поръчка" следва да се разбира: изработване на общ устройствен план и/или Интегриран план за градско възстановяване и развитие (ИПГВР) и/ или регионална схема за пространствено развитие и/или цялостен ПУП - ПРЗ (план за регулация и застрояване на населено място или на територия с площ по-голяма от 1 хектар); 2. Участниците трябва да представят списък, в който да посочат образованието, професионалната квалификация и професионален опит на лицата, които ще отговарят за извършването на услугата; 3. декларация за техническо оборудване с приложени документи, удостоверяващи, че участникът разполага лицензиран софтуер, в т.ч. за Географски информационни системи (ГИС) за периода на изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да са изпълнени през последните три години, минимум 1 (една) услуга. Като доказателство за извършената услуга се приема приемо-предавателен протокол или друг еквивалентен документ; 2. Екипът от технически лица - експерти на Участниците трябва включва най-малко следните експерти, отговарящи на съответните минимални изисквания, посочени за всеки един от тях:
Екип ОУП- Експерт 1 - Ръководител екип – висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност "Архитектура", „Урбанизъм“ или еквивалентна, да притежава пълна проектантска правоспособност (ППП), с минимум 5 години професионален опит по специалността; Експерт 2 - висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност "Архитектура" с минимум 5 години професионален опит в областта на опазването на културното наследство, вписан в публичния регистър по чл. 165 от Закона за културното наследство; Експерт 3 - висше образование, специалност „Икономика”, „Социално-икономическа география” или еквивалентна, с минимум 5 годишен професионален опит по специалността и опит в изготвянето на социално-икономически анализи за целите на планирането и управлението на територията; Експерт 4-висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", инженер със специалност „Транспортно строителство” или еквивалентна, да притежава ППП, с минимум 5 годишен професионален опит по специалността;Експерт 5 - висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", инженер със специалност „Водоснабдяване и канализация” или еквивалентна, да притежава ППП, с минимум 5 години професионален опит по специалността;Експерт 6 - висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", инженер със специалност „Електроинженерство” или еквивалентна, с минимум 5 години професионален опит по специалността;Експерт 7 - висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност "Геология" или еквивалентна, да притежава ППП, с минимум 5 години професионален опит по специалността;Експерт 8 – висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност "Геодезия", “География“, „Картография“, „ГИС“ или еквивалентна, с минимум 5 години професионален опит по специалността и практически опит в областта на ГИС; Екип ЕО и ОС: Експерт 9 – висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност „Екология”, „Ландшафтознание“, „Опазване на околната среда“, „Физическа география“ или еквивалентна, с професионален опит по специалността не по-малко от 5 години и опит в изготвянето на анализи за състоянието, проблемите и перспективите по отношение на: опазване на води, въздух, почви и защита от шум и/или, повишаване качествата на градската среда и/или, управление на зелени системи и/или, енергийна ефективност и възобновяеми източници и/или, предотвратяване и отстраняване на екологични щети и/или, управление на отпадъците и минимум 1 бр. ЕО и/или ОВОС;Експерт 10 – експерт по оценка за съвместимост - висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър" в някоя от специалностите в професионално направление „биологически науки”, „науки за земята“ или еквивалентно с минимум 5 години професионален опит по специалността и години и опит в изготвянето на анализи за състоянието, проблемите и перспективите по отношение на: опазване на води, въздух, почви и защита от шум и/или, повишаване качествата на градската среда и/или, управление на зелени системи и/или, енергийна ефективност и възобновяеми източници и/или, предотвратяване и отстраняване на екологични щети и/или, управление на отпадъците и/или ЕО и/или ОВОС;Експерт 11 - висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър" в някоя от следните области: геология, инженерна геология, хидрогеология, почвознание или еквивалентна, с професионален опит по специалността не по-малко от 5 години. Продължава в поле ІV.3) "Допълнителна информация".
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 70
Показател: Финансова оценка; тежест: 30
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.01.2015 г. Час: 10:00
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.01.2015 г. Час: 10:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.01.2015 г. Час: 11:00
Място
Заседателна зала на Община Карлово, ул. "Петко Събев" № 1, ет. 3.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.3)
Допълнителна информация
Продължава от поле ІІІ.2.3): Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един Ключов експерт в Екипа на Участника.Участниците доказват изпълнението на изискванията като представят професионални автобиографии на ключовите експерти (Образец № 9), Декларации за ангажираност на ключовите експерти при изпълнението на поръчката (Образец № 10).В графата “професионален опит” на Списък на техническите лица (Образец № 8) следва да се опишат подробно, документите, удостоверяващи, че посоченият експерт отговаря на поставените от възложителя минимални изисквания. В описанието на документите, с които се доказва професионалния опит по специалността, следва да се съдържат и точните периоди, през които е натрупан този опит. При участие на Обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в Обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП за доказване съответствието с минималните изисквания за техническите възможности и/или квалификация се представят само за участниците, чрез които Обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.1.1)
Орган, който отговаря за процедурите по медиация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ