Версия за печат

00613-2014-0016

BG-с. Крушари, област Добрич: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Крушари, ул. "Девети септември" №3 – А, За: Димитрина Желева, Р. България 9410, с. Крушари, област Добрич, Тел.: 05771 2786, E-mail: krushari@dobrich.net, Факс: 05771 2136

Място/места за контакт: Директор дирекция

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.krushari.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://46.40.126.191:81/CustomerProfile/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Периодична доставка на хранителни продукти за "Обществена трапезария - Крушари" по проект, финансиран от Фонд "Социална закрила" към Министерство на труда и социалната политика

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Крушари, област Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Периодична доставка на хранителни продукти за "Обществена трапезария - Крушари" по проект, финансиран от Фонд "Социална закрила" към Министерство на труда и социалната политика.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4200 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 626336 от 30.09.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ОС-09-1218 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Периодична доставка на хранителни продукти за "Обществена трапезария - Крушари" по проект, финансиран от Фонд "Социална закрила" към Министерство на труда и социалната политика
V.1) Дата на сключване договора
30.09.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ТРИАДА - ГТ” ООД, ЕИК: 124052241, гр. Добрич, ж.к. “Добротица” бл.39, ет.4, вх.А, ап.10, Р. България 9300, Добрич, Тел.: 058 602058, E-mail: triada_gt@abv.bg, Факс: 058 602413

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4200 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „ТРИАДА - ГТ” ООД, ЕИК: 124052241, със седалище и адрес на управление: гр. Добрич, ж.к. “Добротица” бл.39, ет.4, вх.А, ап.10


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

На 23.09.2014г. на основание решение на Управителния съвет на Фонд "Социална закрила" по протокол № 8 от 26.08.2014г., между Фонда и Община Крушари се сключи договор № РД-04-195/23.09.2014г. с предмет: "Реализиране дейности по социална услуга "Обществена трапезария" на територията на Община Крушари". Предметът на договора включва предоставянето на храна (обяд) за 40 ползватели на социалната услуга за периода от 01.10.2014г. до 31.12.2014г. в рамките на общо 63 работни дни. Целите и обхвата на дейностите по договора включват подобряване качеството на живот и осигуряване на помощ и подкрепа на ползвателите, които са лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях; самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии. Спазването на сроковете за възлагане на обществената поръчка по реда и при условията на чл.14, ал.3, т.1 от ЗОП би довело до закъснение при сключването на договор с определен изпълнител за доставка на хранителни продукти по проекта, липса на предоставена социална услуга на потребителите по проекта и реален риск за живота и здравето им. Предвид посочената от Фонда дата 01.10.2014г. за влизане в сила на договора, за Община Крушари в качестовото й на доставчик на социалната услуга "Обществена трапезария" и Възложител по смисъла на чл.7 от ЗОП, възниква необходимост да проведе процедура на договаряне без обявление за избор на изпълнител за периодична доставка на хранителни продукти за "Обществена трапезария - Крушари". Сключването на договора, както и определената от Фонда дата за влизане в сила на договора, за Община Крушари се явява обстоятелство от извънреден характер, което Възложителят полагайки дължимата грижа не е могъл и не е бил длъжен да предвиди и предотврати. За времето от сключване на договора между Община Крушари и Фонда до влизането му в сила е обективно невъзможно да бъде проведена открита или ограничена процедура или процедура на договаряне с обявление за възлагане на цитираната доставка, което налага изборът да се извърши чрез провеждане на процедура на договаряне без обявление по реда на чл.90, ал.1, т.4 от ЗОП.