00265-2014-0185
Технически редакции | ||
![]() |
||
10.12.2014 13:58 ч. : | 10/12/2014 13:53 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
10.12.2014 13:58 ч. : | 10/12/2014 13:53 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Мини Марица-изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" № 13, За: Даниел Демирев - експерт търговия; по технически въпроси Емил Колев - инж. механик, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3073/; 0417 83305/3068/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел "Търговски"; отдел "Механичен"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
"Мини Марица-изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура на отдел "Търговски", Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: nina.mihajlova@marica-iztok.com
Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура отдел "Търговски"Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
"Мини Марица-изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура на отдел "Търговски", Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: nina.mihajlova@marica-iztok.com
Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура отдел "Търговски"Проучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изработка на отливки от цветни метали и сплави (алуминий и бронз) с груба механична обработка за тежко минно оборудване и ГТЛ, както следва: SRs 4000, SRs 2000, SRs 1301, SRs 1200, ERs 710, SRs 470, A2RsB 12500, A2RsB 6300, ARs 5000, BRs 1400, BRs 1800, BRs 1600, ГТЛ 1800, ГТЛ 2250 и др.” - реф. № 153/2014 г. – ЗОП
Възлагане на обществена поръчка
Изработка на отливки от цветни метали и сплави (алуминий и бронз) с груба механична обработка за тежко минно оборудване и ГТЛ, както следва: SRs 4000, SRs 2000, SRs 1301, SRs 1200, ERs 710, SRs 470, A2RsB 12500, A2RsB 6300, ARs 5000, BRs 1400, BRs 1800, BRs 1600, ГТЛ 1800, ГТЛ 2250 и др. Подробно описание на техническите изисквания и условия са подробоно описани в Документацията за участие - Техническа спецификация.
43100000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Ориентировъчни количества отливки, които ще бъдат възложени при изпълнението на договора: Отливки от бронз CuAl9Fe3 – 5000 кг.; Отливки от бронз CuSn10P1 – 4000 кг.; Отливки от алуминий – 1000 кг.; Посочените количества не са твърди и са необходими за оценка на офертите. При изпълнение на договора възложителят ще възлага необходимите видове и количества отливки в рамките на общата му стойност.
НЕ
18
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 3 000 лева или равностойността им в евро. Представя се с офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договор и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева: "Първа Инвестиционна Банка"АД - клон гр. Раднево, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05; SWIFT BIC: FINVBGSF, или банкова сметка в евро: „БНП Париба С.А.” АД – клон гр. София, IBAN: BG40 BNPA 9440 1420 0150 10; SWIFT BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Плащането се извършва по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след всяка доставка срещу представена фактура и двустранно подписан протокол. Срокът на плащане тече от датата на последното представения документ.
не се изискват
Списък на доставките или услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка или услуга. Доказателство за извършена доставка или услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за доставката. Изисква се участниците да са реализирали поне 1 доставка с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка. За изпълнение предмета на обществената поръчка участниците трябва: - да разполагат със собствена или наета база и да докажат възможността за ползване на такава, моделна и инструментална екипировка за производство на цветни отливки с тегло до 400 кг. - доказва се с описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудване за изпитване и изследване, с което участникът разполага за изпълнение на предмета на обществената поръчка и Декларация (сводобен текст), съдържаща: адрес на базата, която ще се ползва, телефон, факс, лице за контакт, придружена с копие на документ за собственост или копие на договор за наем, заверени от участника. В декларацията трябва да се декларира и възможността на участника да произвежда цветни отливки с тегло до 400 кг.; - да разполагат с поне едно лице разработващо конструктивна и технологична документация и поне едно лице - упълномощен контролиращ представител с пълномощия да утвърждава документи за контрол "вид 3.1" по БДС EN 10204 - доказва се със списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, с които участникът разполага за изпълнение на предмета на обществената поръчка и заверени копия на документите удостоверяващи професионалната квалификация и/или компетентност на лицата; - да притежават валиден Сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват, включващ предмета на поръчката - доказва се със заверено от участника копие на сертификата.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф. № 153/2014 г. - ЗОП.
НЕ
НЕ
Български
150
Управлението на дружеството, етаж 1, заседателна зала - партер
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки участник писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и следващи от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
10.12.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ