Версия за печат

01059-2014-0006

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Специализирана болница за активно лечение на деца с онкохематологични заболявания - София ЕООД, ул. Бяло море № 8, За: доц. д-р Добрин Константинов; адв. Анелия Стойновска, България 1527, София, Тел.: 02 9307036; 0882 460794, E-mail: a.stoynovska@abv.bg, Факс: 02 9307045

Място/места за контакт: София, ул. Бяло море № 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sbaldohz.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.sbaldohz.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Договаряне без обявление за периодични доставки на лекарствени продукти за лечение на онкологични заболявания, заплащани от НЗОК, съгласно Спецификация, за срок до провеждане и успешно приключване с избран/и изпълнител/и на следваща процедура с идентичен предмет по правилата на Закона за обществени поръчки, но не по-късно от 1 година от сключване на договора. Посочените в спецификацията количества са ориентировъчни и не пораждат за Възложителя задължение да ги закупи в пълен обем. Участниците могат да подават предложение както за всички обособени позиции от спецификацията, така и само за отделни обособени позиции. Пояснение относно срока: В случай, че следваща процедура, включваща идентични продукти, не приключи с избран/и изпълнител/и на периодични доставки на коя да е от посочените обособени позиции - предмет и на настоящата процедура, срокът на договорите е до 1 година от възлагането им.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Болнична аптека на СБАЛДОХЗ-СОФИЯ ЕООД – 1527 София, ул. Бяло море № 8, Административно тяло, етаж 1.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

периодични доставки на лекарства по обособени позиции съгласно спецификация към договора

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
56586.75 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: единична предложена цена за обособена позиция; тежест: 65
Показател: качество; тежест: 35
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

06/2014

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:20 / Заглавие:Изпълнителят ще доставя обявените количества за обособени позиции с №№ 20, 29, 49 и 51 от Спецификацията - предмет на поръчката.
V.1) Дата на сключване договора
01.12.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.11.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Фьоникс Фарма ЕООД с ЕИК 203283623, ул. Околовръстен път № 199А, България 1700, София, Тел.: 02 9658100, E-mail: kr.nikolaev@phoenixpharma.bg, Факс: 02 9658828

URL: http://www.phoenixpharma.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 84689 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 56586.75 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1) жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2) документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3) документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3. Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице. В срока по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В случаите по чл. 120, ал. 5, т. 1, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Медекс ООД, Екофарм ЕООД и Фьоникс Фарма ЕАД, чийто универсален правоприемник е Фьоникс Фарма ЕООД- изпълнител по договора.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Открита процедура по ЕС с уникален номер на поръчката в Регистъра на Агенция по обществени поръчки 01059-2014-0003 е частично прекратена с влязло в сила Решение № 68а от 04.08.2014 г. на осн. чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗОП за 18 обособени позиции от Спецификация – предмет на поръчката. Лекарственият продукт, съответен на обособена позиция № 23, е изваден от Приложение № 2 на Позитивния лекарствен списък, необходимостта на възложителя от останалите 17 лекарствени продукта не е отпаднала, първоначално обявените условия не са съществено променени, поради което е налице основание за провеждане на процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Спецификата на лекарствените продукти - предмет на спецификацията, а именно - за лечение на онкологични заболявания, предполага специализация на юридическите лица - търговци на едро с лекарствени продукти, условията за цени на които се договарят с НЗОК. Условията на поръчката следват първоначално обявените условия, при които е обявена предходната процедура за доставки на лекарствени продукти за лечение на онкологични заболявания, заплащани от НЗОК, под № 01059-2014-0003 от Регистъра на обществените поръчки.