Версия за печат

00007-2014-0004

BG-Мездра: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Мездра, ул. "Христо Ботев" №27, За: Диана Павлова, Република България 3100, Мездра, Тел.: 0910 92116, E-mail: mezdra@mail.bg, Факс: 0910 92523

Място/места за контакт: Община Мездра

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mezdra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mezdra.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на „Домашен социален патронаж”, „Детска млечна кухня” и „Дом за деца и младежи с умствена изостаналост” гр. Мездра, по следните обособени позиции: Обособена позиция №1 – „Хляб и тестени изделия” Обособена позиция №2 – „Месо, месни продукти и риба,” Обособена позиция №3 – „Млечни продукти” Обособена позиция №4 – „Плодове и зеленчуци” Обособена позиция №5 – „Консерви” Обособена позиция №6 – „Други хранителни продукти”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Мездра
Код NUTS: BG313
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на „Домашен социален патронаж”, „Детска млечна кухня” и „Дом за деца и младежи с умствена изостаналост” гр. Мездра, по обособена позиция №4 "Плодове и зеленчуци" Видовете хранителни продукти от различните групи, които са предмет на доставката са подробно описани в приложените спецификации Приложение №1 към договора. Посочени са ориентировъчни количества, както и периодичността на подаване на заявки. Посочените количества са прогнозни на база консумация за предходната година. Количествата, които са предмет на доставката са променлива величина – в зависимост от броя на потребителите на услугите „Домашен социален патронаж” и „Детска млечна кухня”. Възложителят си запазва правото да променя количествата с оглед на реалните нужди.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811100, 15850000, 15100000, 15221000, 15500000, 15331100, 15332000, 15897200, 15411100, 15613000, 15813000, 15871110, 15872000

Описание:

Хляб
Тестени изделия
Месо и месни продукти
Риба, замразена
Млечни продукти
Зеленчуци, пресни или замразени
Плодове (вкл. черупкови), преработени
Консервирани хранителни продукти
Растителни масла, течни
Продукти на базата на зърна от житни растения
Хранителни продукти, използвани за закуска
Оцет или равностоен на него
Билки и подправки

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
24226.25 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Срок за реагиране в случай на рекламация; тежест: 10
Показател: Срок за доставка на продукта; тежест: 10
Показател: Срок за отлагане на плащането; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 602887 от 12.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 97.00-25 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на "Домашен социален патронаж", "Детска млечна кухня" и "Дом за деца и младежи с умствена изостаналост" гр. Мездра, обокобена позиция №4 "Плодове и зеленчуци"
V.1) Дата на сключване договора
28.11.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"КРИД" ООД, ЕИК 111031788, бул. "Цар Борис ІІІ" №81, вх.В, ет.5, офис 12, Република България 1612, София, Тел.: 096 300550, Факс: 096 301001

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 24226.25 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"КРИД" ООД, ЕИК 111031788; "АРИЕЛ-ТН" ЕООД, ЕИК 106517564; "Бохемис" ООД, ЕИК 121462751;


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор