Версия за печат

01667-2014-0022

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 200105779

"Специализирана болница за активно лечение на хематологични заболявания" ЕАД, ул. "Пловдивско поле" №6, За: Калин Костов, Република България 1756, София, Тел.: 0879 544761, E-mail: sbalhz@abv.bg, Факс: 02 9701107

Място/места за контакт: ул. "Пловдивско поле" №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nsbalhz.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nsbalhz.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на лекарствени продукти: 10 опаковки x 120 от Imatinib 100mg; 140 опаковки x 28 от Nilotinib150mg и 120 опаковки x 28 от Nilotinib 200mg

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ул. "Пловдивско поле" №6
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на лекарствени продукти: 10 опаковки x 120 от Imatinib 100mg; 140 опаковки x 28 от Nilotinib150mg и 120 опаковки x 28 от Nilotinib 200mg

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
351387 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) съгласно Директива 2004/18/ЕО
Строителството/стоките/услугите могат да бъдат предоставени само от определен оферент поради причини, които са:

- технически,

Допълнителна информация

Процедурата се провежда по реда на чл.90 ал.1 т.4 от ЗОП поради това, че е налице спешна нужда от доставка на лекарствените продукти Imatinib 100mg, Nilotinib150mg и Nilotinib 200mg. Тези лекарства влизат в схемите за лечение на пациенти с диагноза хронична миелоидна левкемия – хронична фаза, за които е необходимо непрекъснато лечение с Тирозин киназни инхибитори. В зависимост от състоянието на всеки пациент, което се преценява със специфични изследвания в референтна лаборатория, той получава съответния лекарствен продукт. „СБАЛХЗ“ ЕАД има сключени по реда на ЗОП договори със "Софарма Трейдинг" АД за доставка на посочените лекарствени продукти - Договор №41 / 23.05.2014 г. и Договор №63 / 06.08.2014 г., но от началото на месец октомври изпълнителят не доставя заявените от лечебното заведение количества лекарства. Недоставянето от „Софарма Трейдинг“ АД на тези лекарствени продукти представлява непредвидимо за възложителя събитие. В резултат на неизпълнението видно от доклада на ръководителя на болничната аптека при "СБАЛХЗ" ЕАД, за лечението на 25 пациента с диагноза хронична миелоидна левкимия (ХМЛ) – хронична фаза са нужни 10 опаковки x 120 от лекарството Imatinib 100mg; за 48 пациента с ХМЛ – хронична фаза са необходими 140 опаковки x 28 от лекарствения продукт Nilotinib150mg и за терапията на 34 пациента със същата диагноза са нужни 120 опаковки x 28 от лекарството Nilotinib 200mg. Без тези лекарства пациентите не могат да получат адекватна терапия, което от своя страна би довело до влошаване на състоянието им и реално и непосредствено застрашаване на живота им. Спешната необходимост от лечение на болните пациенти с лекарствените продукти – предмет на настоящата обществена поръчка, не позволява на възложителя да спази сроковете за провеждане на открита, ограничена процедура на процедура на договаряне с обявление. Прилагаме доказателства за липса на доставки и за спешно възникнала необходимост.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 70 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на лекарствени продукти: 10 опаковки x 120 от Imatinib 100mg; 140 опаковки x 28 от Nilotinib150mg и 120 опаковки x 28 от Nilotinib 200mg
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.10.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Фармнет АД - Варна, ж.к. Младост,Република-сгр. на МЦ"Младост Варна", България 1407, Варна, Тел.: 02 9421736

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 351387 BGN без ДДС
Брой месеци: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Фармнет АД гр.Варна ж.к. Младост,Република-сгр. на МЦ"Младост Варна" тел.029421736