00156-2014-0017
Технически редакции | ||
![]() |
||
13.11.2014 13:13 ч. : | 13/11/2014 12:32 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
13.11.2014 13:13 ч. : | 13/11/2014 12:32 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-гр.Велинград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Велинград, бул."Хан Аспарух" № 35, За: Александра Керина, РБългария 4600, гр.Велинград, Тел.: 0359 51278, E-mail: Velingrad@mbox.contact.bg, Факс: 0359 54341
Място/места за контакт: Дирекция АПИОИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.velingrad.bg.
Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=19128&companyId=21202.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ЗЕЛЕНА И ДОСТЪПНА ГРАДСКА СРЕДА В ГРАД ВЕЛИНГРАД ” по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Реконструкция и рехабилитация на улици и благоустрояване на прилежащите елементи. Обособена позиция 2: Реконструкция, рехабилитация и благоустрояване на паркове, паркови зони, места за отдих и зелени площи на територията на град Велинград;
Възлагане на обществена поръчка
По Обособена позиция 1: Реконструкция и рехабилитация на улици и благоустрояване на прилежащите елементи предметът на поръчката включва ремонтни дейности по бул. „Съединение”, ул. „Братя Маврикови”, ул. Димитър Благоев” и площад „Македония” в квартал Чепино. Предвидени са дейностите: подмяна на осветителните тела и внедряване на мерки за енергоефективност; облагородяване и запазване на съществуващата растителност и рехабилитация на тревните площи уличната мрежа ще бъде изцяло преасфалтирана, в участъците с настилка от павета се предвижда демонтаж на паветата, полагане на нова пясъчна основа и асфалтиране, нова пътна маркировка на пешеходните пътеки и велоалеите; Осигуряване на достъпна среда за хора с увреждания – понижаване на участъци от тротоарите и полагане на тактилна настилка в участъци изискващи повишено внимание; Организация и безопасност на движението. По Обособена позиция 2: Реконструкция, рехабилитация и благоустрояване на паркове, паркови зони, места за отдих и зелени площи на територията на град Велинград предметът на поръчката включва ремонтни дейности по Обект 1: Парк „Гарата” в Чепино – УПИ V, кв. 14, 7228, Обект 2: Парк под ОУ „Неофит Рилски” – Чепино - УПИ ХІ, кв. 15, имот 7236, Обект 3: Парк пред Фреша – УПИ ІІІ -7285, кв. 660, Обект 4: Парк пред ОДЗ „Слънчице” – УПИ І- 4167, кв. 701, Обект 5: Парк „Триъгълна градинка” в Центъра– УПИ ІІ – 7297, кв. 1301. Предвидени са дейностите: рехабилитация и реконструкция на съществуващата алейна мрежа, поставяне на ново парково обзавеждане, рехабилитация и реконструкция на съществуващи стълби, поставяне на нова детска площадка с ограда върху ударопоглъщаща каучукова настилка, поставяне на спортна площадка с уреди за спорт на открито, реконструкция на чешма и чешма-паметни, фундаменти на кошчета за боклук, пейки, перголи и осветителни тела, въвеждане на енергоспестяващо осветление, изграждане на поливни системи, облагородяване и запазване на съществуващата растителност и рехабилитация на тревните площи.
45000000, 45233142, 45233252, 45211360, 45112700, 45112711, 45236210, 45231300
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
По Обособена позиция 1 - Засаждане на дървета и храстова растителност – 454 бр., Стабилизиране на дървета – 33 бр., Подсяване с тревна смес – 14 849 м2, изкопни работи – 3906 м3, Доставка и монтаж на енергоспестяващи осветителни тела за улично осветление – 284 бр., разваляне на паважна настилка 22 587м2, Направа на паважна настилка от налични павета – 12385 м2, Разваляне на тротоар – 3080 м3, Направа на тротоар с мраморни плочи – 1244 м2, Ремонт на тротоар с мраморни плочи – 3267 м2, разкъртване на бордюри – 2233 м, полагане на бордюри – 4262 м, фрезоване на асфалтова настилка – 1148 м3, Разрохкване на повърхността на трошенокаменната настилка на дебелина 10 см. машинно – 1020 м3, Доставка и полагане на материал за основа в ограничени площи – 2013 м3, Доставка и полагане на биндер – 1224 т, Направа плътен асфалтобетон – 42873 м2, Направа първи и втори битумен разлив – 53075 м2, Направа тактилни ленти с бутони – 1 116 м2, поставяне на знаци – 512 бр., Направа на хоризонтална маркировка – 1700 м2. По Обособена позиция 2 – Доставка и полагане на бетонни бордюри – 2141м, ударопоглъщаща каучукова настилка – 299 м2, Доставка и монтаж на паркови пейки – 62 бр., кошове за смет – 36 бр., Доставка и монтаж на ограда с височина 1,2 м за детски площадки – 111 м, Детска пързалка и съоръжение тип К5/К13 – 3 бр., Детска люлка Б01 – 3 бр., Детска клатушка А03 – 4 бр., Подсяване с тревна смес – 6838 м2, изкопни работи за оборудване – 132 м3, кофражни работи за оборудване – 803 м2, Доставка и монтаж на енергоспестяващи LED осветителни тела за парково осветление 30W, IP65 – 19 бр., механизиран изкоп ВиК - 885 м3, Обратен насип с уплътняване през 20см – 879 м3, разпръсквачи – 205 бр., водопровод – 1726 м, Изпълнение на резервоар 15 м3 с размери L=3,00m/B=2,50m/H=2,15m – 3 бр.
НЕ
10
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата за съответната обособена позиция, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие е в размер на:Обособена позиция № 1 – 30 000 (тридесет хиляди) лева;Обособена позиция № 2 – 5 000 (пет хиляди) лева;. Гаранция за участие за съответната обособена позиция се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Велинград: Банка: Райфайзенбанк, клон Велинград,Банков код (BIC): RZBBBGSF,Банкова сметка (IBAN): BG 65 RZBBBG 9155 3320010530 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, е част от офертата за участие в настоящата процедура (чл.56,ал.1, т.3 от ЗОП). При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и усвоява по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП .Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС по съответната обособена позиция. Гаранция за изпълнение на договора за съответната обособена позиция се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Велинград: Банка: Райфайзенбанк, клон Велинград,Банков код (BIC): RZBBBGSF,Банкова сметка (IBAN): BG 65 RZBBBG 9155 3320010530 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение трябва да покрива срока за изпълнение на предмета на договора за съответната обособена позиция, удължен с три месеца и започва да тече от сключването на договор за съответната обособена позиция. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако Изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; При едностранно прекратяване на Договора от Възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на Договора за съответната обособена позиция. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от Възложителя в срок до 90 (деветдесет) календарни дни след издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обектите. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова по Оперативна програма «Регионално Развитие» BG161PO001/1.4.-09/2012/018. финансиран по схема за безвъзмездна помощ BG161PO001/1.4.-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”. Възложителят ще заплати цената за изпълнение на поръчката, както следва:1. авансово плащане - 25 % от общата цена на договора с включен ДДС. Авансът се изплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора срещу представяне на фактура - оригинал. Сумата на аванса ще се приспада пропорционално от всяко едно от следващите плащания до окончателното разплащане. 2. междинни плащания – платими в срок до 30 (тридесет) календарни дни, при наличие на: двустранно подписан протокол (Акт Обр.19) и оригинална фактура на изпълнителя по действителни количества СМР и ценообразуване съгласно ценовата оферта на изпълнителя. 3. окончателно плащане – За окончателно ще се счита последното по хронология плащане. Окончателното плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни при наличие на: двустранно подписан протокол (Акт Обр.19); Акт Обр. 15 и Удостоверение за въвеждане в експлоатация и/или Разрешение за ползване на всички обекти; оригинална фактура на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, с нотариална заверка на подписите. Документът трябва да бъде представен от Участника в офертата в копие, под формата на нотариално заверен препис, или в оригинал. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Определен е представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите. В случай, че обединението/консорциума не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка и в основното споразумение липсва някоя от горните клаузи, то следва липсващият текст да бъде добавен в допълнително споразумение, ., подписано от лицата в обединението.Допълнителното споразумение, следва да отговаря на изискванията за форма, относими към основното споразумение -допълнителното споразумение следва да бъде подписано с нотариална заверка на подписите и представено в офертата в копие, под формата на нотариално заверен препис, или в оригинал.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Същата е платима в размера, посочен в обявлението. Документацията може да се получи и чрез куриер за сметка на Участника, след като изпрати по факс на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платена сума и адрес, на който да бъде изпратена документацията.
Български
180
малка заседателна зала,ет.ІІ на общинска администрация
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата,в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Договор BG161PO001/1.4-09/2012/018 с предмет „ Зелена и достъпна градска среда в град Велинград“ , финансиран чрез схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”, в рамките на Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие „ осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
1.На основание чл. 28, ал. 6 от ЗОП се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, включително техническите проекти на всички обекти, на следния интернет адрес на Община Велинград (посочен и в обявлението за откриване на процедурата) Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=21202&mainmenu=false. Документацията за участие се публикува едновременно с публикуване на обявлението;2.Датата, часа и мястото за отваряне и oповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя, Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=21202&mainmenu=false. 3.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството, и които са приложими към строителството. 4. Показател „Срок за изпълнение – П1“Максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 10 %. Оценките на офертите по показателя се изчисляват по формулата: П1 = (Сmin / Сi) х 100 = .......... (брой точки),където Сi е предложения срок на изпълнение на поръчката на съответния участник, а Сmin е минималния предложен срок на изпълнение на поръчката от всички допуснати до оценка участници; 5.Показател „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П2 Максимален брой точки по показателя - 100 точки. Относителна тежест на показателя в комплексната оценка 40%. Изчислява се по формулата: П2 = А + Б, Където: Подпоказател Макс. бр. точки А. ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ 60 Б. УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА 40 ОБЩО: 100 6.Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство по съответната обособена позиция и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.
13.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Реконструкция и рехабилитация на улици и благоустрояване на прилежащите елементи предметът на поръчката включва ремонтни дейности по бул. „Съединение”, ул. „Братя Маврикови”, ул. Димитър Благоев” и площад „Македония” в квартал Чепино. Предвидени са дейностите: подмяна на осветителните тела и внедряване на мерки за енергоефективност; облагородяване и запазване на съществуващата растителност и рехабилитация на тревните площи уличната мрежа ще бъде изцяло преасфалтирана, в участъците с настилка от павета се предвижда демонтаж на паветата, полагане на нова пясъчна основа и асфалтиране, нова пътна маркировка на пешеходните пътеки и велоалеите; Осигуряване на достъпна среда за хора с увреждания – понижаване на участъци от тротоарите и полагане на тактилна настилка в участъци изискващи повишено внимание; Организация и безопасност на движението.
45000000, 45233142, 45233252, 45211360, 45112700
Описание:
- Засаждане на дървета и храстова растителност – 454 бр., Стабилизиране на дървета – 33 бр., Подсяване с тревна смес – 14 849 м2, изкопни работи – 3906 м3, Доставка и монтаж на енергоспестяващи осветителни тела за улично осветление – 284 бр., разваляне на паважна настилка 22 587м2, Направа на паважна настилка от налични павета – 12385 м2, Разваляне на тротоар – 3080 м3, Направа на тротоар с мраморни плочи – 1244 м2, Ремонт на тротоар с мраморни плочи – 3267 м2, разкъртване на бордюри – 2233 м, полагане на бордюри – 4262 м, фрезоване на асфалтова настилка – 1148 м3, Разрохкване на повърхността на трошенокаменната настилка на дебелина 10 см. машинно – 1020 м3, Доставка и полагане на материал за основа в ограничени площи – 2013 м3, Доставка и полагане на биндер – 1224 т, Направа плътен асфалтобетон – 42873 м2, Направа първи и втори битумен разлив – 53075 м2, Направа тактилни ленти с бутони – 1 116 м2, поставяне на знаци – 512 бр., Направа на хоризонтална маркировка – 1700 м2.
Реконструкция, рехабилитация и благоустрояване на паркове, паркови зони, места за отдих и зелени площи на територията на град Велинград предметът на поръчката включва ремонтни дейности по Обект 1: Парк „Гарата” в Чепино – УПИ V, кв. 14, 7228, Обект 2: Парк под ОУ „Неофит Рилски” – Чепино - УПИ ХІ, кв. 15, имот 7236, Обект 3: Парк пред Фреша – УПИ ІІІ -7285, кв. 660, Обект 4: Парк пред ОДЗ „Слънчице” – УПИ І- 4167, кв. 701, Обект 5: Парк „Триъгълна градинка” в Центъра– УПИ ІІ – 7297, кв. 1301. Предвидени са дейностите: рехабилитация и реконструкция на съществуващата алейна мрежа, поставяне на ново парково обзавеждане, рехабилитация и реконструкция на съществуващи стълби, поставяне на нова детска площадка с ограда върху ударопоглъщаща каучукова настилка, поставяне на спортна площадка с уреди за спорт на открито, реконструкция на чешма и чешма-паметни, фундаменти на кошчета за боклук, пейки, перголи и осветителни тела, въвеждане на енергоспестяващо осветление, изграждане на поливни системи, облагородяване и запазване на съществуващата растителност и рехабилитация на тревните площи.
45000000, 45233252, 45211360, 45112700, 45112711, 45236210, 45231300
Описание:
По Обособена позиция 2 – Доставка и полагане на бетонни бордюри – 2141м, ударопоглъщаща каучукова настилка – 299 м2, Доставка и монтаж на паркови пейки – 62 бр., кошове за смет – 36 бр., Доставка и монтаж на ограда с височина 1,2 м за детски площадки – 111 м, Детска пързалка и съоръжение тип К5/К13 – 3 бр., Детска люлка Б01 – 3 бр., Детска клатушка А03 – 4 бр., Подсяване с тревна смес – 6838 м2, изкопни работи за оборудване – 132 м3, кофражни работи за оборудване – 803 м2, Доставка и монтаж на енергоспестяващи LED осветителни тела за парково осветление 30W, IP65 – 19 бр., механизиран изкоп ВиК - 885 м3, Обратен насип с уплътняване през 20см – 879 м3, разпръсквачи – 205 бр., водопровод – 1726 м, Изпълнение на резервоар 15 м3 с размери L=3,00m/B=2,50m/H=2,15m – 3 бр.