01158-2014-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.11.2014 14:40 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.11.2014 14:40 ч. : | 11/11/2014 12:38 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.11.2014 14:40 ч. : | 11/11/2014 12:38 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.11.2014 14:44 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Проектиране и изпълнение
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ДП "Пристанищна инфраструктура", бул. "Шипченски проход" No 69, За: наташа Ценева - експерт в дирекция "ИАС", Република България 1574, София, Тел.: 02 8079973, E-mail: n.ceneva@bgports.bg, Факс: 02 8079966
Място/места за контакт: дирекция "Инфраструктура, акватория и собственост"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача: www.bgports.bg.
Пристанищни дейности
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Инженеринг за възстановяването на пристанищно съоръжение при нос Шабла – морска естакада с островна площадка".
Предметът на договора включва изпълнението на следните дейности: 1. Извършване на проучвателни работи: проучване за наличието на предишни проекти, заснемания, геоложки проучвания и други архивни данни; подробно геодезическо заснемане на съществуващото състояние с изработване на дефектационна карта на съоръжението, съчетано с фотоснимки за визуализиране на характерните дефекти; батиметрично заснемане на 2 х 100 х 520м симетрично на оста на съоръжението, с изчертаване на хидрографска карта на дъното в подходящ мащаб и изработване на 3 надлъжни профила с единична дължина 520 м. Геодезическото заснемане да се извърши в балтийска височинна система (б.с.) и координатна система 1970г.; геоложко проучване с изработване на инженерно-геоложки доклад и надлъжен инженерно-геоложки профил в подходящ мащаб по данни от проведени 4 сондажни изработки от вода в непосредствена близост до съоръжението, с дълбочина на изработките както следва: 3 броя сондажи с дълбочина 10 м и един сондаж в главата на съоръжението с дълбочина 15 м. Вземане и физикомеханично опробване на три проби от всеки сондаж; подбор и анализ на хидроложки и метеороложки данни, сведения за вълновия и ледовия режим; биологични данни - сведения за наличие на вредни микроорганизми и степен на тяхната агресивност; провеждане на водолазен оглед на съоръжението, съчетано с визуална дефектация на подводната част на съоръжението, подводни снимки и видео при оценена необходимост и доклад от огледа; доклад за конструктивното състояние на отделните елементи и възли, с протокол за извършена дефектация за степента на корозия и ерозия и изводи и препоръки за технически решения за възстановяване на конструкцията на пристанищното съоръжение; натоварвания - съгласно бъдещото предназначение на обекта от приставащите плавателни съдове и обслужващата подемно-транспортна техника; сеизмика на района. 2. На база анализ на резултатите от проучвателните работи и в изпълнение на техническите изисквания в документацията да се изготви необходимата проектна документация за изпълнение на строително-монтажните работи свързани с реализиране на горния обект.Проектната разработка по обхват и съдържание трябва да се представи в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 4/21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за фаза Технически проект, както и частите по действащата нормативна уредба, които се изискват за изготвянето му. Изискване на възложителя е да се запазят оста и дължината на съоръжението, широчината и котите на съоръжението, както и типа на конструкцията. Основните изисквания към отделните части на проекта са следните: Изготвяне на геодезическа ситуация на обекта в система „1970”; Изследване на рефракция с определяне на оразмерителни параметри на вълнението и оценка на необходимата височина на пътното платно над средно морско ниво; Статическо оразмеряване на новите и/или цялата конструкция на възстановяваното пристанищно съоръжение, в съответствие с техническите норми за натоварване на хидротехническите съоръжения, с прилагане на полезен технологичен товар Н 30; Пътното платно да се оразмери за полезен технологичен товар Н 30; При цялостното подновяване на пристанищното съоръжение, да се запази съществуващата конфигурация, функционалност, котата, оста на съоръжението и пр.; п-т по ч-т ПБЗ, ч-т Пожарна безопасност ч-т Антикорозионна защита, ч-т П-н за управление на СО. 3. СМР по изпълнение на горния обект ще се извършат в съответствие с одобрения техническия проект и съгласно действащите в Република България нормативни документи. Влаганите материали при изпълнение на строително-монтажните работи да отговарят на БДС и да са придружени със съответните сертификати за качество и произход.Изпълнението на строително-монтажните работи трябва да бъде съобразено с конкретните условия на района с отчитане на мястото на изграждане на съоръжението, природните и метеорологични условия, морски вълнения, хидрологични, климатични, сезонни, биологични и други условия.
45240000, 71322000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
4
КОНСОРЦИУМ “МОРСКА ЕТАКАДА ШАБЛА“, ЕИК 176779142, бул. „Цар Борис III“ № 81, вх. В, ет. 7, Република България 1612, гр. София, Тел.: 02 4910283, Факс: 02 4910283
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 4 от ЗОП.
11.11.2014 г.
За участие в процедурата са получени 4 /четири/ броя оферти, както следва: 1. Оферта с регистрационен № 1 от ДЗЗД „Шабла 2014” – получена на 16.06.2014 г. в 09.15 ч.; 2. Оферта с регистрационен № 2 ДЗЗД „Т.Т.Т. Строй-Проект” – получена на 16.06.2014 г. в 09.30 ч.; 3. Оферта с регистрационен № 3 Консорциум „Морска естакада Шабла” – получена на 16.06.2014 г. в 14.40 ч.; 4. Оферта с регистрационен № 4 Обединение „Сабула 2014” – получена на 16.06.2014 г. в 15.00 ч.; Участник № 1 от ДЗЗД „Шабла 2014” с членове: „Хидро Мап“ ООД (ЕИК 103825795), „Проект Трой“ ЕООД (ЕИК 103907160), „Хидроремонт - ИГ“ ООД (ЕИК 119038763) и „Пътища и мостове" ЕООД - водещ партньор (ЕИК 813029821). Участник № 2 ДЗЗД „Т.Т.Т. Строй-Проект” с членове: „Трансстрой-Варна” АД - водещ партньор (ЕИК 103044422), „Техно Строй България” ООД (ЕИК 175410402) и „Транспроект” ЕАД (ЕИК 831643859). Участник № 3 Консорциум „Морска естакада Шабла” с членове: „Строително-предприемачески холдинг“ ЕООД - водещ партньор (ЕИК130917415) и ЕТ „Си-Гал-Христин Николов“ (ЕИК 827104942). Участник № 4 Обединение „Сабула 2014” с членове: „Станилов“ ЕООД - водещ партньор (ЕИК 160136760), „Ес Джи Проект“ ЕООД (ЕИК 131436865) и „Национална агенция за териториално устройство“ ООД (ЕИК 175321366).
ПРИЛОЖЕНИЕ Г