01605-2014-0043
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.11.2014 12:24 ч. : | 06/11/2014 11:56 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.11.2014 12:24 ч. : | 06/11/2014 11:56 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
„БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, ул. "Иван Вазов", За: Боян Сотиров; инж. Николай Бараков, Република България 1080, София, Тел.: 0889 355263; 0888 221099, E-mail: b.sotirov@bdz.bg
Място/места за контакт: отдел "обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: http://bdz.bg/novini.php?type=p_procedures.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка на работни станции и монитори”
30211400
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
380(триста и оседемдесет) броя компютърни конфигурации - работна станция и монитор
35
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие: Документ за внесена гаранция за участие /оригинал/. Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 60 (шестдесет) 2календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата или парична сума, внесена по сметка на „БДЖ-Пътнически превози”, в лева, в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП с предмет: „Доставка на работни станции и монитори” за нуждите на "Холдинг БДЖ" ЕАД, "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД и "БДЖ-Товарни превози" ЕООД. Гаранция за участие в размер на 4 550лв. За задържането и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение: Участниците, определени за изпълнители на обществената поръчка, представят на всеки от Възложителите гаранция за изпълнение, в размер на 5 % от съответната, дължима от съответния Възложител, стойност на договора без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми: във вид на безусловна и неотменяема банкова гаранция или депозит по банкови сметки на Възложителите: - "Холдинг БДЖ" ЕАД- ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, IBAN BG 77 BPBI 7924 1064 2958 04 BIC:BPBIBGSF, - "БДЖ-Товарни превози" ЕООД - “УниКредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF, - "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД - ОББ клон Света София IBAN BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC UBBSBGSF, със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора.
1. Цените на работни станции и монитори са по ценова листа, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, Приложение № 9, неразделна част от договора, и не подлежат на увеличение по време на изпълнение на договора и са валиднии за срока на действие на договора. 2. Всеки един от ВЪЗЛОЖИТЕЛИТЕ се задължава в срок до 30 (тридесет) дни от датата на получаване на фактура да заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс, представляващ 30% /тридесет процента/ от общата стойност на стоките по ценова листа, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ - Приложение № 9, неразделна част от договора. Плащането се извършва след получаване на оригинални фактури за дължимите суми от всеки един от Възложителите, издадени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ . Авансът(30% /тридесет процента) се дължи от всеки един от Възложителите е както следва: - За “Холдинг БДЖ” EАД за 50бр. работни станции и монитори. - За “БДЖ-Товарни превози” ЕООД за 125бр. работни станции и монитори. - За “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за 205бр. работни станции и монитори. 3. Окончателното плащането на останалите 70% (седемдесет процента) от цената на съответно доставените стоки се извършва в срок до 30 (тридесет) дни от датата на получаване на фактура за съответната партида и представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на следните документи: - приемо-предавателен протокол (оригинал), надлежно подписан от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛИТЕ; - оригинални фактури, издадени като следва за: - “Холдинг БДЖ” EАД с адрес – 1080 София, ул. “Иван Вазов” №3, МОЛ – инж. Християн Бориславов Кръстев – Изпълнителен директор; - “БДЖ-Товарни превози” ЕООД с адрес – 1080 София, ул. “Иван Вазов” №3, МОЛ - инж. Георги Друмев Друмев - Управител; - “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД с адрес – 1080 София, ул. “Иван Вазов” №3, МОЛ - инж. Георги Николов Георгиев – Управител, които освен задължителните реквизити да съдържат: № и предмет на договора; - сертификат за качество от производителя. 4. Всяко плащане ще се извършва посредством банков превод по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Доказателства за икономическо и финансово състояние – Съгласно чл. 50 от ЗОП, чрез предоставяне на посочените в чл.50, ал. 1 документи, а при обективна невъзможност за представяне на доказателства по чл. 50, ал. 1, т. 1 или т. 2 от ЗОП друг документ по преценка на участника.
1. Списък на доставките по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, които са с еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, удостоверение издадено от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за доставка - Приложение № 2. Критерий за допустимост: *Участникът следва през последните три години, считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура, да притежава опит в изпълнението на минимум 1 (една) доставка с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години. Под доставка „сходна” с предмета на поръчката следва да се разбират дейности, свързани с изпълнението на договори включващи: доставка на работни станции и монитори. 2. Валиден сертификат на участника за наличие на внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалент), издаден от акредитирана сертификационна организация за доставки и услуги в областта на информационните технологии. 3. Валиден сертификат на участника за наличие на внедрен стандарт ISO 27001:2005 (или еквивалент), в областта на информационните технологии, издаден от акредитирана сертификационна организация. 4. Валиден сертификат за наличие на внедрена система за управление на качеството на производителя на техниката по ISO 9001:2008 или еквивалент. 5. Когато предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка участникът трябва да посочи видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители - Приложение № 5 . 6. Участникът трябва да представи оторизационно писмо за конкретната процедура от производителя на предлаганата техника, за правото на участника за продажба и сервиз на територията на Република България. 7. Оферираната техника трябва да е в текущата продуктова линия на производителя (да може да се вижда в Web сайта на производителя). 8. Доставеното оборудване трябва да е ново и неупотребявано. 9. Устройствата да отговарят на всички стандарти в Република България относно техническа експлоатация, пожаро-безопасност, норми за безопасност и включване към електрическата мрежа. 10. Устройствата да имат включена безплатна софтуерна поддръжка на системния софтуер (BIOS, firmware, драйвери и т.н.) в рамките на жизнения им цикъл. Тази поддръжка да е свободно достъпна от Web сайта на производителя. 11. Производителят да не е обявил „край на жизнен цикъл“ (End of Lifecycle) за артикула към момента на получаване на предложението.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
При поискване Документацията може да се предостави и на хартиен носител, като в този случай се заплаща в касата на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3 или по банкова сметка на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД в ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF в лева и се получава срещу представен платежен документ в деловодството на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3, всеки работен ден от 10.00 часа до 16.00 часа. Единична цена на документацията - 5.00 лева. без ДДС.
DA
Български
150
гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3.
При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или изрично упълномощени техни представители, за което се представя пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват на отварянето на заявленията е необходимо да представят следните документи: За участници в процедурата – представляващият/те участника представят документ за самоличност; За упълномощени представители на участник – документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно от съответния участник; За представители на средства за масово осведомяване – служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата, на което има право да присъства; Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица представят – документ за самоличност, пълномощно и копие на документ за образуване на обединението. Чуждестранните участници представят копие да документа за образуване на обединението и пълномощно на съответния език и в превод на български; Чуждестранните лица представят съответните документи на съответния език и в превод на български.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
06.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ