01605-2014-0042
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.11.2014 11:00 ч. : | 06/11/2014 10:20 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.11.2014 11:00 ч. : | 06/11/2014 10:20 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов" № 3, За: инж. Николай Бараков, инж. Росица Станкова, РБългария 1080, София, Тел.: 02 8907305, E-mail: rstankova@bdz.bg, Факс: 02 8907303
Място/места за контакт: отдел "Информационни технологии", отдел "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: http://bdz.bg/p.php?id=projects.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на сървъри, сторидж масив и виртуализационен софтуер
48820000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Доставка на сървъри - 10 броя, сторидж масив - 1 брой и виртуализационен софтуер - комплект
НЕ
4
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие е в размер на 2 500,00 лв. /две хиляди и петстотин лева и 00 ст/. Гаранцията за участие е в определения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ размер, като се представя по избор на участника под формата на безусловна неотменяема банкова гаранция по приложения към документацията образец със срок на валидност 150 дни след изтичане на срока на валидност на офертата или парична сума (депозит), внесена по сметката на: “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от съответната стойност относима за всеки един от тримата Възложители(20% от стойността на договора за „Холдинг БДЖ” ЕАД, 40% от стойността на договора за „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД и 40% от стойнстта на договора за „БДЖ – Товарни превози” ЕООД). Гаранцията за изпълнение може да бъде безусловна неотменяема банкова гаранция в оригинал, в полза на съответния Възложител или паричен депозит по сметка на съответния възложител, със срок на валидност 60 /шестдесет/ дни след изтичане срока на договора.
Съгласно раздел ІІІ. от проекта на договор към документацията за участие.
Съгласно чл. 50 от ЗОП, чрез предоставяне на посочените в чл.50, ал. 1, т. 2 документи, а при обективна невъзможност за представяне на доказателства, друг документ по преценка на участника.
1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертите, с посочени стойностите, датите и получателите /представя се в оригинал/, заедно с доказателства за извършените доставки под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетен орган, или чрез посочване на публичен регистър в Република България, в който е публикувана информация за доставката или услугата. Участникът следва да има изпълнени не по-малко от 3 /три/ договора за доставка с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните 3 години, за които се прилагат минимум 3 броя удостоверения. 2. Участникът да представи „Писмо за упълномощаване“ от производителя на техниката адресирано до “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД, в което производителят изрично да упълномощи Участника да достави оферираната техника и производителя да гарантира непрекъснатостта на гаранцията за целия поискан период (не по-малко от 3 години). 3. Участникът да разполага със собствени, на трудов договор, сертифицирани от производителя специалисти за сервиз на оферираната техника (прилага се списък на специалистите и копия от валидни сертификати за придобита квалификация), както и да разполага със сертифициран от производителя сервиз за предложения вид оборудване (прилага се копие от договор с производител); 4. Участникът да е партньор от най-високо ниво на разработчика на предложения софтуер за виртуализация (прилага се съответния документ доказващ нивото на партньорство); 5. Оферираната техника трябва да е в текущата продуктова линия на производителя (прилага се съответния документ доказващ, че техниката е в текущата продуктова линия на производителя); 6. Декларация, че доставеното оборудване е ново и неупотребявано. 7. Валиден сертификат за наличие на внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалент), издаден от акредитирана сертификационна организация за доставки и услуги в областта на информационните технологии. 8. Валиден сертификат за наличие на внедрен стандарт ISO 27001:2005 (или еквивалент), в областта на информационните технологии, издаден от акредитирана сертификационна организация;
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
При поискване документацията може да се представи и на хартиен носител, като в този случай се заплаща в касата на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул."Ив. Вазов" № 3 или по банкова сметка на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF, и се получава срещу платежен документ в деловодството на "БДЖ ПП" ЕООД всеки работен ден от 10.00 до 16.00 часа. Документацията може да се изпрати и чрез куриер за сметка на получателя.
Български
150
гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при действията на комисията по чл.68, ал.4 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
чл. 120 от ЗОП
06.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ