Версия за печат

00403-2014-0008

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД 05-25 от 04.11.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Национален статистически институт, ул. Панайот Волов №2, За: Никос Самарас - и.д. началник на отдел ПД, България 1038, София, Тел.: 02 9857696, E-mail: nsamaras@nsi.bg, Факс: 02 9857225

Място/места за контакт: отдел "Правни дейности"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nsi.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nsi.bg/bg/node/11527/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: статистика


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Услуги по изпълнение на проект "Модернизиране на организацията и функционирането на Националния статистически институт“.

II.3) Кратко описание на поръчката

Целта на процедурата е да се избере изпълнител, който да извърши „Услуги по изпълнение на проект "Модернизиране на организацията и функционирането на Националния статистически институт“, който се реализира с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по договор № 14-11-21/25.08.2014 г.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

79411000

Описание:

Консултантски услуги по общо управление

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД 05-23 от 21.10.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-629729
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 403-2014-8
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

629729

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

21.10.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри: Изискуеми документи и информация

Вместо:

Участниците в процедурата трябва да притежават сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват съгласно предмета на обществената поръчка.

Да се чете:

Участниците в процедурата трябва да притежават сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват съгласно предмета на обществената поръчка - за дейности включващи функционални и/или организационни, и/или правни, и/или икономически, и/или финансови, и/или социални анализи и/или оценки.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3) Технически възможности Изискуеми документи и информация:

Вместо:

3. Документи, които посочват образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата.

Да се чете:

3. За доказване на изискванията на възложителя, участникът следва да посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на експертите, които ще участват пряко в изпълнение на предмета на поръчката

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
V.9) Друга допълнителна информация:

Текстовете в Глава VІ - УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОФЕРТАТА, Раздел А. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРАТА, т. 3. Минимални изисквания за икономическото и/или финансовото състояние на участниците и/или техническите възможности и/или квалификацията на участниците., се изменят, както следва: текстът в подточка 3.2.2. се изменя по следния начин: "3.2.2.Участникът трябва да притежава валиден сертификат за система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалент) с обхват съгласно предмета на обществената поръчка - за дейности включващи функционални и/или организационни, и/или правни, и/или икономически, и/или финансови, и/или социални анализи и/или оценки."; В подточка 3.2.4. думите след буква "г" за Експерт 5, а имено: "За доказване на изискванията се представят: • професионални автобиографии (прилагат се автобиографиите на експертите по образец (на български език), който може да се изтегли от следния интернет адрес: http://europass.cedefop.europa.eu/europass/preview.action?locale_id=22.) • заверени от участника копия на дипломи, трудови/ служебни книжки/ длъжностни характеристики и др.; • заверени от участника копия на референции и/или заповеди и/или трудови или граждански договори." се заменят със: "За доказване на изискванията на възложителя, участникът следва да посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на експертите, които ще участват пряко в изпълнение на предмета на поръчката." , а думите: "За допълнителните експерти не се прилагат автобиографии." се заличават.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

04.11.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Сергей Цветарски
Длъжност: председател