Версия за печат

00227-2014-0009

BG-Своге: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000776502

Община Своге, ул."Александър Стамболийски" №7, За: Десислава Радкова - Гл.експ.ОП, Република България 2260, Своге, Тел.: 0726 22124, E-mail: d.vutova@svoge.bg, Факс: 0726 23083

Място/места за контакт: ул."Александър Стамболийски" №7

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.svoge.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.svoge.bg/?page_id=6449.

Електронен достъп до информация: http://www.svoge.bg/?page_id=6449.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"СМЕТОСЪБИРАНЕ И СМЕТОИЗВОЗВАНЕ НА БИТОВИТЕ ОТПАДЪЦИ В ОБЩИНА СВОГЕ ДО РЕГИОНАЛНО ДЕПО КОСТИНБРОД"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на Община Своге.
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"СМЕТОСЪБИРАНЕ И СМЕТОИЗВОЗВАНЕ НА БИТОВИТЕ ОТПАДЪЦИ В ОБЩИНА СВОГЕ ДО РЕГИОНАЛНО ДЕПО КОСТИНБРОД"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90511000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Сметосъбиране и сметоизвозване на битовите отпадъци, гeнерирани в Община Своге за период от 48 месеца.

Стойност, без да се включва ДДС
3060000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата - 15300 /петнадесет хиляди и триста/ лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 150 дни от крайната дата за представяне на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Своге. IBAN: BG65SOMB91303390000001; BIC: SOMBBGSF, Общинска банка АД, ФЦ Своге При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й Гаранцията за изпълнение на договорите е в размер на 1,5% (един процент и половина) от цената на конкретния договор. Същата може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция по същата сметка, посочена за внасяне на гаранцията за участие в настоящата поръчка. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Своге и че е със срок на валидност най-малко един месец след приключване на изпълнението на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път по сметка на изпълнителя и условията на договора. Средствата са от бюджета на Община Своге.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване на участниците: 1. който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл.56 ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 и 5 ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2, т.2а, т.4, т.5 ЗОП: -който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай, че участникът е чуждестранно лице-се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, вкл.когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. -който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, вкл.за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността. -който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. -който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл.172 от НК против трудовите права на работниците. -който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 3. не е представена гаранция за участие и/или представената гаранция за участие не е на името на Участника . 4. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 5. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 ЗОП; 6. за когото по реда на чл.68, ал.11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съдържание на офертата: 1) Списък на документите; 2) Оферта за изпълнение на обществената поръчка; 3) Административни сведения; 4) Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 9 от ЗОП; 5) Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.56, ал. 1, т.6 от ЗОП; 6) Регистрационни документи на участника: Посочване на ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, Булстат и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 7)Документ за внесена гаранция за участие - оригинала на вносната бележка или оригиналът на банковата гаранция за участие; 8)Декларация за участие на подизпълнител чл.56, ал. 1, т.8 от ЗОП 9) Декларация за съгласие на подизпълнител; 10)Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 11)Декларация от членовете на обединението/консорциума; 12)Декларация във връзка с чл. 3, т.8 и т.19 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС; 13) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 14) Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 15) При участник обединение, което не е юридическо лице - Договор за създаване на обединението, в който е предвидено разпределението на дейностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката и е посочен представляващият обединението 16)Документи, доказващи изискванията за финансови и икономически възможности на участника 17)Документи, доказващи изискванията за техническа възможност за изпълнение на настоящата обществена поръчка: 18)Предложение за изпълнение на поръчката 19)Предлагана цена

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1)Удостоверение от банка; 2)ГФО или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателствата на държавата, в която участникът е установен; 3)когато по обективни причини участникът не може да предостави исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1)Възложителят поставя изискване за финансов ресурс, с който да разполага участникът в размер на 200 000,00 (двеста хиляди) лв

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1)За доказване на съответствие с така посочено техническо изискване, участникът следва да представи списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата." 2) Декларация за наличие на техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП; 3.) Копие на валиден сертификат за внедрена Система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват сметосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или друга еквивалентна дейност 3.1) Копие на валиден сертификат за внедрена Система за управление на околната среда ISO 14001:2004 с обхват сметосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или друга еквивалентна дейност Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати,издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или опазване на околната среда. 4) Копие на валиден Регистрационен документ съгласно разпоредбите на чл. 12, ал. 4 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) или копие на валидно Разрешение за извършване на дейности по чл. 35 от ЗУО, или еквивалентен документ, издаден от държавата – членка на ЕС, в която участникът е установен.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1)За участие в процедурата, всеки участник следва да докаже изпълнение на услуги, обхващащи дейности с предмет еднакъв или сходен на настоящата поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. "Сходна" е изпълнена услуга с обхват на обслужване сметосъбиране и транспортиране на неопасни отпадъци. 2)Участникът трябва да разполага със следното минимално специализирано техническо оборудване за изпълнението предмета на обществената поръчка: Специализирана техника и машини -3 бр. Специализирани автомобили за обслужване на съдове с обем 1100 и 110 л. с вместимост 16 до 24 м3, поне единия да има възможност за обслужване на контейнери с обем 4 м3. Всеки един автомобил следва да бъде оборудван с онлайн система за записване на маршрута с използване на GPS запис, транспортните средства трябва да имат минимум европейски екологичен стандарт EURO 4; -2 бр. Автомобили за обслужване на 4 м3 контейнери - Всеки един автомобил следва да бъде оборудван с онлайн система за записване на маршрута с използване на GPS запис, транспортните средства трябва да имат минимум европейски екологичен стандарт EURO4; -2 бр. Специализирани автомобили/самосвали/ за извозване на едро-габаритни отпадъци с минимален обем 10 м3 - Всеки един автомобил следва да бъде оборудван с онлайн система за записване на маршрута с използване на GPS запис, транспортните средства трябва да имат минимум европейски екологичен стандарт EURO 4; -1 бр. Челен товарач; Техническо оборудване: -Кофи с обем 110 л. – не по малко от 2150 броя; -Контейнер тип“Бобър“ с обем 1100 л. – не по малко от 300 бр.; -Контейнер с обем 4 м3 – не по малко 145 бр.; 3) Участникът трябва да има въведени системи за управление на: - качеството по ISO 9001:2008 с обхват сметосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или друга еквивалентна дейност. и - околната среда по ISO 14001:2004 с обхват сметосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или друга еквивалентна дейност. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати,издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или опазване на околната среда. 4) Участникът трябва да притежава валиден Регистрационен документ съгласно разпоредбите на чл. 12, ал. 4 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) или валидно Разрешение за извършване на дейности по чл. 35 от ЗУО, издаден от компетентния орган.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Работна програма /Р/: Предлаган подход и стратегия за изпълнение на поръчката - до 50т.; Анализ на основните рискове, които могат да доведат до забавяне или некачествено изпълнение на услугата и мерки за тяхното управление - до 45т.; Опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора - до 5т.; тежест: 40
Показател: Срок за реакция при нужда от подмяна на дефектирал съд за твърди битови отпадъци /СР/; тежест: 20
Показател: Предлагана цена /ПЦ/: Цена за сметосъбиране на отпадъците на територията на Община Своге за целия период на договора - 65т.; Цена за сметоизвозване на отпадъците на територията на Община Своге до регионално депо Костинброд за целия период на договора - 35т.; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.12.2014 г.  Час: 17:15
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие задължително се публикува в профила на купувача.Участниците не са длъжни да закупуват документацията. Желаещите имат право да получат документацията от деловодството на община Своге, находящо се в сградата на общинска администрация, ул.”Ал.Стамболийски" №7”, само и еднинствено ако желаят това, при цена, която съответства на действителните разходи за отпечатване и размножаването й, а именно: 10 лева без ДДС. При поискване от заинтересовано лице документацията се изпраща от възложителя, чрез куриер за сметка на лицето, отправило искането, след постъпило плащане по банков път и изпращане по факс на основните данни на участника и адрес на получаване.Банкова сметка на Община Своге: "ОБЩИНСКА БАНКА" АД, ФИНАНСОВ ЦЕНТЪР СВОГЕ, IBAN: BG 75 SOMB 91308490023044, BIC: SOMBBGSF, Вид плащане: 448090.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
12.12.2014 г.  Час: 17:15
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.12.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала на Община Своге - първи етаж.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Съгласно разпоредбата на чл.64, ал.3 ЗОП, срокът по ал.1 от същата разпоредба е намален с 12 дни, тъй като обявлението и решението са изпратени по електронен път и от датата на публикуването на обявлението и решението Възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на сайта на община Своге - http://www.svoge.bg - Профил на купувача, на който тя може да бъде намерена. Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

1. Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. 2. Жалба могат да подават лицата, посочени в чл. 120, ал. 4 от ЗОП, в зависимост от решението, което се обжалва. 3. Жалба пред Комисията за защита на конкуренцията се подава с копие до възложителя, чието решение се обжалва. 4. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". 5. Жалбата срещу решението на възложителя за избор на изпълнител спира процедурата до окончателното решаване на спора, освен когато с влязло в сила определение е допуснато предварително изпълнение.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.10.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ