Версия за печат

00496-2014-0020

BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

Агенция за социално подпомагане, ул. "Триадица" №2, За: Айлин Мехмедова, Виолина Палчева, Р България 1051, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: pno2@asp.government.bg, Факс: 02 9861260

Място/места за контакт: Дирекция "Правна и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.asp.government.bg/ASP_Client/ClientServlet?cmd=add_content&lng=1§id=39&selid=39.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Социална закрила

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изпълнение на мерки за публичност и информираност по: Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013”; Проект “Агенцията за социално подпомагане – добре функционираща държавна администрация” съгласно договор № N14-11-5 от 27.08.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Административен капацитет”; и Проект „Повишаване на квалификацията на служителите в Агенция за социално подпомагане” съгласно договор № А13-22-23/22.04.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, които са съфинансирани от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 20 (20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Р България - гр. София и на територията на административни области Пловдив или Стара Загора или Пазарджик
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Изпълнение на мерки за публичност и информираност по: Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013”; Проект “Агенцията за социално подпомагане – добре функционираща държавна администрация” съгласно договор № N14-11-5 от 27.08.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Административен капацитет”; и Проект „Повишаване на квалификацията на служителите в Агенция за социално подпомагане” съгласно договор № А13-22-23/22.04.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, които са съфинансирани от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, с 3 /три/ обособени позиции, както следва: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: „Осигуряване на логистика за организиране и провеждане на заключителна конференция по Проект: „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: Дейности по осигуряване на информираност и публичност по Проект „Повишаване на квалификацията на служителите в Агенция за социално подпомагане” съгласно договор №А13-22-23/22.04.2014г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд; ОБООСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3: Дейности по осигуряване на информираност и публичност по Проект “Агенцията за социално подпомагане – добре функционираща държавна администрация” съгласно договор № N14-11-5 от 27.08.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000, 79951000, 63500000, 63510000, 22150000, 22120000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги по организиране на семинари
Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги
Услуги на туристически агенции и спомагателни туристически услуги
Брошури
Публикации

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно детайлни технически спесификации - неразделна част от документацията на обществената поръчка. Изпълнителят по обособена позиция 1 следва да осигури цялостната организация на мероприятието, вкл. нощувка и пребиваване на лицата, наем зала, кафе-паузи, обяди, вечери, предоставяне на конферентни материали, в съответствие с мерките за публичност и информираност по проекта на ОП РЧР. Дейностите, включени в обхвата на обособена позиция 2 са, както следва: - Изработване и поставяне на входа на Централно управление на Агенцията за социално подпомагане на информационна табела относно изпълнението на проект „Повишаване на квалификацията на служителите в Агенция за социално подпомагане”. - Отпечатване на информационна брошура с целите и дейностите по проекта А4 цветна, двустранна, тираж - 500 бр.; - Публикуване на 3 статии/интервюта/публикации в електронни медии за етапите на изпълнението на проекта и постигнатите резултати; Дейностите, включени в обхвата на обособена позиция 3 са, както следва: - Организация на конференция /на откриваща и закриваща/ в рамките на един ден за всяка една в гр.София, с наемане на зала, наем оборудване - озвучаване, пулт, оператор микрофони - 2 бр. и осветление, по две кафе паузи – топли напитки, вода, сандвич и хапки за до 25 лица; - 2 Изработване и поставяне на входа на Агенция за социално подпомагане на 1 брой информационна табела относно изпълнението на проект “ Агенцията за социално подпомагане – добре функционираща държавна администрация ”; - Отпечатване на информационна брошура с целите и дейностите по проекта А4 цветна, двустранна, тираж - 500 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
74013.83 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата в размер, както следва: - за обособена позиция № 1: в размер на 600 /шестстотин/ лв. - за обособена позиция № 2: в размер на 30 /тридесет/ лв. - за обособена позиция № 3: в размер на 50 /петдесет/ лв. Участникът, определен за изпълнител по съответната обособена позиция, представя гаранцията за изпълнение на договора при неговото сключване в размер на 3 /три/ % от стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция. Условията на гаранциите са регламентирани изрично в документацията за възлагане на обществената поръчка. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие и на гаранциата за изпълнение. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде безусловна и неотменима открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника (за гаранцията за участие), съответно на срока за изпълнение на договора (за гаранцията за изпълнение). Банкова сметка на Възложителя, по която следва да бъде внесена съответната гаранция /за участие или за изпълнение/, когато участникът е избрал формата на парична сума: банкова сметка: IBAN: BG29 BNBG 9661 3300 1342 01, банков идентификационен код: BNBGBGSD, банка: БНБ. Гаранцията за участие се освобождава при условията на чл. 62 от ЗОП, а гаранцията за изпълнение - при условията, индивидуализирани в съответния договор за изпълнение, който е съставна част от документацията за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Обособена позиция 1 от процедурата е финансирана по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", съфинансирана от ЕСФ на ЕС, по Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи”. Обособена позиция 2 от процедурата е финансирана по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от ЕСФ на ЕС, в рамките на Проект „Повишаване на квалификацията на служителите в Агенция за социално подпомагане” съгласно договор №А13-22-23/22.04.2014г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Обособена позиция 3 от процедурата е финансирана по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от ЕСФ на ЕС, в рамките на Проект “Агенцията за социално подпомагане – добре функционираща държавна администрация” съгласно договор № N14-11-5 от 27.08.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. 1. Сумарната пределна прогнозна стойност на обособена позиция №1 от обществената поръчка е в размер на 64 555.50лв. (шестдесет и четири хиляди петстотин петдесет и пет лева и петдесет стотинки) без ДДС, която не може да бъде надвишавана. 2. Сумарната пределна прогнозна стойност на обособена позиция №2 от обществената поръчка е в размер на 3 800.00 лв (три хиляди и осемстотин лева) без ДДС, която не може да бъде надвишавана.3. Сумарната пределна прогнозна стойност на обособена позиция №3 от обществената поръчка е в размер на 5658.33 лв (пет хиляди шестстотин петдесет и осем лева и тридесет и три стотинки) без ДДС, която не може да бъде надвишавана. Възложителят се задължава да заплати в лева по банкова сметка на Изпълнителя предоставените услуги след приключване изпълнението на съответната дейност по съответната обособена позиция в срок до 20 дни при кумулативното представяне на следните документи: Обща фактура за проведеното събитие/респективно за изпълнената дейност, придружена от одобрен от оторизиран представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ подробен Отчет, съдържащ техническа и финансова част, съгласно изискванията на договора, както и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да извърши авансово плащане на изпълнителя в размер до 10 % от стойността на договора без ДДС, в срок до 10 дни след сключването му, в случай, че изпълнителят е обективирал такава необходимост от авансово плащане.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът в процедура е обединение, което не е ЮЛ, към офертата се прилага оригинал или нотариално заверен договор за учредяване и документ по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП за всяко от лицата-участници в обединението. В договора за учредяване трябва да се посочи лице, което ще представлява обединението. Неперсонифицираните дружества - участници в обединението - следва да представят копие на документ за регистрация, съгласно чл. 3, ал. 1, т. 6 от Закона за регистър БУЛСТАТ (ЗРБ). В случай на възлагане на поръчката, Възложителят не дефинира изискване обединението да се регистрира като ЮЛ преди сключването на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В обявената процедура могат да участват всички лица – български и чуждестранни, както и техни обединения, които отговарят на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие, и за които не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. а-д вкл. , т.т. 2 и 3, чл. 47, ал. 2, т.1, и по чл. 47, ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). При наличие на обстоятелството по чл. 47, ал. 2, т. 1 от ЗОП участникът ще бъде отстранен от процедурата. Когато участник предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. За доказване съответствие с изискванията за участие и критериите за подбор на Възложителя, участниците в процедурата следва да представят: 1.Оферта по приложен в документацията образец. 2.Списък на документите, съдържащи се в офертата; 3. Документи, удостоверяващи правосубектност, съгласно посочените в документацията изисквания; 4. Удостоверение за единен идентификационен код (ЕИК).Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; 5. Документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо); 6.Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава; 7.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (в приложимите лучаи); 8.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 9. Декларация за приемане условията в проекта на договора; 10. Документ за внесена гаранция за участие; 11. Списък на подизпълнителите, ако се предвиждат такива, както и съответните изискуеми документи от подизпълнителите, описани детайлно в документацията; 12. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация; 13. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП; 14. Декларация за неразгласяване на информация и по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 15. Участниците по обособена позиция №1 следва да имат право да осъществяват туроператорска или туристическа агентска дейност, съгласно Закона за туризма. За доказване на това обстоятелство участниците следва да представят заверено копие от съответен документ, удостоверяващ правото му да извършва тази дейност по аргумент от чл. 61 от Закона за туризма), а за участниците-чуждестранни лица - съгласно чл. 49 от ЗОП. В случай, че това обстоятелство е вписано в публичен регистър, участниците следва да посочат линк към този регистър, както и информация под какъв индекс/номер са вписани в този регистър; 16. Участникът по обособена позиция №1 следва да има валидно сключен и действащ застрахователен договор за застраховка, покриваща отговорността му за причинени вреди вследствие на неразплащане със своите контрагенти, включително при неплатежоспособност и несъстоятелност, за срока на изпълнение на обществената поръчка. За доказване на това изискване участникът представя заверено копие на застраховетелен договор. Условията, на които трябва да отговарят участниците в процедурата, както и съответните документи и информация, с които се доказва съответствие с тях, са детайлно разписани в документацията на обществената поръчка.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съгласно ЗИД ЗОП, ДВ, бр. 40/13.05.2014 г., Възложителят не дефинирана такива изисквания.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на услугите/доставките, еднакви или сходни с предмета на поръчката за всяка от обособените позиции, изпълнени през последните 3 години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, при съобразяване на датата на подаване на офертата, придружени с доказателства за извършените услуги/доставки; 2. Участниците по обособена позиция №1 следва да имат право да осъществяват туроператорска или туристическа агентска дейност, съгласно Закона за туризма. За доказване на това обстоятелство участниците следва да представят заверено копие от съответен документ, удостоверяващ правото му да извършва тази дейност по аргумент от чл. 61 от Закона за туризма), а за участниците-чуждестранни лица - съгласно чл. 49 от ЗОП. В случай, че това обстоятелство е вписано в публичен регистър, участниците следва да посочат линк към този регистър, както и информация под какъв индекс/номер са вписани в този регистър. 3. Участникът по обособена позиция №1 следва да има валидно сключен и действащ застрахователен договор за застраховка, покриваща отговорността му за причинени вреди вследствие на неразплащане със своите контрагенти, включително при неплатежоспособност и несъстоятелност, за срока на изпълнение на обществената поръчка. За доказване на това изискване участникът представя заверено копие на застраховетелен договор. 4. Участникът по обособена позиция №1 и №3 следва да разполага с двама експерти – логистика (собствени или наети, отговарящи на следните изисквания за образование, квалификация и професионален опит: придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър”; професионален опит – минимум 2 години в сферата на логистиката на конференции и/или други публични масови събития. За доказване на тези обстоятелствата участникът представя в Плик № 2 от офертата: Списък на експертите, придружен от техните автобиографии /Приложение към документацията на обществената поръчка/, заверени копия от дипломи за завършено висше образование, копия от трудови и/или служебни книжки и/или договори, както и доказателства, че същите са на разположение на участника за изпълнение на предмета на договора, когато не са служители на участника, или други еквивалентни документи, удостоверяващи професионалния опит и квалификациян на лицата.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците трябва да имат изпълнени през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертите, не по-малко от 3 (три) договора за услуги/доставки, еднакви или сходни с предмета на поръчката, за всяка една от обособенаите позиции. Това се доказва със списък по образец (приложение към документацията на обществената поръчка), съдържащ посочване на предмета и получателя на услугите/доставките, стойностите и датите на изпълнение на договорите, заедно с доказателства за извършените услуги/доставки, които се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата/доставката. Удостоверенията трябва да са надлежно оформени и да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на услугата/доставката, дата и подпис на издателя и данни за контакт. Представят се заверени копия на удостоверенията за добро изпълнение. За целите на тази обществена поръчка под „договори със сходен предмет“ следва да се разбират договори, без значение от източника на финансирането им, чийто предмет включва предоставянето на услуги по цялостно организиране на публични събития и изпълнение на други мерки за публичност /т. напр. конференции, семинари и др. подобни публични форуми, изработване на брошури, информационни табели и пр./. 2. Участниците по обособена позиция №1 следва да имат право да осъществяват туроператорска или туристическа агентска дейност, съгласно Закона за туризма. За доказване на това обстоятелство участниците следва да представят заверено копие от съответен документ, удостоверяващ правото му да извършва тази дейност по аргумент от чл. 61 от Закона за туризма), а за участниците-чуждестранни лица - съгласно чл. 49 от ЗОП. В случай, че това обстоятелство е вписано в публичен регистър, участниците следва да посочат линк към този регистър, както и информация под какъв индекс/номер са вписани в този регистър. 3. Участникът по обособена позиция №1 следва да има валидно сключен и действащ застрахователен договор за застраховка, покриваща отговорността му за причинени вреди вследствие на неразплащане със своите контрагенти, включително при неплатежоспособност и несъстоятелност, за срока на изпълнение на обществената поръчка. За доказване на това изискване участникът представя заверено копие на застраховетелен договор. 4. Участникът по обособена позиция №1 и №3 следва да разполага с двама експерти – логистика (собствени или наети, отговарящи на следните изисквания за образование, квалификация и професионален опит: придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър”; професионален опит – минимум 2 години в сферата на логистиката на конференции и/или други публични масови събития. За доказване на тези обстоятелствата участникът представя в Плик № 2 от офертата: Списък на експертите, придружен от техните автобиографии /Приложение към документацията на обществената поръчка/, заверени копия от дипломи за завършено висше образование, копия от трудови и/или служебни книжки и/или договори, както и доказателства, че същите са на разположение на участника за изпълнение на предмета на договора, когато не са служители на участника, или други еквивалентни документи, удостоверяващи професионалния опит и квалификациян на лицата.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.12.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.12.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.12.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административна сграда на ЦУ на АСП - гр. София, ул. "Триадица" №2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за тази обществена поръчка е безплатна за участниците и подлежи на публикуване на интернет-страницата на възложителя www.asp.government.bg - в електронното досие на поръчката в раздел "Профил на купувача", при условията на чл.64, ал.3 от ЗОП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби могат да бъдат подавани в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.7 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.10.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Осигуряване на логистика за организиране и провеждане на заключителна конференция по Проект: „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”
1) Кратко описание

Целта на обособена позиция №1 от обществената поръчка е обусловена от специфичните цели на Дейност 5 „Информиране и публичност. Провеждане на процедура по реда и условията на Закона за обществените поръчки и Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки” на Проект „Подкрепа за достоен живот”, и е свързана с даване на публичност на социалния ефект от осъществяването на проекта и информиране, относно помощта на ЕСФ. Изпълнителят по обособена позиция №1 от обществената поръчка следва да осъществи следните дейности, съгласно Техническа спесификация – Приложение № 15.1 към документацията на обществената поръчка: да организира и проведе Заключителна конференция в рамките на 2 /два/ последователни дни.Изпълнителят следва да осигури цялостната организация на мероприятието, вкл. нощувка и пребиваване на лицата, наем зала, кафе-паузи, обяди, вечери, предоставяне на конферентни материали, в съответствие с мерките за публичност и информираност по проекта на ОП РЧР. Параметрите за Заключителната конференция са следните: – Максимален брой участници: 400 човека; – Категория хотел: не по-ниска от 3 звезди, достъпен за хора с увреждания; – Място на провеждане: на територията на страната – в област Пловдив, област Стара Загора или област Пазарджик – Продължителност: 2 /два/ последователни дни; – 1 нощувка за приблизително 400 човека с осигурена закуска, единично настаняване; – Наем на зала с капацитет минимум 400 човека и оборудване – 1 бр. екран с размери минимум 2 х 2 метра; 1. мултимедиен проектор; лаптоп, свързан за работа с мултимедийния проектор; озвучителна система; дискусионен микрофон със стойка – 1 бр., разположен на президиума; 1 бр. подвижен безжичен (радио) микрофон; флип чарт с маркери, осигурена техническа поддръжка по време на конференцията; – Наличие на изправна климатична инсталация, респ. отопление в залата на събитието; – Помощни маси за извършване на регистрация; – Изпълнение на подходяща визия на залата, съобразена със спецификата на събитието в съответствие с мерките за публичност и информираност по проекта и ОП РЧР; – Осигуряване на конферентни материали в пълно съответствие с мерките за публичност и информираност по проекта и ОП РЧР; – 2 броя кафе-паузи за 400 човека – една преди обяд и една след обяд – кафе - паузите трябва да включват: чай, кафе, минерална вода и дребни сладки и соленки. – 1 обяд и 1 вечеря за 400 човека – обядът и вечерята следва да включват супа или салата, основно ястие с месо, десерт и хляб, като участниците оферират и примерно меню за тях; – Осигуряване на снимков материал; – Осигуряване на финансови средства за покриване на транспортните разходи на участниците.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000, 79951000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги по организиране на семинари

3) Количество или обем

Параметрите за Заключителната конференция са следните: – Максимален брой участници: 400 човека; – Категория хотел: не по-ниска от 3 звезди, достъпен за хора с увреждания; – Място на провеждане: на територията на страната – в област Пловдив, област Стара Загора или област Пазарджик – Продължителност: 2 /два/ последователни дни; – 1 нощувка за приблизително 400 човека с осигурена закуска; – Наем на зала с капацитет минимум 400 човека и оборудване – 1 бр. екран с размери минимум 2 х 2 метра; 1. мултимедиен проектор; лаптоп, свързан за работа с мултимедийния проектор; озвучителна система; дискусионен микрофон със стойка – 1 бр., разположен на президиума; 1 бр. подвижен безжичен (радио) микрофон; флип чарт с маркери, осигурена техническа поддръжка по време на конференцията; – Наличие на изправна климатична инсталация, респ. отопление в залата на събитието; – Помощни маси за извършване на регистрация; – Изпълнение на подходяща визия на залата, съобразена със спецификата на събитието в съответствие с мерките за публичност и информираност по проекта и ОП РЧР; – Осигуряване на конферентни материали в пълно съответствие с мерките за публичност и информираност по проекта и ОП РЧР; – 2 броя кафе-паузи за 400 човека – една преди обяд и една след обяд – кафе - паузите трябва да включват: чай, кафе, минерална вода и дребни сладки и соленки. – 1 обяд и 1 вечеря за 400 човека – обядът и вечерята следва да включват супа или салата, основно ястие с месо, десерт и хляб, като участниците оферират и примерно меню за тях; – Осигуряване на снимков материал; – Осигуряване на финансови средства за покриване на транспортните разходи на участниците.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
64555.5 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 28.02.2015 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Дейности по осигуряване на информираност и публичност по Проект „Повишаване на квалификацията на служителите в Агенция за социално подпомагане” съгласно договор №А13-22-23/22.04.2014г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд"
1) Кратко описание

Целта от извършване на дейностите, включени в обхвата на обособена позиция №2, е да се повиши информираността на широката общественост и всички заинтересовани относно целите, дейностите и резултатите по проект „Повишаване на квалификацията на служителите в Агенция за социално подпомагане”, включително и относно финансовия принос на ЕС и Р България при изпълнението му. Дейността трябва да се реализира в съответствие с Регламент на Съвета (ЕО) №1083/2006 и Регламент на Комисията (ЕО) №1882/2006. Изпълнителят по обособена позиция №2 от обществената поръчка следва да осъществи следните дейности, съгласно Техническа спесификация – Приложение № 15.2 към документацията на обществената поръчка: 1. Изработване и поставяне на входа на Централно управление на Агенцията за социално подпомагане на информационна табела относно изпълнението на проект „Повишаване на квалификацията на служителите в Агенция за социално подпомагане”, 2. Отпечатване на информационна брошура с целите и дейностите по проекта А4, цветна, двустранна, тираж - 500 бр.; 3. Публикуване на 3 статии/интервюта/публикации в електронни медии за етапите на изпълнението на проекта и постигнатите резултати;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

22150000, 22120000

Описание:

Брошури
Публикации

3) Количество или обем

1.Изработване на информационна табела за проекта - 1 брой 2.Подготовка и отпечатване на брошури с информационни материали за проекта - 500 броя 3.Платени публикации - 3 броя

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3800 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 20.01.2015 г. 



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "Дейности по осигуряване на информираност и публичност по Проект “Агенцията за социално подпомагане – добре функционираща държавна администрация” съгласно договор № N14-11-5 от 27.08.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд"
1) Кратко описание

Изпълнителят по обособена позиция №3 от обществената поръчка следва да осъществи следните дейности, съгласно Техническа спесификация – Приложение № 15.3 към документацията на обществената поръчка: 1. Организация на конференция /на откриваща и закриваща/ в рамките на един ден за всяка една в гр.София, с наемане на зала и оборудване. 2. Изработване и поставяне на входа на Централно управление на Агенцията за социално подпомагане на информационна табела относно изпълнението на проект „Повишаване на квалификацията на служителите в Агенция за социално подпомагане”. 3. Отпечатване на информационна брошура с целите и дейностите по проекта А4 цветна, двустранна, тираж - 500 бр.; 4. Публикуване на 3 статии/интервюта/публикации в електронни медии за етапите на изпълнението на проекта и постигнатите резултати;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79951000, 22100000, 22150000

Описание:

Услуги по организиране на семинари
Печатни книги, брошури и диплянки
Брошури

3) Количество или обем

1.Организация на конференция/на откриваща и закриваща - 2 броя 2.Изработване на информационна табела за проекта - 1 брой 3. Подготовка и отпечатване на брошури с информационни материали за проекта - 500 броя 4. Платени публикации - 3 броя

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
5658.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.07.2015 г.