00106-2014-0022
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.10.2014 15:20 ч. : | 29/10/2014 15:16 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.10.2014 15:20 ч. : | 29/10/2014 15:16 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Министерство на правосъдието, ул. Славянска №1, За: Николай Минев - ръководител на проекта, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237350, E-mail: n_minev@justice.government.bg, Факс: 02 9813445
Място/места за контакт: ул. Славянска №1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.justice.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://profile.mjs.bg/0c4857a5d254de5bc6550082208c6c9c.
Електронен достъп до информация: http://profile.mjs.bg/0c4857a5d254de5bc6550082208c6c9c.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Мария Ленгерова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237373
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: правосъдие
НЕ
„Разработване и внедряване в експлоатация на автоматизирана информационна система „БЮРА СЪДИМОСТ“ по проект „Изграждане и внедряване на Автоматизирана информационна система Бюра съдимост“, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, съгласно договор № КС12-33-1/03.12.2013 г.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Разработване на софтуер и внедряване на Автоматизирана информационна система „Бюра съдимост“ и провеждане на обучение на потребители и администратори от регионалните съдилища за работа с АИС „Бюра съдимост“ по проект „Изграждане и внедряване на Автоматизирана информационна система Бюра съдимост“, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, съгласно договор № КС12-33-1/03.12.2013 г.
72210000, 80511000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изпълнението на дейностите по настоящата обществена поръчка е строго обвързано с постигането на резултатите по дейностите от проекта както следва: • Проектирана, разработена, тествана и внедрена АИС „Бюра съдимост“; • Предоставени три нови административни електронни услуги: 1) издаване и получаване на свидетелства за съдимост на граждани; 2) получаване на съдебен статус за служителите от страна на работодателя им; 3) изготвяне на справки за съдимост по искане на учреждения, ведомства и организации за служебна цел в кръга на тяхната дейност; • Обучени 150 потребители и администратори от регионалните съдилища за работа с АИС „Бюра съдимост“.
НЕ
НЕ
180
За участие в процедурата участникът представя гаранция за участие в размер на 11 300 (единадесет хиляди и триста) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или внесена парична сума по разплащателна сметка на Министерство на правосъдието, Банка: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01.В документът за внесената парична сума задължително следва да бъде записано: Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Разработване и внедряване в експлоатация на автоматизирана информационна система „БЮРА СЪДИМОСТ“ по проект „Изграждане и внедряване на Автоматизирана информационна система Бюра съдимост“, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, съгласно договор № КС12-33-1/03.12.2013 г.“Кандидатът представя копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Задържането и освобождаването или усвояването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. При сключване на договора участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% (три процента) от стойността на поръчката. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност от сключване на договора и не по-кратък от 30 календарни след датата на изпълнение на договора или копие на документа за парична сума, внесена по сметката на Министерство на правосъдието, Банка: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01.
Авансовото плащане е в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на договора, платимо до 10 (десет) работни дни след подписване на договора и получаване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактурата – оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Полученият аванс се приспада от последващите плащания; - Междинно плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на договора - включва реално извършените дейности, описани в междинните технически доклади. Междинно плащане, съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, e платимо до 20 (двадесет) работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за изпълнените дейностите свързани с изпълнението на етапи 1, 2, 3 и 4 – в съответствие с договора и след представяне на фактура – оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. - Окончателното плащане, съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, платимо до 20 (двадесет) работни дни след приемането и одобряването на заключителния доклад за изпълнение на възложеното с договора, подписването на окончателен приемо-предавателен протокол без забележка, и представяне на фактура – оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. От стойността на плащането от договора се приспадат авансовото и междинно плащане, както и евентуални неустойки от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ съгласно договора.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
НЕ
1.Представяне на административни сведения за участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.- по Образец 2.Изрично пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване) – оригинал или нотариално заверено копие. 3.Споразумение/договор за създаване на обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, в случаите, когато участникът е обединение.При участници обединения, които не са юридически лица офертата трябва да съдържа - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият 4.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 5.Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника по чл. 50, ал. 1 от ЗОП (съгласно текста на поле III.2.2); 6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация, съгласно чл.51, ал.1 от ЗОП, посочени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в обявлението за обществена поръчка (съгласно текста на поле III.2.3); 7. Декларация по по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т.2, т. 2а, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки съгласно чл. 47, ал. 9 от ЗОП - по образец №4. Тези обстоятелства са абсолютна пречка за участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с изпълнение на дейности по информационни технологии, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура. Наличието на някое обстоятелство по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4 и посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал. 2, т. 1, т.2, т. 2а, т. 4 и т.5 от ЗОП са основание за отстраняване на участника от участие в процедурата. 8. Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не може да отстрани участника от процедурата на основание, че не е представил някой от документите по чл.50, ал.1 и ал. 2, чл.51 и чл.53, ал.1 от ЗОП, при условие че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение. 9. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие – по образец. 10. Декларация за съгласие от всеки посочен подизпълнител – по образец 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор - по образец. 12. Оферта по образец с посочен срок на валидност на офертата (по образец). 13.Участникът следва да декларира, че ще изпълни предмета на обществената поръчка съобразно изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и Техническа спецификация – по образец 14.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1 и чл. 107, ал. 1 от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета - по образец Информацията продължава в Раздел VI.т.3
Удостоверение от банка за наличие на финансов ресурс и/или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Забележка: Представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части не е необходимо, ако същите са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. При участие на обединения, които не са юридически лица, доказателствата за икономически възможности се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствие с критериите за подбор. Всеки участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Участниците следва да разполагат с финансов ресурс под формата на собствени и/или заемни средства в размер на не по-малко от 300 000 (триста хиляди) лв. без ДДС.
1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга – образец. Под сходни и/или подобни да се разбират услуги за Изграждане на информационни системи и/или бази данни. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за опит, сходен на предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. 2. Списък на експертите, придружен с автобиографии, където да бъдат посочени образованието и професионалната квалификация и опита на експертите в съответствие с разпоредбата на чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП - по образец 3.Участникът следва да притежава следните сертификати: - ISO9001:2008 или еквивалентени в областта на информационните системи; - ISO 27001:2013 или еквивалентен в областта на информационните системи;
1.Участниците следва да докажат за последните три години изпълнението на най-малко 3 (три) услуги с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка. Под сходни и/или подобни да се разбират услуги с предмет Изграждане на информационни системи и/или бази данни. 2.Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които да притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка и да са на разположение за целия период за изпълнение на договора. В екипа на участника трябва да има най-малко един ръководител и шест експерти, които следва да отговарят на следните изисквания: 2.1 Ръководител на екипа. Изисквания за образование, квалификация и опит: •Да има висше образование степен „магистър“ в областта на информационните или телекомуникационните технологии или еквивалентно; •Да има професионален опит като ръководител на ИТ проекти не по малко от 5 (пет) години. Опитът се доказва със списък на проектите /не по-малко от три/, в които е заемал позицията на ръководител; •Да познава съвременните методи за управление на проекти. Доказва се със сертификати като PMI-ACP; PMP или еквивалентни; •Да познава стандартите за управление на информационната сигурност ISO-27001 или еквивалентни. Доказва се със сертификат за успешно преминат курс на обучение по ISO 27001 или еквивалентни. Експерт 1, експерт ИТ – комуникационна инфраструктура. Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: •Да има висше образование в областта на информационните или телекомуникационните технологии или еквивалентно; •Да има познания и професионален опит в областта на информационните технологии и администрирането на комуникационни инфраструктури; •Да бъде сертифициран специалист по Cisco Certified Network Associate (CCNA) , Cisco Certified Network Professional (CCNP) или еквивалентни; •Да има трудов стаж минимум една година в областта на проектиране, изграждане и администриране на комуникационни инфраструктури; Експерт 2, експерт ИТ – домейн инфраструктура. Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: •Да има висше образование в областта на информационните или телекомуникационните технологии или еквивалентно; •Да има познания и професионален опит в областта на изграждане, внедряване и поддържане на ITинфраструктури и услуги, като Windows Server2012 Data Center, System Center 2012, Hyper-V, AD DS, PKI, DPM, Operational Management или еквивалентни. Да притежава поне един от следните сертификати (Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE)) или Сертификат Microsoft Certified Architect (MCA); Microsoft Certified Professional (MCP) или еквивалентни такива; •Да има трудов стаж минимум една година в областта на проектиране, изграждане и администриране на ИТ инфраструктури. Експерт 3, експерт ИТ – бази данни. Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: •Да има висше образование степен „магистър“ в областта на информационните или телекомуникационните технологии; •Да има познания в областта на проектиране, изграждане, внедряване и поддържане на бази данни със средствата на MS SQL Server 2008 R2 или еквивалентни такива; •Да притежава един от следните сертификати Сертификат Microsoft Certified Master (MCM) (минимум 2008);Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA) (минимум 2008); Microsoft Technology Associate (MTA) (минимум 2008) или еквивалентни такива. Продължение в раздел VI.3. 3.Копие от валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен; Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Копие от валиден сертификат по ISO 27001:2013 или еквивалентен; Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от акредитирани органи, установени в други държави членки на ЕС, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството на управление на информационната сигурност.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр. София, ул. Сляванска №1, заседателна зала;
Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
ДА
Обществената поръчка се възлага във връзка с изпълнението на проект „Изграждане и внедряване на Автоматизирана информационна система Бюра съдимост“, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, съгласно договор № КС12-33-1/03.12.2013 г.
Продължение от раздел III.2.3. Експерт 4, експерт ИТ – бази данни. Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: •Да има висше образование в областта на информационните или телекомуникационните технологии; •Да има познания в областта на администрирането на MS SQL Server 2012 R2 или по висока версия, или еквивалентни такива. Да притежава един от следните сертификати Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA) (минимум 2008); Microsoft Technology Associate (MTA) (минимум 2008) или еквивалентни такива;Доказва се със копие на валидни сертификати; •Да има трудов стаж минимум 1 година в областта на администриране на бази данни. Експерт 5, експерти ИТ – минимум двама експерти, разработване на софтуер. Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: •Да имат висше образование в областта на информационните или телекомуникационните технологии или еквивалентно; •Да имат познания и професионален опит минимум 1 година в областта на проектиране, разработване, внедряване и поддържане на софтуерни системи чрез използването на следните технологии: .NET 4.5; WEB API; MVC; WEB Forms или еквивалентни; •Да притежава един от следните сертификати: Microsoft Certified Solutions Developer (MCSD); MCPD on Microsoft Visual Studio 2010; MCPD Web Developer 4 или еквивалентни такива. Поне един от експертите да има: ITIL Foundation или ITIL Intermediate Level или еквивалентни такива.Доказва се със копие на валидни сертификати. Експерт 6, експерт по управление на качеството, документация и обучение Изисквания: •Да имат висше образование в областта на информационните или телекомуникационните технологии, икономика, бизнес администрация или еквивалентно; •Да има трудов стаж минимум 3 години в областта на разработка и внедряване на информационни системи; •Да притежава опит при прилагането на стандартите ISO 9001, ISO 27000 или еквивалентни. Доказва се със сертификати за преминало обучение или еквивалентни документи; •Да притежава опит при организиране и провеждане на обучения; •Да притежава познания в QA (Quality Assurance) – доказва се със сертификати за успешно положени изпити или еквивалентни документи; Продължение от раздел III.2.1. 15. Декларация по чл. 19.3 от Общите условия на договорите по ОПАК – по образец ; 16. Декларация по чл. 3, ал. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – по образец; 17.Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП - по образец. 18.Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП - по образец. 19.Декларация за конфиденциалност - по образец. 20. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Решенията на възложителя подлежат на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок: 1. след изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: - жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; - документацията не е публикувана едновременно с обявлението; - документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Жалбата по чл.120, ал.4 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
Министерство на правосъдието, ул. Славянска №1, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237348
Интернет адрес/и:
29.10.2014 г.