Версия за печат

00270-2014-0030

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерски съвет, бул. "Княз Александър Дондуков" № 1, За: Мария Зафирова, Ирина Ангелова, Милан Томанов, Република България 1594, София, Тел.: 03592 9402986; 03592 9402382; 03592 9402049, E-mail: i.angelova@government.bg, Факс: 03592 9402177

Място/места за контакт: Дирекция "Програмиране на средствата от европейския съюз", дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Министерски съвет

Основна дейност на възложителя

Друг: Министерски съвет

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на медиен мониторинг и контент анализи”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 11
Място на изпълнение: Р.България
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на медиен мониторинг и контент анализи Медийният мониторинг ще проследява статистически данните, свързани с медийните публикации, а контент анализът ще обобщава тези данни и ще прави съответните изводи и препоръки. Изготвяне на медиен мониторинг: 1. Ежедневен преглед на всички видове медии на национално и регионално ниво, на форумите към съответната публикация и на социалните мрежи – фейсбук, туитър, ютюб и линкт ин и блоговете. Този преглед ще се предоставя на Възложителя всеки ден до 9.00 ч. За периода на изпълнение на договора Изпълнителят следва да подготви и представи на Възложителя ежедневни пресклипинга по електронен път за всеки ден от изпълнението на договора, съгласно предоставената от Възложителя мейлинг листа. Мейлинг листата ще се актуализира при необходимост по електронен път между лицата за контакт, определени от Възложителя и Изпълнителя. 2. След цялостния преглед на медиите, в края на всяка седмица се прави статистическо обобщение на броя публикации, репортажи, на каква конкретна тема от сферата на еврофондовете са материалите, водеща тема, на вътрешни страници, към коя рубрика, поканени автори да коментират по темата /външни за медията или експерти, представители на бизнеса, на НПО, на местната власт, на държавната администрация, от държавите-членки на ЕС, от европейската администрация/. За представянето на тези данни предварително ще бъдат изработени карти, в които ще се нанася посочената информация. За периода на изпълнение на договора Изпълнителят следва да подготви и представи на Възложителя седмични статистически обобщения за всяка седмица от изпълнението на договора. 3. Месечен преглед и обобщение на публикациите в европейските медии, свързани с Европейските структурни и кохезионен фондове и България. За периода на изпълнение на договора Изпълнителят следва да предостави месечни прегледа на европейските медии за всеки месец от изпълнението на договора. Изготвяне на контент анализите: 1. Анализите се изготвят след приключването на всеки месец и се базират изцяло на данните от медийния мониторинг. Те имат следната структура: Отношение на медиите към темата /начин на поднасяне на информацията, подход към темата/, изводи и препоръки. Анализът трябва ясно да посочва добре формулирани ли са и разбираеми ли са посланията на журналистическите материали. Какъв е най-често използваният жанр и стил. Каква информация носят. Какъв според анализиращия е очакваният ефект от медийния материал. Кои са най-важните теми и най-често поставяните проблеми в медиите. Как се съотнася количественото присъствие на темата еврофондове в медиите към останалия информационен поток, процентно съотношение на присъствието на темата, ключови думи и по вид медии. 2. В края на всеки месец на база данните от изработените карти се изготвя график за честотата на публикациите и жанровете по темата Европейски структурни и кохезионен фондове в печатните медии, в електроните медии, интернет медиите и в социалните мрежи /Възложителят ще предостави на Изпълнителя съответния темплейт/. 3. На шестмесечие се правят обобщаващи анализи на данните. 4. Изпълнителят следва да подготви и представи на Възложителя общо: месечни анализи за всеки месец от изпълнението на договора и 2 обобщаващи анализа (първият – след шест месеца от началото на договора и вторият – в края на изпълнението на договора). Анализите ще бъдат изпращани от Изпълнителя на Възложителя, ежемесечно до 10-то число и на шестмесечие, по електронен път на предварително предоставена мейлинг листа, съгласно Раздел III - ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА И ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ от документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79411000

Описание:

Консултантски услуги по общо управление

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ежедневен медиен мониторинг за всеки ден от изпълнението на договора, седмичен обобщения за всяка седмица от изпълнението на договора, месечен преглед за всеки месец от изпълнението на договора, месечен контент анализ за всеки месец от изпълнението на договора, 2 бр. обобщаващи контент анализа;

Прогнозна стойност без ДДС
66000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.10.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие и изпълнение на поръчката се представят в една от следните форми по избор на участника: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранциите за участие и изпълнение, като депозит на парична сума, се внасят по следната банкова сметка на администрацията на Министерския съвет: БНБ, BIC код: BNBGBGSD Банкова сметка BG38 BNBG 9661 3300 1579 01 В случай, че се представя банкова гаранция, същата трябва да е безусловна и неотменима, в нея да е записано името на процедурата. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на: - 600 (шестстотин) лева и следва да е със срок на валидност не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане на срока на валидност на офертите (в случай на представяне на банкова гаранция). Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на поръчката без ДДС. В случай, че се представя банкова гаранция същата следва да е със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане срока за изпълнение на договора. Банкове разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по банков път в български лева, по банковата сметка на изпълнителя по следния начин: Плащането се извършва ежемесечно, след приключване на съответния месец, в едноседмичен срок след одобрен констативен протокол и издадена фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в ЗОП и на изискванията в обявлението и документацията за участие. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 5. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 6. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 7.който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 8. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д" и ал. 2, т. 4 и 5 от ЗОП се прилагат за лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б "а" до "д", т.2, 3 и 4, ал. 2 , т.1, 2а, 4 и 5 и ал. 5 от ЗОП с декларация, подписана от лицата, които представляват участника. Когато участникът предвижда участието на подизпълнител при изпълнение на поръчката, за тях се отнасят само изискванията по чл. 47, ал. 1, т. 1 б. "а" до "д", т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б."а" до "д", т. 2, 3 и 4 и ал. 2, т.1, 2а,4 и 5 от ЗОП. Всяка оферта трябва да отговаря на изискванията на чл. 56 от ЗОП. Към офертата се представят и следните документи: 1. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) - наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 ЗОП; 2. Декларация по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Представя се Списък на изпълнени услуги, придружена с доказателства за изпълнението им (Приложение № 14); 2. Представя се Списък на екипа от експерти, отговарящи за изпълнение на поръчката, в който се посочват образованието, общият и специфичен професионален опит на експертите (по образец – Приложение № 15). В случаите, когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. Документите се представят само за участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критериите за подбор. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да са извършили поне една услуга, еднаква или сходна с предмета на поръчката (дейности, свързани с извършване на медиен мониторинг/мониторинг на публични изяви/ изготвяне на контент анализи), изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Участникът следва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката: • Ръководител на екип Квалификация и умения – магистър в областта на „Социални, стопански и правни науки“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления; Общ професионален опит – минимум 5 г. в една от областите: масови комуникации, маркетинг и реклама, политология или социология; Специфичен професионален опит – минимум 3 г. управленски опит в сферата на масовите комуникациите или социологията. • Главен експерт 1: Журналистика и масови комуникации и/или медиен мониторинг Квалификация и умения – висше образование в областта на „Хуманитарните науки“ или „Социални, стопански и правни науки“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления; Общ професионален опит – минимум 4 г. в областта на връзките с обществеността или масови комуникации или социология; Специфичен опит: опит в изготвяне на анализи на база проведени медийни/социологически мониторинги или изследвания в сферата на масовите комуникации; • Главен експерт 2: Мониторинг и анализи Квалификация и умения – висше образование в областта на „Хуманитарните науки“ или „Социални, стопански и правни науки“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления; Общ професионален опит – минимум 4 г. професионален опит в провеждането на наблюдение на медиите и анализа на изготвените данни от проучванията; Специфичен професионален опит: минимум 2 г. опит в подготовката, изработването и интерпретацията на данни от контент анализи на публикациите и излъчванията в средствата за масово осведомяване.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.12.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.12.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

BG

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.12.2014 г.  Час: 10:00
Място

Администрация на Министерския съвет, бул. "Дондуков" № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект № 0041-ЦИО-3.1 „Мониторинг и оценка на Комуникационната стратегия на Националната стратегическа референтна рамка и Комуникационния план на Оперативна програма „Техническа помощ”

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя само безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес www.government.bg – раздел „Профил на купувача”. Разяснения на възложителя по документацията за участие ще се публикуват само на посочения интернет адрес. Информация за деня, часа и мястото на провеждане на публично заседание за отваряне и оповестяване на ценовите оферти на допуснатите участници ще се публикува само на посочения интернет адрес. Срокът е намален на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Класирането на участниците се извършва в низходящ ред по критерий най-ниска цена. Общата цена на офертата се изчислява по формулата: Kобщо=0.8K1 +0.2K2, където: Kобщо е общата цена на офертата, К1 е месечна предлагана цена включваща: ежедневен медиен мониторинг на националните, регионалните медии и на позициите в социалните мрежи за дейностите свързани с Европейските Структурни и Кохезионен фондове, седмични статистически обобщения за всяка седмица, месечен преглед на Европейските медии за публикации отнасящи се за България и управлението на средствата от Европейските Структурни и Кохезионен фондове и контент анализ в края на всеки месец. К2 е предлагана цена на обобщаващия анализ. Крайното класиране на участниците се извършва в низходящ ред, като на първо място се класира участникът, получил най-малка стойност за Кобщо , а на последно място - участникът, получил най-голяма стойност за Кобщо.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 003592 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 003592 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ