00325-2014-0027
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.10.2014 14:07 ч. : | 29/10/2014 14:00 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.10.2014 14:07 ч. : | 29/10/2014 14:00 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: Покупка на изплащане
Доставки
УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: Тенчо Василев, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602930, E-mail: op@unihosp.com, Факс: 032 644058
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.unihosp.com.
Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20141022vZQx107039.
Електронен достъп до информация: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20141022vZQx107039.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Доставка на комплексно оборудване за обновяване на операционна зала в Клиника по съдова хирургия при УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на комплексно оборудване за обновяване на операционна зала в Клиника по съдова хирургия при УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД” съгласно Приложение №1 от документацията за участие.
33162000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Обособена позиция №1 - Мобилна операционна маса с карбонов плот; Обособена позиция №2 - Анестезиологичен апарат; Обособена позиция №3 - Мобилно С-рамо с плосък панел (FPD); Обособена позиция №4 - Инжектор; Обособена позиция №5 - Светодиодна таванна операционна лампа; Обособена позиция №6 - Цветна ехографска система за съдова диагностика; Обособена позиция №7 - Инструментариум.
НЕ
НЕ
24
Размер на гаранцията за участие – 1% от прогнозната стойност на обществената поръчка. Размер и условия на гаранцията за изпълнение: сума в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора без ДДС, която Възложителят има право да задържи, при условие, че изпълнителят не изпълни частично или изцяло задълженията си по договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за участие/изпълнение на договора може да бъде: - парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или - безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя. Сметка за постъпване на гранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: Получател: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN: BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC: CECBBGSF
Начин на плащане: По банков път, при следните условия: - 20 на сто - при доставка и монтаж на медицинската апаратура; - Остатъкът от стойността на договора (80 на сто) – на 24 равни месечни вноски с падеж, считано от последния ден на месеца, в който е изпълнена доставката и монтажа на медицинската апаратура. Плащането ще се извършва на база възлагателно писмо, двустранно подписана приемо-предавателна форма и фактура(-и).
НЕ
А. В „Плик №1” с надпис „Документи за подбор”, се поставят документите, изискани от възложителя съгласно чл.56 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците: 1. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 2. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Доказателствата за икономическото и финансовото състояние по чл. 50; 5. Доказателствата за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51; 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 7. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (ако се предвиждат такива); 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 9. Списък на всички документи и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Б. В Плик № 2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката” се поставят документите за техническото предложение, както следва: 1. Предложение за изпълнение на поръчката по образец – Приложение №2, ведно с приложенията към него; 2. Декларация за съответствие на медицинското изделие по чл. 14, ал. 2 от ЗМИ, съставена от производителя или неговият упълномощен представител - копие на оригинала и в официален превод на български език (в случай, че оригиналът е на чужд език), заверени от участника с гриф „Вярно с оригинала”; 3. Декларация за нанесена “СЕ” маркировка върху медицинското изделие, в съответствие с изискванията на чл.8 и чл. 15 от ЗМИ; 4. Инструкция за употреба на български език за предлаганите медицински изделия, включени в комплексното оборудване – на хартиен и оптичен носител (CD). 5. Документи на български език или преведени на български език, доказващи съответствието на медицинското изделие с техническата спецификация на Възложителя (проспекти, каталози, спецификации, издадени от производителя и други, произхождащи от производителя на медицинското изделие) – във формата на оригинал или заверени от участника ясно четливи фотокопия; 6. Декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП - ако е приложимо. 7. Оторизационно писмо, издадено от производителя на медицинската апаратура за предоставяне на права на участника за търговия (доставка) и сервизно обслужване за срока на гаранцията, посочен в техническото предложение – в оригинал, с превод на български език. В. Плик № 3 с надпис “Предлагана цена”, който съдържа: Ценово предложение (на хартиен и оптичен носител (CD)), изготвено по приложения в настоящата документация образец – Приложение №3, подписано от законния представител на участника и подпечатано от участника
1. Удостоверение от банка, издадено до 30 дни преди подаване на офертата, за наличие на свободен финансов ресурс, с посочване на конкретна сума, с която разполага участника (в оригинал); или 2. Счетоводен баланс като съставна част от ГФО, съставен от участника до 30 дни преди подаване на офертата (в оригинал) и подписан от законния представител и счетоводителя на участника.
Участниците следва да разполагат със свободен финансов ресурс, възлизащ на не по-малко от 20 % от прогнозната стойност на поръчката.
1. Списък на основните договори за доставки на медицинските изделия, изпълнени през последните 3 години (2011, 2012 и 2013 г.) от участника, включително стойностите, датите и получателите. 2. Сертификат за съответствие с изискванията на ISO 13485 или еквивалентен за производителя/лите на медицинското/ките изделие/я - копие на оригинала, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. В случай, че копието на оригинала е на чужд език, участникът трябва да представи документът и в превод на български език – заверен от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. 3. Сертификат за съответствие с изискванията на ISO 9001 или еквивалентен за участника - копие на оригинала, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. В случай, че копието на оригинала е на чужд език, участникът трябва да представи документът и в превод на български език – заверен от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. 4. Валидна лицензия за работа с ИЙЛ съгласно Наредба №30 от 31.10.2005г. за условията и редът за осигуряване на защита на лицата при медицинско облъчване, издадена на участника.
Участниците трябва за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), считано от крайния срок за подаване на офертите, да са изпълнили успешно най-малко 2 (два) договора за доставка на медицински изделия, еднакви или сходни с предмета на поръчката. Тези 2 (два) договора следва да са с вече приключило изпълнение или да се изпълняват в момента (може срокът им на действие все още да не е изтекъл), но по тях да са реализирани доставки.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, административна сграда, заседателна зала
При отваряне на офертите могат да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП
НЕ
НЕ
Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е безплатна и достъпна за преглед и изтегляне свободно от Профила на купувача на Възложителя. По искане на заинтересовано лице документацията му се изпраща по пощата за негова сметка, като в случая следва да заплати цена на документацията за участие в процедурата на стойност 12,00 лева с ДДС, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе”№66 или по банков път на следната банкова сметка: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив; IBAN: BG 72 CECB 9790 1051 2974 00; BIC: CECBBGSF. Безплатен достъп до документацията за участие е предоставен на профила на купувача, в електронното досие на поръчката на интернет адрес: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20141022vZQx107039 На същия интернет адрес ще бъдат публикувани разяснения по документацията за участие, направени по реда чл. 29 от ЗОП, както и уведомление за датата и часа на публичното оповестяване на ценовите предложения.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
29.10.2014 г.
Мобилна операционна маса с карбонов плот
33162100
Описание:
1 брой
Анестезиологичен апарат
33162100
Описание:
1 брой
Мобилно С-рамо с плосък панел (FPD)
33162100
Описание:
1 брой
Инжектор
33162100
Описание:
1 брой
Светодиодна таванна операционна лампа
33162100
Описание:
1 брой
Цветна ехографска система за съдова диагностика
33162100
Описание:
1 брой
Инструментариум
33162200
Описание:
Съгласно спецификацията на Възложителя