Версия за печат

00494-2014-0039

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ"Царица Йоанна-ИСУЛ"ЕАД, ул."Бяло море" №8, За: Румяна Доганова, Р. България 1527, София, Тел.: 02 9432106, E-mail: dorovori@isul.eu, Факс: 02 9432279

Място/места за контакт: сектор ДДП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.isul.eu.

Адрес на профила на купувача: www.isul.eu.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали, офис консумативи, оригинални тонери и печат на бланки за УМБАЛ „Царица Йоанна – ИСУЛ” ЕАД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ул."Бяло море" №8
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали, офис консумативи, оригинални тонери и печат на бланки за УМБАЛ „Царица Йоанна – ИСУЛ” ЕАД съгласно спецификация

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност без ДДС
225000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата – 1% от прогнозната стойност на процедурата -2250,00 лв. , със срок на валидност 90 дни от крайния срок за подаване на офертите, представена в една от следните форми: Банкова гаранция или парична сума, платима в касата или по банковата сметка на Възложителя - IBAN BG15 BUIB 9888 1012 7409 00, BIG код BUIB BGSF в Стопанска и инвестиционна банка. В банковата гаранция изрично се записват основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя при условията на чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на договора без ДДС. Условията и срока за задържане и освобождаването и се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата ще се осигурят от изпълнение на договори с НЗОК

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен /Приложение № 1/; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП /Приложение № 2/; Когато участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Декларациите по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се представят от участника лично от всяко от лицата, съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП, а когато участникът е обединение, от всеки един от членовете в обединението и деклариран подизпълнител. 2. Декларация за използване/неизползване на подизпълнители /Приложение № 4/; 3. Декларация по чл.56, ал. 1, т.12 от ЗОП и валидност на офертата - /Приложение № 5/; 4. Декларация по чл. 55, ал. 5 и ал.7 от ЗОП - /Приложение № 6/; 5. Декларация по чл. 55, ал. 6 от ЗОП -/Приложение № 7/ - където е приложимо;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Само за номенклатурна единица № 37 – Протокол от изпитване за извършен анализ на хартията - издаден от „Института по целулоза и хартия”АД, гр.София с дата на издаване не по-късно от 6 месеца преди датата на обявяване на обществената поръчка. Участниците да представят заверено копие на Протокола с оглед да се гарантират качествените показатели на предлаганата продукция /целулоза, хартия, химически спомагателни вещества и пр./ и отговорността при доказани евентуални вреди, произтекли от доставената некачествена фотокопирна хартия. 2. Само за номенклатурни единици от №№ 88 до 127: 2.1.Оторизационно писмо от производителя на печатащото устройство за дистрибуция на тонер касети; 2.2. Копие на сертификат по ISO/IEC 19752:2004 или еквивалент от производителя. 3.Заверено копие “Вярно с оригинала” на сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на участника с обхват сходен на предмета на обществената поръчка. 4.Други документи, заложени в документацията
Минимални изисквания: 1. Само за номенклатурна единица № 37 – Протокол от изпитване за извършен анализ на хартията - издаден от „Института по целулоза и хартия”АД, гр.София с дата на издаване не по-късно от 6 месеца преди датата на обявяване на обществената поръчка. Участниците да представят заверено копие на Протокола с оглед да се гарантират качествените показатели на предлаганата продукция /целулоза, хартия, химически спомагателни вещества и пр./ и отговорността при доказани евентуални вреди, произтекли от доставената некачествена фотокопирна хартия. 2. Само за номенклатурни единици от №№ 88 до 127: 2.1.Оторизационно писмо от производителя на печатащото устройство за дистрибуция на тонер касети; 2.2. Копие на сертификат по ISO/IEC 19752:2004 или еквивалент от производителя.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 588316 от 27.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.11.2014 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Tаксата е без ДДС и се заплаща по банков път или в брой на касата на болницата. Документи се получават от 10:00 часа до 12:00 часа в сектор "ДДП" всеки работен ден до крайния срок за подаване на офертите.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.11.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.11.2014 г.  Час: 14:00
Място

Заседателната зала на изпълнителния директор

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ