Версия за печат

04892-2014-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна агенция "Технически операции", София, ул "6-ти септември" № 29, За: Петко Петков, България 1000, София, Тел.: 02 9824971; 02 9821822, E-mail: dpno.dato@gmail.com, Факс: 02 9461339

Място/места за контакт: София, ул "6-ти септември" № 29

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dato.bg.

Адрес на профила на купувача: http://dato.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на канцеларски материали"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Гр. София и териториалните структурни звена на Държавна агенция "Технически операции" съгласно списък с адресите, приложен към документацията
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали за Държавна агенция "Технически операции"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199000, 30192000, 30197000, 30124000, 39000000, 22800000, 22600000, 22850000

Описание:

Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Части и аксесоари за офис техника
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Мастило
Класьори и аксесоари за тях

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на канцеларски материали съгласно Техническа спецификация, част от документацията. Посочените в спецификацията количества са прогнозни и Възложителят си запазва правото да ги променя съобразно неговите нужди. Възложителят си запазва правото да не възложи доставката на всички, посочени в Техническата спецификация, канцеларски материали.

Прогнозна стойност без ДДС
135000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие: Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: а) Парична сума по сметка на Възложителя - Държавна агенция "Технически операции": Банка: Българска народна банка", IBAN: BG04BNBG96613300145903, BIC: BNBGBGSD; или б) Банкова гаранция в полза на Възложителя. Банковата гаранция трябва да бъде оригинална, неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език, в случай че е издадена от чуждестранна банка. Документът удостоворяващ платената гаранция за участие, в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), представляващият участника следва да завери съответния документ. Гаранцията за участие под формата на банкова гаранция в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. 2. Възложителят определя гаранцията за участие в размер на: 2.1. Гаранцията за участие е в размер на 1 % (един) от прогнозната стойност на обществената поръчка – 1350 лв. (хиляда триста и петдесет лева) 3. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: Парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя - Държавна агенция „Технически операции”: Банка: Българска народна банка IBAN:BG04BNBG96613300145903 BIC: BNBGBGSD Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три) от приетата договорна стойност. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Банковата гаранция трябва да бъде оригинална, неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника, определен за изпълнител.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетни средства; Плащането ще се извършва в български лева, по банков път, с платежни нареждания по посочена от Изпълнителя банкова сметка от ДАТО в срок до 10 работни дни след представяне на фактура - оригинал, приемо - предавателен протокол с опис на доставените количества и артикули.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Начин и място на изпълнение на поръчката: Място на изпълнение на поръчката: - За гр. София – складова база на доставчика или магазин - За територията на страната – териториалните структурни звена на Държавна агенция „Технически операции” с адреси, изброени в Приложение № 14 към документацията за участие. Начин на изпълнение на поръчката: След предварителни писмени заявки на Възложителя, с осигурен собствен транспорт за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят следва да достави канцеларските материали в подходяща за съхранение и транспорт опаковка в срок от три работни дни от получаването на заявката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от Участника копие на документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър при Агенция по вписванията, ако Участниците са юридически лица или еднолични търговци; копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице (изискваните по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП документи). Когато Участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. 2. Когато Участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което обединение не е самостоятелно юридическо лице, се представя документ за учредяване на обединението, от който следва да е видно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката. От този или от друг документ следва да е видно и лицето, представляващо обединението. 3. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, Участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на Участника. Заверено от Участника копие на документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър при Агенция по вписванията, ако Участниците са юридически лица или еднолични търговци; копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице (изискваните по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП документи). Когато Участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато Участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което обединение не е самостоятелно юридическо лице, се представя документ за учредяване на обединението, от който следва да е видно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката. От този или от друг документ следва да е видно и лицето, представляващо обединението. 3. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, Участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на Участника. 4.Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие 5. Доказателства за техническите възможности и/ или квалификация на Участника, посочени в т. III, 2.3 от обявлението 6. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 4, т. 5 и ал. 5 от ЗОП 7. Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП 8. Декларация по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП 10. Декларация съгласие на подизпълнител (ако е приложимо и в оригинал 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват
Минимални изисквания: Няма минимални изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък (Приложение № 10), на основните договори за доставки, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, включително с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка под формата на удостоверение, издадено от получателя. Документи, удостоверяващи качеството и произхода на стоките обект на настоящата поръчка – заверени от Участника копия на сертификати, декларации за съответствие или други еквивалентни документи; Мостри – Участниците следва да представят мостри в един брой/ екземпляр на посочените в Техническата спецификация артикули
Минимални изисквания: Участникът трябва да има доказан опит в областта на доставката на канцеларски материали. Участникът да има изпълнени минимум 2 (два) договора със сходен предмет на обществената поръчка. Хартията и канцеларските материали трябва да са годни за ползване по предназначение и да отговарят на приложимите в Република България стандарти за произход и качество, което се удостоверява със сертификати за произход и качество по ISO и/или БДС и/или еквивалентен документ и/или декларации за съответствие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.11.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.11.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "6-ти септември" № 29

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие е безплатна и може да се изтегли от интернет страницата на Възложителя в раздел „Профил на купувача”. Срок за изпълнение на поръчката: Договорът е със срок на изпълнение 1 година или до изчерпване на количествата на артикулите, посочени в техническата спецификация, в зависимост от това кое обстоятелство настъпи първо. Срокът за изпълнение на договора започва да тече от датата на подписване на договора. Участникът предлага единична цена без ДДС за всеки артикул, включен в техническата спецификация. Участникът посочва крайна цена без ДДС за артикулите, изброени в Техническата спецификация. Крайната цена на офертата се формира като сбор на единичните цени на всички артикули (без ДДС), умножени по прогнозните количества, включени в техническата спецификация към документацията. Цената включва опаковка, транспортни разходи до мястото за доставка, товаро - разтоварни и всички други допълнителни разходи, свързани с доставката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ