Версия за печат

00237-2014-0015

BG-Аксаково: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Аксаково, ул. "Г. Петлешев", №58б, За: Руска Георгиева Илиева, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 762157, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157

Място/места за контакт: Община Аксаково

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aksakovo.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.aksakovo.net/proc/ZopView.aspx?Dosie=119.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Изграждане на център за изложения „Произведено на нашата територия” - ЕТАП II в с. Климентово, община Аксаково“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Строителството, обект на настоящата обществена поръчка, ще се извършва на територията на с. Климентово, Община Аксаково. Парцелът - УПИ IX, кв. 5 - се намира в централната зона на с. Климентово, община Аксаково и оформя центъра на селото заедно с църквата и настоящото кметство.
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител за изпълнение СМР на обект: “Изграждане на център за изложения „Произведено на нашата територия” - ЕТАП II в с. Климентово, община Аксаково. Обектът ще се изгражда в парцела на съществуващата сграда на кметството. Парцелът - УПИ IX, кв. 5 - се намира в централната зона на с. Климентово, община Аксаково и оформя центъра на селото заедно с църквата и настоящото кметство. Ситуиран е в северозападната част на урегулирания поземлен имот, при спазване на изискванията за проектиране и действащите нормативи за отстояния от границите на имота и съществуващите сгради в него. Основният подход е от югоизток, откъм улицата, като са осигурени 7бр. паркоместа за посетители и служители. От северозапад е организиран втори, обслужващ подход. Предвижда се изграждането на центъра с основна закрита зона и открита към вътрешното дворно пространство зона като строителството ще се осъществи на два етапа. Първият етап е изпълнението на закритата зона, а втория етап – на откритата зона. Сградата е едноетажна, организирана в две основни зони, които ще се изграждат етапно, както следва: ЕТАП І /К 0.00/ Основната закрита зона на сградата с площ 283.00 кв.м., състояща се от входни предверия от двете страни, водещи към зала за експозиции, кабинет за управителя на центъра за изложения, WC за посетители, съобразен с нормативите за хора в неравностойно положение и инсталационно помещение с мивки. ЕТАП ІІ /К-0.60;-1.20и-1.80/ Открита към вътрешното дворно пространство зона от сградата, с площ 191.00 кв.м., в която са организирани две основни експозиционни зони и покрито барбекю. Във вътрешното дворно пространство, което като изпълнение се числи към ЕТАП ІІ, са разположени зона за рекреация и зелени площи. То е разработено на нива, съобразени с денивелацията на терена. Първи етап на строежа вече е възложен чрез проведена обществена поръчка и се изпълнява в момента.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45210000, 45112710

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Строителни работи по оформяне на зелени площи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ще се изпълняват всички видове СМР на обекта, находящ се в УПИ IX , кв. 5, с. Климентово, община Аксаково, обл. Варна - Етап ІІ - открита към вътрешното дворно пространство зона от сградата на кота /к-0.60; -1.20u -1.80/ с площ 191 кв.м., по съответните части, предвидени в обхвата, така както е определен в Техническата спецификация и Количествено-стойностната сметка и в съответствие с одобрените инвестиционни проекти от Главния архитект на Община Аксаково. Изпълнителят ще осъществява възложените му дейности, съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове, регламентиращи строителната дейност в РБългария. Строежът е определен съгласно чл. 137, ал.1, т.5, буква „а” от ЗУТ като обект пета категория. Предвижда се изпълнението на поръчката да включва описателно, без да е изчерпателно следните основни видове работи, разпределени по съответните части от проектната документация, а именно: Част „Архитектурно-строителна и конструктивна”, включваща: - Земни работи; - Зидарски работи; - Бетонни работи; - Кофражни работи; - Армировъчни работи; - Стоманени конструкции; - Дървени носещи конструкции; - Мазачески работи; - Хидроизолации и пароизолации; - Топлоизолационни работи; - Столарски работи; - Стъкларски работи; - Тенекеджийски работи; - Подови настилки; - Бояджийски работи; - Строително-метални (железарски) работи; Част „ЕЛ”, включваща изграждане на вътрешни ел. инсталации, както следва: - силнотокови (осветление, контакти, технологични); - слаботокови (ТV, телефонизация); - компютаризация и структурно окабеляване; - мълниезащита и защита от пренапрежение. Част „Водоснабдяване и канализация”, включваща изграждане на водопроводи с тръби от полиетилен висока плътност /ПЕВП/ и канализация от ПВЦ тръби. Подробно описание на количеството и обема на всички видове работи, които следва да бъдат извършени от Изпълнителя на обществената поръчка, се съдържа в Техническата спецификация и Инвестиционните проекти, съставляващи неразделна част от Документацията за участие в обществената поръчка.

Прогнозна стойност без ДДС
212485.3 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.05.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие в общ. поръчка е 2 000 лв. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: парична сума, внесена в касата или преведена по банковата сметка на Възложителя; банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 120 календ. дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Ако участникът представи банкова гаранция във форма, различна от предложения в документацията за участие образец, то следва задължително съдържанието й да бъде възприето изцяло от образеца. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по сметка на Община Аксаково:IBAN BG71СЕСВ97903332010500 BIC СЕСВВGSF при ЦКБ АД клон Варна. При представяне на гаранцията в приходния ордер, платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва наим. на общ. поръчка за която се представя гаранцията. Когато участникът е обединение, което не е юрид. лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк. гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. В банк. гаранция следва да е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Аксаково, че е със срок на валидност 120 календ. дни, считано от крайния срок за получаване на офертите и че е за наст. общ. поръчка. Задържането и освобожд. на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП КЗК отмени решението на Възложителя и върне преписката за продължаване на процед. за възлагане на общ. поръчка от последното законосъобразно решение, Възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съотв. с чл. 62, ал. 1, т. 2, отново да предст. гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Размерът на гаранц. за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора. Гаранцията за изпълн. може да се внесе по банк. път по посочената по-горе сметка на Възложителя или да се представи под формата на безусловна и неотменима банк. гаранция. Гаранц. за изпълн. на договора при необход. се удължава, според изискванията на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранц. за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на наст. общ. поръчка, представя банк. гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участн. избере гаранцията за изпълнение да бъде банк. гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Аксаково, че е валидна и при всички случаи изтича изцяло и автоматично 3 месеца след изтичане срока за изпълнение на договора. В случай на представяне на банк. гаранция, тя трябва да се поддържа валидна до настъпване на предвидените в договора условия за освобождаването й. Ако участникът представи банк. гаранция във форма, различна от предложения в докум. за участие образец, то следва задължит. съдърж. й да бъде възприето изцяло от образеца и предварително съгласувано с Възложителя. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банк. гаранция изрично се посочва предмета на общ. поръчка за която се представя гаранцията за изпълн. Когато избраният Изпълнител е обединение, което не е юрид. лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк. гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за изпълнение. Условията и сроковете за задърж. или освобожд. на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата поръчка се финансира от Държавен фонд “Земеделие” чрез Сдружение “Миг Девня-Аксаково” и от бюджета на община Аксаково, по проект „Изграждане на център за изложения „Произведено на нашата територия” – ЕТАП IІ в с. Климентово, Община Аксаково“, по сключен ДБФП № 37/3/3130389/04.08.2014г. Условия и начин нa плащане Заплащането на цената на договора ще се извършва, съгласно договорните условия, по следната схема: 1. Авансово плащане в размер на 50% (петдесет на сто) от общата цена на договора срещу обезпечение под формата на запис на заповед в полза на Възложителя за пълния размер на аванса, със срок на падежа – 30 (тридесет) календарни дни след посочената от Изпълнителя дата на завършване на СМР (подписване на Акт образец № 15 за строежа) и издадена фактура, в срок не повече от 20 (двадесет) работни дни след представяне на гореописаните документи. Обезпечението се освобождава в срок до 14 (четиринадесет) дни след датата на падежа. 2. Окончателно плащане - остатъка от общата цена – съобразно подписания приемо-предавателен протокол - след подписване на Акт образец № 15 за строежа, в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на фактура. Всички видове работи, извършени при изпълнение на поръчката, ще се изплащат от Възложителя на Изпълнителя при следните условия: - Доказване на извършените видове дейности от Изпълнителя чрез подробна ведомост, протоколи и заменителни таблици, подписани от инвеститорския контрол. - Изготвени и подписани всички съответни актове и протоколи за извършените СМР по смисъла на Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, представени сертификати и декларации за съответствие на вложените материали и протоколи от лабораторни изпитвания. - Тристранно подписан от Изпълнителя, Възложителя и Строителния надзор приемо-предавателен протокол (обр. 19) за извършените СМР, придружен с анализи по извършени видове СМР, които се приемат като непредвидени. - Издадена от Изпълнителя фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

За участниците – обединения, които не са юридически лица следва да бъдат спазени изискванията на чл. 56, ал. 3 на ЗОП. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват договор/споразумение за създаване на обединение за участие и за изпълнение на поръчката, подписан от лицата, включени в обединението, в който е посочен представляващ, а когато в договора/споразумението не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, следва да се представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че състава на обединението се промени след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. В офертата трябва да се представи договор/споразумение за създаване на обединение за участие и за изпълнение на поръчката (копие заверено от участника). Договорът трябва да отговаря на изискванията на чл. 357 и сл. от ЗЗД, респективно на чл. 275 и чл. 276 от ТЗ, както и на следните минимални изисквания: Да са идентифицирани съдружниците с пълните им юридически наименования и регистрационни данни (ЕИК или данъчен номер, в случай, че са юридически лица), а физическите лица с личните си данни. Да предвижда приемане на действията на един или повече от съдружниците преди момента на учредяване на обединението, вкл. приемане на съобщения от Възложителя в хода на настоящата обществена поръчка и др. под.; Да е предвидена солидарна отговорност на съдружниците за изпълнение на поръчката; Да е посочено разпределението на дейностите по изпълнение на поръчката между съдружниците; Да е посочено лице/лица, представител/и на обединението, което да изпълнява всички действия от името на всички членове на обединението по време на хода на обществената поръчка и след това по време на изпълнение на договора, вкл. да получава съобщения и изпраща документи и разяснения на Възложителя, да сключи договора за изпълнение на поръчката, да приема и да изпраща съобщения от/на Възложителя във връзка с изпълнението на договора, да издава фактури и да приема плащания по договора и др.; Да е предвидено да не се променя съставът на обединението и представляващият обединението до окончателното изпълнение на поръчката; Да не съдържа информация относно ценовото предложение на обединението. Възложителят няма изискване за регистриране на обединението като юридическо лице в случай на избора му за Изпълнител на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Решението за откриване и Обявлението за обществена поръчка са изпратени от Възложителя по електронен път за публикуване до АОП в регистъра на обществените поръчки, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на адрес www.aksakovo.net, "Профил на купувача", поради което срокът за получаване на оферти е намален с 12 /дванадесет/ дни. Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Документацията за участие ще се публикува на интернет страницата на Възложителя www.aksakovo.net - „Профил на купувача” в първия работен ден, следващ деня на изпращането на обявлението и решението в Агенцията за обществени поръчки. При поискване от заинтересовано лице, Възложителят може да изпрати документацията за сметка на лицето. Искането се осъществява с писмено заявление, съдържащо адрес, телефон и факс на заинтересованото лице, изпратено по пощата, факс или електронна поща. Желаещите да получат документация за участие в процедурата за възлагане на общ. поръчка могат да направят това на адрес: гр. Аксаково, ул. „Г. Петлешев”, №58б, сградата на Общ. Аксаково, всеки работен ден до указания в обявлението срок. Посочване на средствата за обмен на информация между Възложителя и участниците, съгласно чл. 58а, ал. 2 от ЗОП: Комуник. между Възложителя и участниците се осъществява на български език. Обменът и съхраняването на информацията при провежд. на процед. за възлагане на общ. поръчка се извършват по начин, който гарантира целостта, достоверността и поверителността на информацията. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с наст. процедура, ще са в писмен вид. Възложителят и неговите служители не могат да дават обвързващи разяснения по телефона. Обменът на информация ще се извършва по пощата, по факс, по електр. път при условията и по реда на Закона за електр. документ и електр. подпис или чрез комбинация от тези средства, по избор на Възложителя. При комуникации по факса, Възложит. ще запазва потвърждение от факс апарата за доставяне на съобщението. Всички комуникации от участници до Възложителя трябва да са с посочено наим. на участника, имената на съответното лице за контакт във връзка с процед. и посочени комуник. канали (адрес, факс, телефон, електр. поща). При отчитане на горното, обменът на информация между Възложителя и участниците ще се извършва както следва: Подаването на офертни документи или жалби на всички етапи от процед. се извършва само чрез деловодството на Възложителя лично или чрез пощенска/куриерска пратка с платена от подателя обратна разписка. Искания за изпращане на документация, преди подаване на офертите се извършват по пощата – с препоръчано писмо с обратна разписка, чрез съобщ. на посочения в Обявлението факс или електр. поща на Възложителя. Искания от участници на разяснения, преди подаване на офертите се извършват по пощата – с препоръчано писмо с обратна разписка и/или чрез съобщение на посочения в Обявлението факс или електр. поща на Възложителя. Отговори от Възложителя на искания за разяснения, преди подаване на офертите се публикуват в «Профила на купувача». Ако лицата са посочили електр. адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публик. им «Профила на купувача». Искания от страна на комисията за разяснения или допълн. документи от участниците се връчват лично срещу подпис на лицето представляващо участника или на изрично упълномощено от него лице, след предст. на оригинал на нот. заверено пълномощно, по пощата – с препоръчано писмо с обратна разписка и/или по факс и се публикуват в "Профила на купувача". Решенията на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците се връчват лично срещу подпис на лицето, предст. участника или на изрично упълн. от него лице, след предст. на оригинал на нотар. завер. пълном., по пощата – с препор. писмо с обратна разписка и/или по факс и се публикуват в "Профила на купувача".

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процед. за възлагане на общ. поръчка могат да участват всички бълг. или чуждестр. физич. или юрид. лица, както и техни обединения. Офертата се представя в запечатан непрозр. плик от участн. или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръч. писмо с обр. разписка. Върху плика участн. посочва адрес за коресп., тел. и по възм. факс и електр. адрес, както и наименованието на общ. поръчка. Пликът съдържа 3 отделни запечат. непрозр. плика, както следва: Плик №1–“Докум. за подбор”, в който се поставят докум., изисквани от Възл. съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1- 6, 8, 11- 14 от ЗОП, отнасящи се до крит. за подбор на участн.; Плик №2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката” – съдърж. “Технич. предлож. за изпълн. на поръчката” и „Линеен календ. план”. Плик №3 с надпис “Предлагана цена” – съдържащ “Цен. оферта”, „Колич.-стойн. сметка”, пълен набор анализи на предлож. в колич.-стойн. сметка един. цени на отд. видове строит. дейности, и „Деклар. за парам. на ценообр.”. Изискуеми документи: Списък на докум.; Оферта за участие; Деклар., че участн. е запознат с всички обстоят. от значение за поръчката; Деклар., че участн. ще спазва всички условия необх. за изпълн. на поръчк. и да не разпростр. данни, свърз. с нея; Представяне на участника, което включва: Посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за ТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифиц. информация в съотв. със законод. на държавата, в която участн. е установен, както и адрес, включ. електр., за коресп. при провежд. на процед.; Деклар. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - относно обстоят. по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), 2, 3, 4 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП. В деклар. се включва и информ. отн. публичн. регистри, в които се съдържат посоч. обстоят., или компет. орган, който съгл. законод. на държавата, в която участн. е установен, е длъжен да предоставя информац. за тези обстоят. служебно на Възл-я; Док-ва за упражняване на профес. дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП, а именно: Удостов. за вписване в ЦПРС, придр. с валиден талон за 2014г. или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка; Нот. заверено пълн. на лицето, упълном. да предст. участн. в процед. (тогава, когато участн. не се представл. от лицата, които имат право на това, съгл. докум. му за съд. регистр.); Деклар. за участ. на подизп., ако се предвиждат такива; Деклар.от подизп. (при участ. на такъв); Документ (договор или споразум.) за създ. на обед. за участие в общ. поръчка, подп. от лицата, включ. в обед., в който е посочен представляващ, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обед., в който се посочва представляващият (ког. участн. е обед., което не е юрид. лице); Деклар., че участн. е запознат и приема условията на проекта на договор; Деклар. за приемане на етичн. клаузи на общ. поръчка и че не е на лице конфликт на интереси; Деклар. за валидн. на офертата; Докум., доказв. икономич. и финанс. състояние на участн.; Докум., доказв. техническите възможности и квалификация; Деклар. по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП; Деклар. за липса на свързаност с друг участник, в съотв. с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и липса на обстоят. по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; Деклар. по чл. 3, т. 8 от Закона за икономич. и финанс. отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференц. данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действит. собственици; Деклар. по чл. 4 от Закона за икономич. и финанс. отношения с друж., регистрирани в юрисдикции с преференц. данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действит. собственици; Документ за внесена гаранция за участие; Продължава в Раздел VІ.3) "Допълнителна информация (в приложимите случаи)" на настоящото обявление.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение от банка за достъп до гарантирана неотменима кредитна линия или за разполагаемия финансов ресурс, издадено не по-рано от 1 (един) месец преди датата на подаване на офертите в настоящата процедура – оригинал. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, горепосочените документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. ** Участникът може да докаже съответствието си с изискването за финансово и икономическо състояние с възможностите на едно или повече трети лица. В този случай, освен документите, определени от Възложителя по-горе, за доказване на съответните финансови и икономически изисквания, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на тези трети лица. *** Когато по обективни причини участникът не може до представи исканите по-горе документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Участникът да има разполагаем финансов ресурс в размер на 90 000,00 лв. /деветдесет хиляди лева/ или равностойността на посочената стойност в друга валута.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, а за строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: а) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или б) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за управление на качеството в съответствие с чл. 53 от ЗОП. * Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Списък на техническите лица, които отговарят за изпълнение на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионален опит на ръководните служители, включително на лицата, които отговарят за извършване на строителството. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, горепосочените документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. ** Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В този случай, освен документите, определени от Възложителя по-горе за доказване на съответните технически възможности и/или квалификация, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на тези трети лица.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е изпълнил поне един обект, през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, на строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката. * Под „строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката” се разбира изпълнение на СМР - ново, основен ремонт (реконструкция) или основно обновяване на обекти – (обществени сгради – административни, от образователната, културната, здравната или социалната инфраструктура) 2. Участникът да има внедрена сертифицирана система за управление на качеството според изискванията на БДС EN ISO 9001:2008 (или еквивалентен, или доказателства за еквивалентни мерки за доказване на качеството) за дейност с обхват „строителство”. 3. Участникът следва да разполага с опитен екип от експерти, включващ най-малко: строителен инженер/строителен техник – 1 (един), с най-малко 5 (пет); години професионален опит по специалността; инженер или техник (геодезист) - 1 (един), с най-малко 5 (пет) години професионален опит по специалността; инженер или техник по част „ЕЛ” - 1 (един); инженер или техник по част „ВиК” - 1 (един); лице осъществяващо контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност; лице за осъществяване на контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлаган срок за изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Обща стойност за изпълнение на поръчката, съгласно количествено – стойностна сметка; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.11.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.11.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Аксаково, ул."Г.Петлешев" №58б, Общинска администрация, заседателна зала - ІІ етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи, удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в списък на присъстващите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

„Изграждане на център за изложения „Произведено на нашата територия” – ЕТАП IІ в с. Климентово, Община Аксаково, по сключен ДБФП № 37/3/3130389, финансиран по Мярка „Прилагане на стратегии за местно развитие” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013година, подкрепен от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони“

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел ІІІ. 2.1). "Изисквания към кандидатите и участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри": Декларация, относно обстоятелствата по чл. 106, пар. 1, чл. 107, пар. 1 и чл. 109, пар. 2, б. “а”от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета; Декларация на основание чл.57 от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета, в изпълнение на чл. 19, ал.1 от ''Общи насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла чл.52 от Регламент 1605/2002г. и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС“. Административни изисквания към участниците в процедурата: 1. Изисквания по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), 2, 3, 4 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП. 2. Участникът да не е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или да не е свързано с лица, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 3. Изисквания по Регламент 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на ЕС. - По отношение на участника, включително съдружниците в обединение и подизпълнителите, трябва да не са налице обстоятелствата, предвидени в чл. 106, 107 и 109, пар.2 б.”а” Регламент 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на ЕС относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съвета. - По отношение на участника, включително съдружниците в обединение и подизпълнителите, трябва да не са налице обстоятелства, съгласно чл. 57 от Регламент 966/2012 и предвидени в чл. 19, ал. 1 от „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на Оперативните програми, съфинансирани от структурните и Кохезионния фонд на ЕС”. 4. Изискване по чл. 49, ал. 1 от ЗОП, относно регистрация на участниците в професионални регистри. Изпълнителят следва да е вписан в „Централния професионален регистър на строителя” (ЦПРС) към Камарата на строителите за изпълнение на обекти І-ва група за строежи от пета категория или да докаже аналогична регистрация в професионален или търговски регистър в държавата в която е установен. В офертата си участникът следва да представи доказателство за вписване в ЦПРС, придружено с валиден талон за 2014г. или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. В случай на обединение, изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на Възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежат на обжалване по реда на Част четвърта „Обжалване и контрол“, глава единадесета „Обжалване“ от ЗОП. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице по реда и условията на чл. 120, ал. 5 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Административно правно нормативно обслужване" в общинска администрация Аксаково, ул. "Г. Петлешев", №58б, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 762157, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157

Интернет адрес/и:

URL: www.aksakovo.net.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ