00265-2014-0154
Технически редакции | ||
![]() |
||
21.10.2014 09:07 ч. : | 21/10/2014 09:04 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
21.10.2014 09:07 ч. : | 21/10/2014 09:04 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Мини Марица-изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: По техническите въпроси: Живко Желев - инвеститорски контрол; Въпроси по процедурата: Виолета Тотева - експерт търговия, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3369/;0417 83305/3023/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел „Инвестиции”, отдел "Търговски"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
"Мини Марица-изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура отдел „Търговски”, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел „Търговски”Проучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на СМР на обект: Ел. провод 110 кV „Староселец” – реконструкция и подмяна на проводника с 400 кв.мм. от стълб №23 до подстанция „3-ти март” – реф. № 059/2014 г. - ЗОП
Възлагане на обществена поръчка
„Изпълнение на СМР на обект: Ел. провод 110 кV „Староселец” – реконструкция и подмяна на проводника с 400 кв.мм. от стълб №23 до подстанция „3-ти март” – реф. № 059/2014 г. - ЗОП. Категорията на строежа е втора, съгласно чл.137, ал.1, т.2 буква »б» от ЗУТ, във връзка с чл. 4, ал.2, т.1 от Наредба №1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.Подробно видовете СМР и техните количества са посочени в количествената сметка, обяснителните записки към работния проект и документацията за участие.
45231400
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно документацията за участие.
НЕ
120
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 7000 лева или равностойността в евро.Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Начин на плащане: по банков път, с платежно нареждане, както следва: а) междинно плащане – 90% от извършените и отчетени СМР през един календарен месец, до 30 кал. дни, считано от датата на издаване на фактура от Изпълнителя, на основание подписан двустранен протокол между упълномощени представители на Възложителя и Изпълнителя за извършените СМР през отчетния месец. Двустранните протоколи за отчитане на извършените видове строително – монтажни работи се представят за фактуриране и разплащане, като приложение на „Сметка-опис” (по образец на Възложителя) и се представят в минимум три еднообразни екземпляра. б) окончателно плащане – 10% - до 30 кал. дни, считано от датата на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. 15).
За запознаване с реалните условия на експлоатация на обекта на терен, Възложителят организира оглед. Огледът ще се извърши на 13.11.2014 г. Представители на участниците трябва да се явят в 10.00 часа пред входа на Административната сграда на ММИ ЕАД. В двудневен срок до началото на огледа желаещите да участват в него следва да заявят това си желание при отговорния за случая инвеститорски контрол. Лице, което ще отговарят за огледа: инж. Живко Желев – Инженер инвеститорски контрол част ЕЛ в отдел „Инвестиции”; тел.: 0889432359. За извършения оглед участника представя в заявлението си за участие декларация, че се е запознал с реалните експлоатационни условия на възложителя. За извършения оглед участника представя в заявлението си за участие декларация, че се е запознал с реалните експлоатационни условия на възложителя. Счита се, че участникът е проверил и разгледал обекта и околната следа и е получил задоволителна представа за характера на терена преди да представи своята оферта. Също така се приема, че той е взел под внимание формата и естеството на обекта, обема и естеството на работа и необходимите материали за завършване на строителството, средствата за комуникация и достъпа до обекта и помещенията, от които може да има нужда и в общи линии е получил цялата необходима информация относно рисковете, извънредните обстоятелства и всички други условия, които са от значение за неговата оферта.
Не се изискват.
1. Списък на строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата и удостоверения за добро изпълнение, съгласно чл.51, ал.1, т.2 буква "б" от ЗОП.Изисква се, през последните пет години, да е изпълнен поне един договор с предмет строителство на електропровод, в т.ч. преустройство, реконструкция и основен ремонт на електропроводи.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф.№059/2014 г.
НЕ
НЕ
Български
150
Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
21.10.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ