Версия за печат

02849-2014-0018

BG-София: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010125

Главна дирекция "Гранична полиция", бул. "Княгиня Мария Луиза" №46, За: Виктория Асенова, Р България 1202, София, Тел.: 02 9824399, E-mail: nsgp@mvr.bg, Факс: 02 9885867

Място/места за контакт: Главна дирекция "Гранична полиция"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: htpp://www.nsgp.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: htpp://www.nsgp.mvr.bg/Profil_na_kupuvacha/default.htm.

Електронен достъп до информация: htpp://www.nsgp.mvr.bg/Profil_na_kupuvacha/default.htm.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129010125

Главна дирекция "Гранична полиция", бул. "Княгиня Мария Луиза" №46, За: Георги Жилев, Р България 1202, София, Тел.: 02 9824091, E-mail: nsgp@mvr.bg, Факс: 02 9885867

Място/места за контакт: Главна дирекция "Гранична полиция"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: htpp://www.nsgp.mvr.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129010125

Главна дирекция "Гранична полиция", бул. "Княгиня Мария Луиза" №46, За: Соня Василева, Р България 1202, София, Тел.: 02 9823248, E-mail: nsgp@mvr.bg, Факс: 02 9885867

Място/места за контакт: Главна дирекция "Гранична полиция"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: htpp://www.nsgp.mvr.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Застраховка на хеликоптери - 2 бр. AW 109Е и 1 бр. AW 139, оборудвани със специална техника”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 6 (06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги))
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на Република България, държавите членки на ЕС и морските въздушни пространства на Република България и страните от Европейския съюз.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Застраховка на хеликоптери - 2 бр. AW 109Е и 1 бр. AW 139, оборудвани със специална техника.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

66510000

Описание:

Застрахователни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Застраховка на хеликоптери - 2 бр. AW 109Е и 1 бр. AW 139, оборудвани със специална техника Авиационната застраховка на трите хеликоптера да включва: 1. Застраховка “Каско”– всяка щета или загуба, нанесена на летателните апарати; 2. Застраховка “Военни и сродни рискове”; 3. Авиационни отговорности - гражданска отговорност, свързана с притежаването и използването на летателни апарати; - отговорност спрямо пътниците, багаж, карго и поща; - отговорност към трети страни при изпълнение на летателни задачи и за всички авиационни дейности.

Стойност, без да се включва ДДС
976000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Начало

17.12.2014 г. 

Завършване

16.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата е 9600 лв. Гаранцията за участие в процедурата следва да е със срок на валидност, какъвто е срокът на валидност на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение преди подписване на договора в размер на 5% (пет) процента от стойността му. Участникът сам избира формата на гаранцията: парична сума, която се внася по набирателна сметка на Възложителя или банкова гаранция. Когато гаранцията за участие/изпълнение се представя във вид на парична сума, то тя се внася по банкова сметка на Възложителя: IBAN: BG 56 BNBG 9661 3300 1568 01 BIC код: BNBGBGSD БНБ – ЦУ на името на Главна дирекция “Гранична полиция” – МВР. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранцията, включително при нейното възстановяване са за сметка на изпълнителя. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал на български език или оригинал и превод, в случай че е издадена на чужд език. Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде на български език (платежно нареждане) или документ и превод, в случай че е издадена на чужд език. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума, следва да бъде заверен с оригинален подпис и печат от съответната банка. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ със своя оригинален подпис и печат. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция,тя се представя преди подписването на договора и покрива 100 % стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - срока на действие на договора, плюс 30 работни дни. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на оферти; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва: 1. на отстранените участници - в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител на поръчката; 2. на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Условия при образуване на предлаганата цена: Участникът предлага застрахователни премии за всеки хеликоптер и за всяка изисквана от възложителя застраховка, както и общ размер на застрахователната премия, посочени в български лева и в евро. При застраховка "Каско" за размер на застрахователната сума да се счита стойността на хеликоптерите, съгласно техническата спецификация или по-висока сума, предложена от участника за всеки един хеликоптер. 2. Предложената от участника обща цена не може да надвишава прогнозната стойност. Участник, посочил по-висока стойност, ще бъде отстранен от процедурата. 3. Условия и начин на плащане на застрахователната вноска (премия): 3.1. Плащането се извършва на четири равни вноски, като първата се внася до 20 работни дни след подписване на договора, а останалите до края на всяко тримесечие, чрез банков превод, по сметка на Изпълнителя срещу представена сметка за дължимата сума. 3.2. Плащането на застрахователната вноска (премия) се извършва чрез разкриване на неотменяем, документален, делим, непрехвърляем акредитив, открит в полза на изпълнителя. Срокът на валидност на разкрития акредитив е срокът на изпълнение на договора плюс 20 /двадесет/ дни. Акредитивът е усвоим срещу представяне на сметка, издадена от Изпълнителя и заверена от представител на Възложителя. Всяка от страните поема за своя сметка банковите разноски на обслужващата банка. Възложителят сам определя формата на плащане - по точки 3.1 или 3.2 и размера на акредитива.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Срок за изпълнение на поръчката – 12 месеца, считано от 00.00ч. на 17.12.2014г. до 24.00ч. на 16.12.2015г. 2. Обхватът на покритието е за територията на Република България, държавите членки на ЕС и морските въздушни пространства на Република България и страните от Европейския съюз. 2.1. При изпълнение на полетни задачи извън местата на изпълнение на поръчката, да се сключва индивидуална застраховка за всеки отделен случай.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Оферта на участника по образец; 2. Списък на представените документи; 3. Административни сведения за участника; 4. Участникът да посочи единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко юридическо лице, включено в обединението. Чуждестранните юридически лица прилагат валиден еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Документът на чуждестранните лица се представя и в официален превод на български език. 5. Документ за внесена гаранция за участие; 6. Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника; 7. Доказателства за технически възможности и квалификация на участника; 8. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 5 и ал. 2, т. 1 – 5. Възложителят отстранява от понататъшно участие в процедурата участник, за когото са налице посочените обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1 - 5 и ал. 5. 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнители - декларация от всеки от подизпълнителите, потвърждаваща съгласие за участие като подизпълнител. Декларациите за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал.5 са задължителни за всеки от подизпълнителите. 10. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7; 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 13. Предлагана цена; 14. Друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът да представи поне един от следните документи: - копие от годишния финансов отчет за 2013 г. или да посочи информация за органа, който поддържа публичния регистър в Република България, ако годишния отчет е публикуван в регистъра; - удостоверение от банка за наличие на искания финансов ресурс; - друг документ удостоверяващ наличието на искания финансов ресурс. В съответствие с чл.50, ал.3 от ЗОП може да не представи годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и кандидатът или участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да докаже наличие на финансов ресурс, с който разполага в размер на 50 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. В съответствие с чл.51, ал.4 от ЗОП за доказателство за извършената услуга се приема удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган или посочен публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Заверено от участника копие на лиценз за извършване на застрахователна дейност на територията на Република България, издаден по реда на Кодекса за застраховането, за съответния вид застраховка. 3. Участникът да представи декларация, от която да е виден периодът, през което е извършвал застрахователна дейност в Република България.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има лиценз за извършване на застрахователна дейност на територията на Република България, издаден по реда на Кодекса за застраховането за съответния вид застраховка; 2. Участникът да е изпълнил договори, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата (авиационно каско, авиационни отговорности). 3. Участникът да е извършвал застрахователна дейност в Република България не по-малко от 3 (три) години.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 041 - 068259 от 27.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.11.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
13.11.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

Главна дирекция "Гранична полиция" -МВР, бул."Княгиня Мария Луиза" № 46, гр. София

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средстватаза масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат оповестени в профила на купувачана на Главна дирекция "Гранична полиция" с адрес:http://www.nsgp.mvr.bg/Profil_na_kupuvacha/default.htm.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие не се закупува. Документацията за участие е публикувана на интернет страницата на Главна дирекция "Гранична полиция" с адрес: http://www.nsgp.mvr.bg/Profil_na_kupuvacha/default.htm Писмени искания по чл. 29, ал.1 от ЗОП за разяснение по документацията се подават на български език. Възложителят публикува разясненията в законоустановения срок от постъпване на искането на интернет страницата на Главна дирекция "Гранична полиция" с адрес:http://www.nsgp.mvr.bg/Profil_na_kupuvacha/default.htm

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП или в 10-дневен срок от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно условията по чл.120, ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.10.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ