Версия за печат

00057-2014-0010

BG-Твърдица: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Твърдица, пл. Свобода № 1, За: Атанас Христов Атанасов, Р България 8890, Твърдица, Тел.: 0454 42311, E-mail: oba_tv@abv.bg, Факс: 0454 44049

Място/места за контакт: община Твърдица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.tvarditsa.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.tvarditsa.org/index2.php?lang=bg&page=76.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ИЗРАБОТВАНЕТО НА ПРОЕКТ ЗА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА ТВЪРДИЦА”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: община Твърдица
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"ИЗРАБОТВАНЕТО НА ПРОЕКТ ЗА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА ТВЪРДИЦА", в т.ч.: 1. Изготвяне на предварителен проект на ОУП; 2. Изготвяне на окончателен проект на ОУП; 3. Изготвяне на Екологична оценка и Оценка за съвместимостта по чл. 31 от ЗБР.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71400000

Описание:

Услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложеното към документацията Задание за изработване на Общ устройствен план на Община Твърдица , като се изготвят Предварителен проектна ОУП, окончателен проект на ОУП, Екологична оценка и Оценка за съвместимостта по чл. 31 от ЗБР, включваща: - набиране на информация за изходните данни, изготвяне на опорен план и придружаващи го специализирани схеми, социологически проучвания за обществените оценки и нагласи; - изводи от анализа и прогнозни разчети за конкретизиране изискванията към проектното решение по функционални системи; - изготвяне на визия, цели и концепция за устройствено развитие на община Твърдица в оптимистичен и песимистичен сценарий, оформяне на базисен сценарий и концепция, обществено обсъждане; - изработване на предварителен проект на ОУП, обществено обсъждане, приемане от Общински съвет – Твърдица; - изработване на окончателен проект на ОУП, обществено обсъждане, разглеждане в Общински експертен съвет по устройство на територията, съгласуване с експлоатационните дружества експлоатационните дружества експлоатационни дружества и заинтересуваните централни и териториални администрации, и специализираните контролни органи, приемане от Общински съвет – Твърдица

Прогнозна стойност без ДДС
90000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й Гаранцията за участие е в размер на 900 / деветстотин/ лева: Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когатоучастникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Община Твърдица, със срок на валидност 365 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това трябва да стане по сметка: IBAN: BG44SOMB91303317000701 BIC: SOMBBGSF; При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 365 дни от датата на представяне на офертата, и че е за настоящата обществена поръчка. 3.2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и, че е със срок на валидност – най-малко за срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. На основание чл. 62а - Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, пре

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Схемата на плащане на поръчката е следната: Възложителят заплаща на Изпълнителя дължимата сума по договора, както следва: • Авансово 20% от договорената стойност на договора в 20-дневен от датата на сключването му и предоставена от Изпълнителя фактура • Междинно плащане в размер на 30% от стойността на договора в 20-дневен срок на плащане, при приемане на предварителния проект на ОУП от Общинския експертен съвет по устройство на територията във фаза "ПП" и одобрение от Общински съвет Твърдица, предаден от Изпълнителя не по късно от 01.12.2014 г.; • Междинно плащане в размер на 30% от стойността на договора в 20-дневен срок, след предостяване на положително решение по Екологичната оценка/ЕО/ и Оценка за съвместимостта по чл. 31 от ЗБР, предоставени от Изпълнителя на Възложителя до 31.08.2015 г.; • Окончателно плащане в размер на 20% до достигане стойността на договора- в 20-дневен срок от одобрението на плана от Общински съвет Твърдица, при представен от Изпълнителя - окончателен проект не по -късно от 31.12..2015 г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3,т.2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице , когато участникът определен за Изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците ще бъдат отстранени от процедурата, който: 1.Не е представен някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; 2.За когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 3.Представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4.Представил оферта , коята не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; 5.За когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Когато участникътв процедурата предвижда участие на подизпълнител/и: С офертата си участницете могат без ограничение да предлагат ползването на подизпълнители/чл.56, ал.2 от ЗОП/ -декларация за ползване на подизпълнител/чл.56, ал.1,т.8 от ЗОП; -декларация за съгласие от подизпълнителя за видовете работи, които ще изпълнява. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: - документите по чл.56,ал.1,т.1,буква "а"и "б" от ЗОП се представят за всяко физически или юридическо лице, включено в обединението; -документите по чл.56,ал.1,т.1,буква "в", т.4 и т.5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП; -декларациите по чл.56, ал1,т.11 от ЗОП се представят само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани суслуги. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическоили юридическо лице, или техни обединение: -Офертатата се подава на български език, документите по чл.56,ал.1,т.1 от ЗОП се представят в официален превод, а документите по чл.56, ал.1, т.4,т.5 и т.11 от ЗОП, които са на чужд език се представят и в превод. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществената поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, както и удостоверение от обслужващата банка, в което да са посочени IBAN номер на банковата сметка, BIC кода на банката и титуляра на сметката, а именно – обединението. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: ОФЕРТАТА ТРЯБВА ДА СЪДЪРЖА: ПЛИК №1 - "Документи за подбор", в които се поставят документите и информацията по чл.56, ал.1, т.1 -6, т.8, т.11-14 от ЗОП, както и изискванията на възложителя: 1.Оферта за участие; 2.Списък на документите, съдържащи се в офертата; 3.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация; 4.Посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл.електронен за кореспонденция; 5.Копие от документ за самоличност, когато участника е физическо лице; 6.Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП; 7.Документи за правоспособност на участника и/или доказателства, съгласно чл.56, ал.1,т.1, буква "в" от ЗОП; 8.При участици обединения-Копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението-и документ, подписан от лицата в обединението в който се посочва представляващия; 9. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 10.Доказателства за икономическо и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП посочени в обявлението в раздел ІІІ.2.т.2; 11.Доказателства за техническите възможности и /или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени в обявлението в раздел ІІІ.2.3; 12.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8,т.2 от ЗОП; 13.Декларация за видовете работе/дейности от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществена поръчка, и предвидените подизпълнители; 14.Декларация за съгласие от подизпълнител за видовете работи, които ще изпълнява като такъв; 15.Декларация, че са спазени изистванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труд и условията на труда. Участниците могат да получат веобходимата информация от НАП, НОИ, Агенция за социално подпомагане и Агенция по заетостта; 16.Декларация за приемане условията в проекта на договора; 17.Друга информация посочена в обявлението или документацията за участие; 18.Декларация по чл.83, ал.4.от ЗООС и по чл.16, ал.1 от НУРИЕОПП за експертите и ръководителя на екипа за ЕО. ПЛИК №2-"ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА", съдържа: 1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение; 2.Декларация по чл.33, ал4 от ЗОП/когато е приложимо/. ПЛИК №3 - "ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА",съдържа: 1.Ценово предложение на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. удостоверениe от банкa; 2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случай че участникът е посочил единен идентификационен код /ЕИК/ и годишният финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ за доказване на наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс, са публикувани в публичен регистър в Република България, то същите могат да не се представят към офертата, а участникът само да посочи, че са обявени и да посочи информация за органа, който поддържа регистъра. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него.
Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с финансов ресурс в размер не по-малко от 45 000.00 лв. (четирдесет и пет хиляди лева).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка - декларация за услугите, с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълненни през последните3/три/ години, считано от датата на подаване на офертата и в зависимост от датата , на която участникът е учреден или е започнал дейността, с приложени с доказателство за извършената качествена услуга/чл.51, ал.4 от ЗОП/. 2.Списък-декларация на техническите лица, ангажирани от участника за изпълнение на предмета на поръчката,с приложени автобиографии, декларации за ангажираност на съответното техническо лице. Участникът може да представи и документи по негова преценка,удостоверяващи образование, квалификация, професионален опит и необходимата правоспособност.; 2.1.Удостоверение за проектанска правоспособност на всеки член от екипа; 3.Списък-декларация на техническото оборудване, необходимо за изпълнение предмета на поръчката , в т.ч. лицензиран софтуер, в т.ч. за географски информационни системи/ГИС/ за периода на изпълнение на поръчката. На основание чл.51а от ЗОП участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да е изпълнил минимум 2/два/ договора сходни с предмета на поръчката за последните 3/три/ години/считано до крайния срок за подаване на оферти/; 2.Участникът да разполага с мининмум два екипа с ключови експерти за изпълнение на поръчката: ПЪРВИ ЕКИП ЕКСПЕРТ№1-Ръковидител екип- Висше образование, степен "Магистър", специалност „Архитектура“ „Урбанизъм“ или еквивалентно, с пълна проектанска правоспособност с минимум 5 /пет/ години професионален опит и не по-малко от 3/три/ години упражняване на професионалната си квалификация в областта на устройственото планиране.Изготвяне или ръководство минимум на две разработки в областта на устройственото планиране, считани за сходни с предмета на настоящата поръчка; ЕКСПЕРТ№2-Устройство на урбанизирани територии и недвижимо културно наследство: Висше образование, степен "Магистър", специалност „Архитектура“, „Урбанизъм“ или еквивалентно, с не по-малко от 2/две/ години упражняване на професионалната си квалификация в областта на устройственото планиране. Изготвяне на минимум две разработки в областта на устройственото планиране, считани за сходни с предмета на настоящата поръчка; ЕКСПЕРТ№3-Екология: Висше образование, степен "Магистър" по специалност в сферата на екологията и природните науки, не по-малко от 3/три/ години упражняване на професионалната си квалификация и опит в изготвянето на ЕО и ОС - поне 2/две/ оценки; ЕКСПЕРТ№4-Икономически анализ и прогнози: Висше образование, степен "Магистър", специалност "Икономика" или еквивалентно, с не по-малко от 3/три/професионален опит по специалността, доказан опит за участие в изпълнението на услуги/проекти, сходни с предмета на поръчката, в т.ч. най малко един проект за ОУП/ИПВГР/; ЕКСПЕРТ№5-Техническа инфраструктура и комуникационно-транспортни системи: Висше образование, степен "Магистър", специалност "Инженер със специалност "Транспортно строителство" или еквивалентно, с пълна проектанска правоспособност, с не по-малко от 3/три/години професионален опит по специалността, доказан опит за участие в изпълнението на услуги/проекти, сходни с предмета на поръчката- минимум един Транспортно- комуникационен план или Транспортно - комуникационна схема; ЕКСПЕРТ№6-Водоснабдяване и канализация: Висше образование, степен "Магистър", специалност "Инженер със специалност "ВиК" или еквивалентно, с не по-малко от 2/две/години професионален опит по специалността, доказан опит за участие в изпълнението на услуги/проекти, сходни с предмета на поръчката- минимум една схема към ОУП или ПУП,или ИПГВР; ЕКСПЕРТ№7-Електроснабдяване и съобщения: Висше образование, степен "Магистър", специалност "Инженер със специалност "Електроинженерство" или еквивалентно, с не по-малко от 2/две/години професионален опит по специалността, доказан опит за участие в изпълнението на услуги/проекти, сходни с предмета на поръчката; ЕКСПЕРТ№8-Зелена система: Висше образование, степен "Магистър", специалност "Ландшафтен архитект" или еквивалентно, с не по-малко от 2/две/години професионален опит по специалността, доказан опит за участие в изпълнението на услуги/проекти, сходни с предмета на поръчката- минимум един; ВТОРИ ЕКИП ЗА ИЗГОТВЯНЕ НА ЕКОЛОГИЧНА ОЦЕНКА И ОЦЕНКА НА СЪВМЕСТИМОСТТА - Експерти отговарящи на изисканията на чл.83 от ЗООС и чл.16 от НУРИЕОПП: ЕКСПЕРТ№1-Ръководител екип: Висше образование, степен "Магистър", специалност "Екология" или еквивалентно, с не по-малко от 3/три/ години професионален опит по специалността, опит в раководене и изготвяне на ЕО и ОС; ЕКСПЕРТ№2-Климат и атмосферен въздух: Висше образование, степен "Магистър" в някоя от следните области"Метеорология", "Климатология", "Инженерна химия", "Химия" или еквивалентно, с не по-малко от 2/две/години професионален опит по специалността, доказан опит в изготвянето на раздел "Климат" и "Атмосферен въздух" от ЕО -минимум 1/един/ брой.Продължава в РАЗДЕЛ VІ.3.Допълнителна информация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Техническо предложение; тежест: 70
Показател: Ценово предложение; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.11.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден от 8.00 до 17.00 часа в Общински център за услуги и информация на гражданите, срещу платена такса в размер на 10.00 лева. Таксата се внася по сметка на Община Твърдица IBAN:BG33SOMB91308477777744;BIC:SOMBBGSF,код 447000 - Общинска Банка АД - Твърдица.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.11.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

община Твърдица

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица први спазване на установения режим за достъп в сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от РАЗДЕЛ ІІІ.2.3.!!! ЕКСПЕРТ№3-Води: Висше образование, степен "Магистър" , специалност "ВиК" или еквивалентно, с не по-малко от 2/две/години професионален опит по специалността, доказан опит в изготвянето на раздел "Води" от ЕО -минимум 1/един/ брой ЕКСПЕРТ№4-Геоложка основа, земи и почви: Висше образование, степен "Магистър" в някоя от следните области "Геология", "Инженерна геология", "Хидрология" "Почвознание" или еквивалентно, с не по-малко от 2/две/години професионален опит по специалността, доказан опит в изготвянето на раздел "Геолжка основа" и/или на раздел "Земи и почви" от ЕО-минимум 1/един/ брой; ЕКСПЕРТ№5-Биологично разнообразия: Висше образование, степен "Магистър" в някоя от следните области "Биология", "Зоология", "Горско стопанство" или еквивалентно, с не по-малко от 2/две/години професионален опит по специалността, доказан опит в изготвянето на раздел "Биологично разнообразие" от ЕО -минимум 1/един/ брой; ЕКСПЕРТ№6-Ландшафт и културно историческо наследтво: Висше образование, степен "Магистър" в някоя от следните области "Архитектура", "Градоустройствено планиране", "Урбанизъм" или еквивалентно, с не по-малко от 2/две/години професионален опит по специалността, с опит в разработването на проекти, сходни с предмета на настоящата поръчка; ЕКСПЕРТ№7-Отпадъци: Висше образование, степен "Магистър" по специалност в областтаекологията, биоразнообразието, опазването на околната среда или еквивалентно, с не по-малко от 2 /две/години професионален опит по специалността, доказан опит в изготвянето на раздел "Отпадъци" от ЕО -минимум 1/един/ брой; ЕКСПЕРТ№8-Вредни физически фактори: Висше образование, степен "Магистър" в някоя от следните области "Физика", "Биофизика" или еквивалентно, с не по-малко от 2/пет/години професионален опит по специалността, доказан опит в изготвянето на раздел "Вредни физични фактори" от ЕО -минимум 1/един/ брой. 3.Лицензиран софтуер, в т.ч. за географски информационни системи/ГИС/ за периода на изпълнение на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ