00423-2014-0013
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.10.2014 11:53 ч. : | 16/10/2014 11:47 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.10.2014 11:53 ч. : | 16/10/2014 11:47 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис I" №121, За: инж. Искра Илиева; инж. Красимира Георгиева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9212722; 02 9212034, E-mail: ob_por_metro@abv.bg, Факс: 02 9877892
Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки, икономически анализи и прогнози"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.metropolitan.bg.
Адрес на профила на купувача: http://metropolitan.nit.bg/obshhestveni-porchki/rekonstrukcziya-na-bul-aleksandr-malinov/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис І" №121, За: Аделина Стоичкова, България 1000, София, Тел.: 02 9212012
Място/места за контакт: ДеловодствоИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.metropolitan.bg.
Публичноправна организация
Друг: Инвеститорска дейност по възлагане на СМР
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Реконструкция на бул. "Александър Малинов" от бул. "Андрей Сахаров" до бул. "Цариградско шосе"
Възлагане на обществена поръчка
Поръчката е за изпълнение на строително-монтажни работи, свързани с реконструкцията на бул. „Александър Малинов“ в участъка от бул. „Андрей Сахаров“ до бул. „Цариградско шосе“. Понастоящем в цитирания участък бул. „Александър Малинов“ е с две пътни платна по две ленти в посока, разделени със средна зелена разделителна ивица. Широчината на пътните ленти е средно 7,50м, а разделителната ивица – 4,50м. С реконструкцията се предвижда бул. „Александър Малинов“ да стане с две пътни платна с по три пътни ленти в посока /2х3,00 +1х3,25/ и разделителна ивица от 1,20м. Тротоарите са проектирани с широчина по 3,00м, при автобустните спирки - по 4,50м. В участъка от бул. „Андрей Сахаров“ до бул. „Цариградско шосе“ бул. „Александър Малинов“ се пресича от две напречни улици, където кръстовищата са на едно ниво – бул. „Андрей Сахаров“ и ул. „Анна Ахматова“. Настоящият проект предвижда рехабилитация на пътните платна в обхвата на кръстовището, изграждане на нови бордюри и вертикална планировка.
45233000, 45233221, 45233294, 45316100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
За реконструкцията на участъка от бул. „Александър Малинов“, предмет на поръчката, са разработени Технически проекти по част „Пътни работи“ и част „Улично осветление“, придружени с подробни количествени сметки и Технически спецификации, неразделна част от документацията за участие.
НЕ
4
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие - сума без ДДС в размер на 16 000 (шестнадесет хиляди) лева или равностойността им в евро по централен курс на БНБ; 1.2. Представя се в една от следните форми: • банкова гаранция или • парична сума, внесена по сметката на „Метрополитен” ЕАД: в лева: Банка: УниКредит Булбанк, клон Калоян, IBAN: BG34UNCR76301039298950, BIC: UNCRBGSF в евро: Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG59UNCR76301200204913, BIC: UNCRBGSF 1.3. Участниците сами избират формата на представянето й. 1.4. В платежното нареждане/банковата гаранция изрично се посочва пълното наименование на поръчката, за която се представя гаранцията. 1.5. Предоставя се от името на участника. Когато участникът е обединение, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията, но тя трябва да бъде от името на обединението. 1.6. Ако гаранцията е банкова, следва да бъде представена в оригинал съгласно образец 4 от документацията или в друг образец, който съдържа еквивалентни или по-добри условия за възложителя. 1.7. Срокът на валидност, в случаите когато гаранцията е банкова, следва да е не по-малко от 30 дни след изтичане на срока на валидност на офертите. 2. Гаранция за изпълнение на договора – сума в размер на 5% от стойността на поръчката без ДДС. 2.1. Предоставя се в полза на Възложителя и се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банкова сметка на Възложителя, посочена в т.1.2. 2.2. Ако гаранцията е банкова, се представи както следва: • банкова гаранция за 80% от сумата по т.2, със срок на валидност не по-кратък от 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора, и • банкова гаранция за 20% от сумата по т.2, обезпечаваща отговорността за отстраняване на дефекти, със срок на валидност не по-кратък от гаранционния срок по договора. 2.3. Ако гаранцията е банкова, следва да бъде изготвена съгласно образец 12 или в друг образец, който съдържа еквивалентни или по-добри условия за Възложителя. 2.4. Разходите по откриването и поддържането на банковата гаранция са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на банковата гаранция така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 2.5. Условия и срок за задържане или освобождаване на гаранцията - виж договора. 3. Изпълнителят има право да получи авансово плащане в размер на 20% от стойността на договора без непредвидените разходи, ако представи гаранция за авансово плащане. Тя се представя след подписване на договора, непосредствено преди готовност за превеждане на аванса. 3.1. Авансовото плащане се приспада пропорционално от текущите плащания. 3.2. Гаранцията се представя като банкова гаранция – в оригинал, съгласно образец 13 от документацията или в друг образец, който съдържа еквивалентни или по-добри условия за Възложителя. 3.3. Валидността на гаранцията следва да е не по-малко от 30 дни след срока за изпълнение на договора. Банковите гаранции по т.2 и т.3 трябва да бъдат издадени от банка, лицензирана да извършва дейност на територията на държава-членка на Европейския съюз или от банка с инвестиционен рейтинг, присъден от агенциите за кредитен рейтинг, регистрирани или сертифицирани в съответствие с Регламент (ЕО) № 1060/2009 на Европейския парламент и на Съвета от 16 септември 2009 г. относно агенциите за кредитен рейтинг.
Финансирането на поръчката е от Столична община. Плащането се осъществява по следната схема: І. Авансово плащане: 20% от стойността на договора без ДДС /без непредвидените разходи/, в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на банкова гаранция за авансово плащане. Стойността на банковата гаранция се намалява поетапно със стойността на приспаднатия пропорционално аванс от ежемесечните плащания. ІІ. Текущи плащания: ежемесечни за изпълнените видове работи, които са отразени в протоколите за приемане на извършените СМР, както и доставките на материали за основни видове работи. От ежемесечните плащания се приспада пропорционално преведения аванс. ІІІ. Окончателно разплащане: в 30 /тридесет/ дневен срок след подписване на окончателния приемо-предавателен протокол между ВЪЗЛОЖИТЕЛ, ИЗПЪЛНИТЕЛ и районната администрация.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя нотариално заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. С договора за обединение следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Като минимално съдържание договора задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: • всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; • точно и ясно трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете на обединението; • избрания за представляващ партньор на обединението да е упълномощен да получава указания за и от името на всеки член на обединението; • всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Оферта, представена от обединение от две или повече фирми като партньори, трябва да отговаря на следното изискване - всички документи, съставляващи Офертата, трябва да бъдат подписани така, че да бъдат юридически обвързващи за всички партньори. Не се допуска промяна в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите за участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, като всяка извършена такава е основание за отстраняване на участника.
І. Ограничения относно броя и представянето на варианти на офертите от участниците 1. Всеки участник има право да представи само една оферта. 2. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. 3. В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 4. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в процедурата. 5. Варианти на офертите не се приемат. ІІ. От процедурата се отстранява участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл.56 от ЗОП, след като са изчерпани възможностите по чл.68, ал.8, 9 и 10 от ЗОП. 2. за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 (с изключение на т.1, б."е"), ал.2, т.1 и т.5 и ал. 5 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор; 6. за когото са налице обстоятелства по чл.55, ал.7 и по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП; 7. за когото се установи, че важат забраните по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертите е достъпна в електронен вид в профила на купувача и не се заплаща. За желаещите да я получат на хартиен носител, документацията се заплаща и е на стойност 40 лева с ДДС или тяхната равностойност в евро по централен курс на БНБ и може да се получи, след предварителна заявка, всеки работен ден на адрес: гр. София, ул. "Княз Борис І" №121, стая 22 срещу представен документ за заплащането й в касата на "Метрополитен" ЕАД или по банков път по следните сметки на "Метрополитен" ЕАД: в лева: Банка: УниКредит Булбанк, клон Калоян, IBAN: BG34UNCR76301039298950, BIC: UNCRBGSF в евро: Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG59UNCR76301200204913, BIC: UNCRBGSF При желание на някое лице, Възложителят може да изпрати документацията до посочен адрес и за сметка на лицето, поискало документацията на хартиен носител.
Български
200
гр. София, "Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис І" №121, етаж 1, Заседателна зала.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява най-малко чрез съобщение в профила на купувача http://metropolitan.nit.bg датата, часа и мястото на отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
І. Обмен на информация с Възложителя 1. Лицето за контакт, адресът, електронният адрес и факсът за обмен на информация с Възложителя, са посочени в Раздел І, т.І.1 на обявлението. 2. Обменът на информация се извършва по факс и по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. 3. Всички действия на Възложителя към лицата/участниците са в писмен вид, на български език. 4. Възложителят уведомява всеки участник за всяко свое решение, в случаите, предвидени в ЗОП. 5. Решенията на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях, се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. 6. Обменът на информация чрез връчването лично срещу подпис се извършва от страна на Възложителя чрез лицето за контакт, посочено в т.1. 7. При уведомяване по факс, уведомлението е редовно, ако е изпратено на посочените от Възложителя и лицата/участниците номера и е получено автоматично генерирано съобщение, потвърждаващо изпращането. 8. При промяна в посочените адрес и факс за кореспонденция участниците са длъжни в срок до 24 часа да уведомят Възложителя за настъпилата промяна и да посочат новите адрес и факс. 9. Неправилно посочени адрес, електронна поща или факс за кореспонденция или неуведомяване за промяна на адреса или факса за кореспонденция, освобождава Възложителя от отговорност за неточно изпращане на уведомленията или информацията. ІІ. Обмен на информация преди и след отваряне на офертите 1. Обменът на информация с кандидата преди отварянето на офертите, ще бъде извършен чрез профила на купувача. 2. Обменът на информация с участника след отварянето на офертите, ще бъде насочен към лицето, адресът, номерът на факс и електронната поща, посочени от участника в попълнения образец 2 от документацията. ІІІ. Необходими документи при сключването на договора 1. Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1-4 и на посочените в обявлението обстоятелства по ал. 2, т. 1, 2, 4 и 5, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. 2. Гаранция за изпълнение 3. Валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл.171 от ЗУТ за лица, упражняващи дейност строителство за строежи минимум втора категория. 4. Валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ за изпълнение на строежи от транспортната инфраструктура от втора или по-висока категория. 5. В срок до три дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на Възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл.47, ал. 1, т. 1-4 и ал.5 от ЗОП. За повече подробности относно т.ІІІ - виж Раздел ХІ от документацията.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис І" №121, България 1000, София, Тел.: 02 9212026; 02 9212083
Интернет адрес/и:
URL: www.metropolitan.bg.
16.10.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ