00138-2014-0039
Технически редакции | ||
13.10.2014 16:43 ч. : | 13/10/2014 16:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.10.2014 16:43 ч. : | 13/10/2014 16:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Шумен: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Шумен, бул. "Славянски" № 17, За: Анатоли Николов, Република България 9700, Шумен, Тел.: 054 857705, E-mail: a.nikolov@shumen.bg, Факс: 054 800400
Място/места за контакт: Община Шумен, ет. 3, стая 333Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.shumen.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://shumen.bg/zop/141010.htm.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Шумен, бул. "Славянски" № 17, За: Деловодители, Република България 9700, Шумен, Тел.: 054 857653, E-mail: mayor@shumen.bg, Факс: 054 800400
Място/места за контакт: Община Шумен, ет. 2, стая 204Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Зимно поддържане – снегопочистване, опесъчаване, лугиране на 142,524 км. общинска пътна мрежа, квартали на града и селата на територията на община Шумен за календарната 2015 г.”
Възлагане на обществена поръчка
Зимно поддържане – снегопочистване, опесъчаване, лугиране на 142,524 км. общинска пътна мрежа, квартали на града и селата на територията на община Шумен за календарната 2015 г. Чрез настоящата обществена поръчка възложителят ще обезпечи почистването от сняг и лед, третирането против заледяване и обезопасяването на общинските пътищата и улиците в селата и кварталите „Дивдядово”, „Мътница” и „Макак” против хлъзгане (опесъчаване) на пътните настилки и съоръжения по общинската пътна мрежа. Снегопочистването ще се извършва до опорен пункт на населеното място –кметство, магазин, обръщало и др. Възложителят може да възлага и снегопочистване на пътни участъци, свързани с нуждите на населението.
90620000, 90630000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Общинските пътища на територията на община Шумен, с обща дължина 142,524 км., със средна ширина на пътната настилка от 6,00 м. и улиците в селата и кварталите „Дивдядово”, „Мътница” и „Макак”, съгласно приложен списък към техническата спецификация.
НЕ
01.01.2015 г.
31.12.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Възложителят не определя гаранция за участие в процедурата. Възложителят определя гаранция за изпълнение в размер на 5% от прогнозната стойност на поръчката. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранциите се представят в една от следните форми: 1.депозит на парична сума по сметка на Възложителя; 2.банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за изпълнение – парична сума, тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG56IABG74778400586700, BIC IABGBGSF, при банка „Интернешънал Асет Банк”АД, клон Шумен. Ако участникът избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за изпълнение следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Шумен или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде не по-малко от 60 календарни дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване – за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Средствата за зимното поддържане на общинската пътна мрежа на територията на община Шумен и улиците в селата и кварталите „Дивдядово”, „Мътница” и „Макак” се осигуряват от целева субсидия и бюджета на общината. Плащането по настоящата услуга се ще осъществи по следния начин: 1.Авансово плащане към Изпълнителя на услугата в размер на 15% (петнадесет процента) от стойността на прогнозната цена без ДДС, което ще се осъществи до 10 (десет) дни от подписване на договора между Възложителя и Изпълнителя за услугата и след представяне от Изпълнителя на фактура. 2.Ежемесечни плащания на базата на ежемесечните актове, въз основа на фактура, акт обр. 19, количествени сметки, пътни листи и рекапитулация и след направени финансови корекции по качеството и обема на изпълнението.Разплащане се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на фактура от страна на изпълнителя и двустранно подписан протокол за действително извършени работи.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението представят оригинал или нотариално заверено копие от учредителен документ – споразумение или договор. В случай, че участникът е обединение, участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. За целта участникът представя документ, подписан от лицата в обединението, в който посочва представляващия. Документът трябва да бъде представен от участника в оригинал или нотариално заверено копие и трябва да съдържа разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението, както и ресурсите, с които ще участва всеки един от тях. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен документ (споразумение или договор) за създаването на обединение, или в приложения такъв липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, всеки един от участниците трябва да отговаря на описаните по-горе административни изисквания по ЗОП. В този случай и съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП, когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларацията по чл. 47, ал. 9 се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
Обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, наличието на които е основание за отстраняване на участниците:е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай, че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, свързана с предмета на възлаганата обществена поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с извършване на надзор в строителството, е пречка в участието на настоящата процедура;осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл.172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците;осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
00138-2014-0039
ДА
Документацията за участие се публикува в електронен вид на профила на купувача в деня на публикуването на обявлението. Пълен безплатен електронен достъп до документацията за участие е осигурен на www.shumen.bg. В случай, че заинтересовано лице желае документацията да му бъде предоставена от Възложителя, се прилагат правилата на чл.28 ал.7 от ЗОП и следва се да заплати сумата от 10 лв. (десет лева) с ДДС по бюджетна сметка на Община Шумен: IBAN BG85IABG74778400586700, BIC IABGBGSF, код за вид плащане 447000 в „Интернешънал Асет Банк”АД, клон Шумен, или на касата в Община Шумен.
Български
90
Община Шумен, етаж 3, зала 304
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Шумен.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Допуснатите оферти ще бъдат оценявани по критерий „Най-ниска цена”(Кнц) по следната методика: К = К1 + К2 + К3 + К4 + К5 където: К1 – Цена за Снегопочистване на пътното платно с роторен снегорин на километър път. К2 – Цена за Снегопочистване с гребло на километър път. К3 – Цена за Опесъчаване, заедно с необходимите материали за извършване на дейността (пясък, сол и пясъчно - солни смески) за километър път К4 – Цена за Лугиране, заедно с необходимите материали за извършване на дейността за километър път К5 – Цена за Преход на техниката от базата на изпълнителя до конкретния обект на зимно почистване за километър път Общо: К = К1 + К2 + К3 + К4 + К5 = 100 т. (максимум) На първо място ще бъде класиран участникът, получил най-висока комплексна оценка „К” общо.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
13.10.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ