Версия за печат

00795-2014-0005

BG-Садово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Садово, ул. Иван Вазов № 2, За: Светлана Атанасова, Република България 4122, Садово, Тел.: 03118 2601, E-mail: obsadowo@abv.bg, Факс: 03118 2500

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sadovo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sadovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработване на Общ устройствен план на община Садово

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Садово
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на поръчката „Изготвяне на Общ устройствен план на община Садово” включва: изготвяне на предварителен проект на Общ устройствен план (ОУП), окончателен проект на ОУП, в т.ч. екологична оценка по Закона за опазване на околната среда към предварителния проект на ОУП и оценка за съвместимост по Закона за биологичното разнообразие и Наредбата за условията и реда за извършване на оценка за съвместимостта на планове, програми, проекти и инвестиционни предложения с предмета и целите на опазване на защитените зони. ОУП на община Садово да се изготви в обем и съдържание съгласно изискванията на Закона за устройство на територията и Наредба № 8 за обема и съдържанието на устройствените схеми и планове на МРРБ.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71410000, 71240000, 71620000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
Услуги, свързани с анализи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ОУП на община Садово да се изготви в обем и съдържание съгласно изискванията на Закона за устройство на територията и Наредба № 8 за обема и съдържанието на устройствените схеми и планове на МРРБ, и Плановото задание за изработване на ОУП на община Садово.

Прогнозна стойност без ДДС
126305 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

300


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 1 200 лв. (хиляда и двеста лева). Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция с валидност 120 дни от крайния срок за представяне на оферти. Вида и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Садово: IBAN: BG22CECB97903342797200; BIC: CECBBGSF в „ЦКБ” АД, клон Пловдив-България. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на възложителя с валидност срока, предложен за изпълнение на услугата, завишен с 5 месеца. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Планира се по-голямата част от стойността да поръчката да се финансира със средства от държавния бюджет с предназначение за разработване на устройствен план като остатъка до пълната стойност се дофинансира от общинския бюджет. Към момента на обявяване на обществената поръчка възложителят не разполага с данни дали необходимите средства от държавния бюджет са заложени в проекта на държавния бюджет за 2015 година. При осигурено финансиране условията за разплащане за разписани в проекта на договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят предвижда отстраняване на участник, за който е налице някое от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП: 1.при който лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП е осъдено с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитирано, за едно или повече от следните престъпления: 1.1.престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците;1.2.престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 2.който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, или неговата дейност е под разпореждане на съда, или е преустановил дейността си. Участник, за който е налице някое от обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, както и участник, за който съществува основание по чл. 69, ал. 1, т. 1-5 от ЗОП, подлежат на отстраняване. Участник, който предложи срок за изпълнение на услугата по-голям от 300 календарни дни и/или предложи цена за изпълнение по-висока от 126 305 лв. без ДДС подлежи на отстраняване от участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се офертата, подписан от участника; 2.Представяне на участника, което включва: посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата (под формата на административни сведения за участника по образец), и декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - декларацията за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП (по образец, приложима само за участника), а когато участникът предвижда подизпълнители-и декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП (по образец, отделна от всеки предложен подизпълнител). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, посочените документи се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 3.Договор за обединение (за участници обединения) във форма на нотариално заверен препис. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 4.Оригинал на банкова гаранция за участие по образец или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 5.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени в III.2.3); 6.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по образец; 7.Декларация за участието на подизпълнители по образец; 8.Декларация за съгласие за участие от подизпълнител по образец (когато е приложима, от всеки подизпълнител); 9.Декларация за спазени изисквания за закрила на заетостта, минимална цена на труда и условията на труд по образец. За участник-обединение декларацията се представя от всеки участник в обединението; 10.Декларация за приемане на условията в проекта на договор по образец; 11.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал с удостоверен подпис на упълномощителя от лице с нотариални функции) – когато офертата е подписана от пълномощник; 12.Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец; 13.Ценово предложение по образец.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват документи и информация.
Минимални изисквания: Няма изисквания за икономическото и финансовото състояние.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на изпълнените услуги през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, по образец; 2.Списък на експертите, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка по образец. Към списъка се прилагат автобиографии по образец на всички експерти, придружени със: копия от дипломи за завършено висше образование с образователна степен «Магистър», документи за допълнителна професионална квалификация, валидни удостоверения за пълна проектантска правоспособност, издадени от КАБ и КИИП или еквивалентен документ за чуждестранните лица, копия от трудови и/или служебни книжки, препоръки, граждански и/или трудови договори, доказващи посочените в автобиографиите обстоятелства. За участници-обединения гореизброените документи за доказване на техническите възможности и/или квалификация се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор (минималните изисквания).
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да е изпълнил или да е участвал в изпълнението на най-малко една услуга за изработване на устройствени планове и поне една услуга за изработване на общински план за развитие или стратегия за развитие на област. 2.Участникът трябва да разполага с екип от квалифицирани експерти, в който следва да се включи поне: Експерт 1 - Ръководител на екипа, който притежава минимална образователно-квалификационна степен (ОКС) „Магистър” по специалностите „Икономика“, „Финанси“ или „Архитектура“ или екв. Ако експертът е със специалност „Архитектура“ или екв. следва да притежава пълна проектантска правоспособност (ППП). Ръководителят трябва да има минимален 5 годишен стаж по специалността, както и опит като ръководител на екип за поне 1 разработка в областта на устройственото планиране, изготвяне на концепция и/или схема за пространствено развитие и/или общ устройствен план. Експерт 2 – лице с минимална ОКС „Магистър” по специалността „Архитектура“ или екв., с ППП, минимален 3 годишен стаж по специалността, както и опит в дейностите по устройство на територията и планиране. Експерт 3 - лице с минимална ОКС „Магистър” по специалността „Архитектура“ или екв., с ППП, минимален 3 годишен стаж по специалността, както и опит в дейностите от неговата компетентност, свързани с обекти на културно-историческото наследство. Експерт 4 - лице с минимална ОКС „Магистър” по специалност „Социология“ или екв., с минимален 3 годишен стаж по специалността и опит в областта на социологическите проучвания, работа с обществеността, неправителствени организации и заинтересовани страни. Експерт 5 - инженер с минимална ОКС „Магистър” по специалността „Пътно строителство“ или екв., с ППП и минимален 3 годишен стаж по специалността. Експерт 6 - инженер с минимална ОКС „Магистър” по специалността „Електроинженерство“ или екв., с ППП и минимален 3 годишен стаж по специалността. Експерт 7 - инженер с минимална ОКС „Магистър” по специалността „Водоснабдяване и канализация“ или екв., с ППП и минимален 3 годишен стаж по специалността. Експерт 8 - лице с минимална ОКС „Магистър” по специалност „Икономика“ или „Финанси“ или екв., с минимален 3 годишен стаж по специалността и опит в областта на стратегическото планиране, икономическите анализи и прогнози. Експерт 9 - инженер с минимална ОКС „Магистър” по специалността „Геодезия, фотограметрия и картография“ или екв., с ППП, минимален 3 годишен стаж по специалността и опит в работа по изготвяне на кадастрални карти и устройствени планове. Колектив за изготвянето на Екологична оценка(ЕО) и оценка за съвместимост(ОС): Експерт 10 – Ръководител на колектива, който притежава минимална ОКС „Магистър” по специалността „Екология“ или екв., минимален 3 годишен стаж по специалността с опит в работа по ЗООС и ЗБР, вкл. опит в изготвянето на ЕО и ОС на планове и програми (поне 1 оценка). Експерт 11 - лице с минимална ОКС „Магистър” в някоя от следните области: геология, хидрология, почвознание, управление на отпадъците, физика, биофизика, биология, зоология, горско стопанство, климат и води, метеорология, или екв., и минимален 3 годишен стаж по специалността. Експерт 12 - лице с минимална ОКС „Магистър” в някоя от следните области: геология, хидрология, почвознание, управление на отпадъците, физика, биофизика, биология, зоология, горско стопанство, климат и води, метеорология, или екв., различна от областта на експерт 11, и минимален 3 годишен стаж по специалността. Експерт 13 - лице с минимална ОКС „Магистър” в някоя от следните области: архитектура (ландшафтна), градоустройствено планиране, урбанизъм или екв.,и минимален 3 годишен стаж по специалността. Всички членове на колектива за изготвяне на ЕО и ОС трябва да отговарят на изискванията на чл. 83, ал. 4 от ЗООС като тези обстоятелства се декларират пред възложителя при подписването на договора за обществена поръчка.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

ЗКАИИП, ЗУТ, ЗООС, Наредба № 8 от 2001 г. на МРРБ.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически показател - Технология и организация за изпълнение на поръчката; тежест: 70
Показател: Ценови показател - Цена; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.11.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица могат да получат документацията за участие в процедурата на хартиен носител срещу представен документ за заплащане на нейната цена в размера, посочен в обявлението на касата за местни приходи на община Садово в гр. Садово, ул. Иван Вазов № 2, стая 213 в работен ден или по банкова сметка IBAN: BG35CECB97908442797200; BIC: CECBBGSF в „ЦКБ” АД, клон Пловдив-България като се посочи код за вид плащане 44 70 00. При поискване от заинтересованото лице възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.11.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на ет. 4 в административната сграда на община Садово в гр. Садово, ул. Иван Вазов" № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете са посочени в чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ