00530-2014-0142
Технически редакции | ||
10.10.2014 16:31 ч. : | 10/10/2014 16:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.10.2014 16:31 ч. : | 10/10/2014 16:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Радка Кръстанова – главен експерт в дирекция „Сигурност”, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593565, E-mail: r.krastanova@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция "Сигурност"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Абонаментно обслужване, текущ и авариен ремонт на системата за контрол на достъп и системата за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр.София, бул.”Княз Ал.Дондуков” № 52 и на системата за видеонаблюдение, в частта от административната сграда на ЦУ на НАП, гр.София, ул.”Врабча” № 23“
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на обществената поръчка е „Абонаментно обслужване, текущ и авариен ремонт на системата за контрол на достъп и системата за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр.София, бул.”Княз Ал.Дондуков” № 52 и на системата за видеонаблюдение, в частта от административната сграда на ЦУ на НАП, гр.София, ул.”Врабча” № 23“, и включва: - aбонаментно обслужване на системите; - ремонт на системите – при необходимост; - доставка на резервни части – при необходимост.
72253200, 50343000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Срокът за изпълнение на поръчката е 24 /двадесет и четири/ месеца от датата на сключване на договора или с начална дата на изпълнение не по-рано от 05.12.2014 г., в случай, че договорът се сключи по-рано. Максимално допустимата стойност на поръчката е в размер до 17 166 лв. без ДДС.
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за гаранция за участие в размер на 171,66 лв. (сто седемдесет и един лева и шестдесет и шест стотинки), съответно 87,77 евро (осемдесет и седем евро и седемдесет и седем евроцента) за участниците от чужбина, представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката в размер на 17 166 лв. без ДДС, за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет: „Абонаментно обслужване и ремонт на системата за контрол на достъп и системата за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул.„Княз Александър Дондуков„ № 52 и на системата за видеонаблюдение, инсталирана в частта от административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, ул. „Врабча” № 23“. Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банкова сметка на НАП, както следва: При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ в гр.София, пл. „Княз Александър І” № 1, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD – за гаранция за участие. При преводи от чужбина, сумата в евро се внася по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ София, както следва: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Address: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата – 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. 2. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора при подписването му в размер на 5 % от максимално допустимата стойност на поръчката без ДДС. При представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Срокът на представената банкова гаранция следва да покрива срока за изпълнение на договора, както и период от минимум 30 (тридесет) дни след изтичането на този срок, за евентуално предявяване на претенция от страна на възложителя.
Максимално допустимата стойност за изълнение на поръчката е 17 166 лв. без ДДС. Ценовото предложение на участника следва да бъде съобразено с посочената максимално допустима стойност на поръчката. – цената на абонаментното обслужване на системите се заплаща в срок до 30 дни, след представяне на оригинална фактура и протокол за извършен профилактичен преглед, подписан от представител на изпълнителя и координатора от страна на възложителя; Възложителят заплаща цената на извършените ремонтни дейности в срок до 30 дни след представяне на приемо-предавателен протокол за извършения ремонт, подписан от представител на изпълнителя и координатора от страна на възложителя и оригинална фактура за труд и вложени материали и /или резервни части. Стойността на вложените резервни части и материали, изброени в Техническите спецификации към Пълното описание на предмета на поръчката, се заплаща по цената съгласно ценовото предложение на Изпълнителя в срок до 30 дни след представяне на документите по предходната точка. Стойността на вложените резервни части и материали извън посочените в Техническите спецификации към Пълното описание на предмета на поръчката, се заплащат по цената на която са закупени от Изпълнителя, в срок до 30 дни, след представяне на заверено копие от фактурата, с която са закупени. Всички плащания се извършват по банков път в лева, по посочена от изпълнителя банкова сметка. Всички плащания за абонаментното обслужване на системите и извършените ремонтни дейности, включително вложените резервни части и материали за целия срок за изпълнение на услугата, не може да надвишават сумата от 17 166 лева без ДДС.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Документацията може да бъде получена в деловодството на ЦУ на НАП, гр.София, бул."Княз Дондуков" № 52, срещу представен документ за платена цена в размер 1,76 лв./един лев и седемдесет и шест стотинки/ с включен ДДС или 0,90 евро /деветдесет евроцента/ по банкова сметка на ЦУ на НАП: За преводи от България: ЦУ на НАП, БНБ, гр.София, пл.”Княз Александър І”, № 1, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD; За преводи от чужбина: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA.
Български
120
ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за всички други лица - лична карта.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
(продължение от т.III.2.1.) 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП. 8. Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата, представена под формата на банкова гаранция или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума внесена по банкова сметка на възложителя. 9. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение - (съгласно приложения образец на оферта – предложение за изпълнение) и Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, ако е приложимо. 10.Ценово предложение, съгласно чл. 57, ал. 2, т. 3 от ЗОП (съгласно приложения образец на предлагана цена). 11. Декларация за наличие/отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 12. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят декларация по чл.47, ал. 8 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” от т.1) и ал.5 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, всяко едно лице, включено в обединението посочва ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР (документ за регистрация за чуждестранните лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, представя документите, посочени в т. 1, 2, 5, 6 и 11. Документите от раздел ІІІ.2.3. се представят от тези лица в обединението, чрез които се доказва съответствието с критериите за подбор и поставените от възложителя минимални изисквания. Представя се копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. (край на текста) НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача". Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – http://nap.bg в електронното досие на процедурата в профила на купувача. Класирането на участниците се извършва в низходящ ред на получената комплексна оценка, като на първо място се класира участникът, който е получил най-висока оценка на офертата. В случай, че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, класирането на офертите се извършва съгласно чл.71 ал.4 и ал.5 от ЗОП. Възложителят обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребий по чл.71, ал.5 от ЗОП /в случай на реализиране на тази хипотеза/, като поставя съобщение на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – www.nap.bg в електронното досие на процедурата в профила на купувача.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
10.10.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ