00530-2014-0141
Технически редакции | ||
08.10.2014 16:38 ч. : | 08/10/2014 15:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.10.2014 16:38 ч. : | 08/10/2014 15:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: П.Тодорова, нач.сектор в дирекция ИСМБП, България 1000, София, Тел.: 02 98593503, E-mail: petrana.todorova@nra.bg
Място/места за контакт: гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, дирекция ИСМБПИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=1870.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
Доставка на принтери
Обявлението обхваща обществена поръчка
1. Описание на предмета на поръчката Предметът на обществената поръчка e “Доставка на принтери” и включва: - доставянето на минимум 550 броя принтери в териториалните поделения на НАП. - осигуряване на гаранционно обслужване за период не по-кратък от 36 месеца от датата на обобщения приемо-предавателен протокол за доставка на принтери. 2. Техническите спецификации на поръчката са посочени в Пълно описание и технически спецификации на поръчката, неразделна част от документацията за участие.
30232100, 30232110
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Минималното количество принтери, които следва да бъдат предложени от участниците е 550бр. Максимално допустимата стойност на поръчката е в размер на 158 333,33лв. без ДДС.
НЕ
НЕ
37
Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за гаранция за участие в размер на 1 583,33 лева, съответно 809,54 за участниците от чужбина, представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката в размер на 158 333,33 лв. без ДДС. Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (по избор на участника), преведена по банкова сметка на НАП, както следва: При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ София, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD – за гаранция за участие. При преводи от чужбина, сумата в евро се внася по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ София, както следва: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Address: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA Банковите разноски са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата - 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора при подписването му в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС под формата на банкова гаранция или парична сума. В случай, че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, срокът на представената банкова гаранция следва да покрива срока за изпълнение на договора, както и период от минимум 30 (тридесет дни) след изтичането му, с оглед евентуално предявяване на претенция от страна на възложителя.
Възложителят ще извърши плащане по банкова сметка, посочена от изпълнителя в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура, издадена от изпълнителя и обобщен приемо-предавателен протокол за доставка на принтерите, подписани от координатора по договора. Максимално допустимата стойност на поръчката е 158 333,33 лева без ДДС.
ДА
Към Техническото предложение за изпълнение, участникът следва да представи: Сервизна процедура по ISO (ескалационна процедура); Споразумение за нивото и обема на сервизното обслужване (SLA), което включва: обем, начин на комуникация, време на реакция, време на отстраняване на проблем, базирано на предложената от участника ескалационна процедура (Сервизна процедура по ISO); Оторизационно писмо (еквивалентен документ) от производителя на принтери; Сертификат за доказване съответствието на продуктите с валидна версия на стандарта ENERGY STAR; Декларация за съответствие, съгласно ЗТИП.
Необходими документи, които участниците следва да представят: В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят декларация по чл.47, ал. 8 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” от т.1) и ал.5 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, всяко едно лице, включено в обединението посочва ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР (документ за регистрация за чуждестранните лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, представя декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП и документите, посочени в т. 1, 2, 5 и 6 от настоящия раздел. Документите по т. 9 от раздел ІІІ, буква А на указанията за подготовка на офертата се представят от тези лица в обединението, чрез които се доказва съответствието с критериите за подбор и поставените от възложителя минимални изисквания. Представя се копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.1.Представяне на участника, по образеца приложен към указанията за подготовка на офертата, съдържащо:1.1.Посочване на Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец). Чуждестранните юридически лица посочват съответен еквивалентен код или номер, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени.Посочване на БУЛСТАТ (съгласно чл.3, ал.1, т.6 от Закона за регистър Булстат) в случай че има, когато участникът е обединение, което не е ЮЛ (неперсонифицирано дружество), образувано съгласно българския Закон за задълженията и договорите, или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата в която участникът е установен. Когато участникът е физическо лице, посочва идентифицираща информация от документ за самоличност.Посочва се електронен адрес и адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата. 1.2. видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители. 2. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на чл. 47, ал.1, т.1, б „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП (съгласно приложения образец). Документите се представят в оригинал.Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. В случай, че участникът е обединение на юридически лица или е предвидено участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП по отношение на всяко едно лице, включено в обединението или по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата.Участниците следва да имат предвид, че изискванията на чл.47, ал.1, т.1 (с изключение на б.”е”), на ал.2, т.5 и на ал.5, т.1 от ЗОП се прилагат, както следва:При участниците–юридически лица-по отношение на лицата по чл.84, ал.1 и чл.89, ал.1 от ТЗ, по чл.105 от ТЗ без ограничено отговорните съдружници, по чл.141, ал.2 или чл.147, ал.1 от ТЗ, по чл.235, ал.2 или чл.235, ал.1 от ТЗ, по чл.244, ал.4 от ТЗ; При участниците–еднолични търговци - по отношение на физическото лице–търговец.Във всички останали извън гореизброените случаи, включително за чуждестранните лица –за лицата, които представляват участника. ... (текстът продължава в раздел VI.3)
няма
няма
1. Списък на доставки, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, съставен и подписан от участника, с предмет: доставка и сервиз на принтери. Списъкът следва да включва доставки, чието изпълнение е приключило в заложения период и да съдържа: описание на обхвата и обема на дейностите (вид и брой на доставяните стоки, извършените дейности за сервизна поддръжка), стойност (изплатено възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на доставките). Списъкът следва да е придружен от удостоверения за извършените доставки, издадени от получателя на доставките или от компетентен орган или да е посочен публичният регистър, в който е публикувана информация за извършената доставка. Забележка: „изпълнена” е тази доставка, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на сключването му. (Списъкът се попълва съгласно приложения към документацията образец) 2. Валиден към датата на провеждане на процедурата сертификат за въведена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен, чийто обхват включва дейности по изграждане и/или поддръжка на информационни и комуникационни системи, съгласно чл. 53, ал.1 от ЗОП или документ за прилагани еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Минимални изисквания по т. 1.: Участникът трябва да има изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, поне две доставки и сервизно обслужване на принтери, с приложени минимум две удостоветения за доказване на извършените доставки, посочени в списъка. Приложените доказателства за изпълнение следва да са издадени след датата на приключване на съответните доставки. Минимално изискване по т.2.: Участникът да има въведена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен, чийто обхват да включва дейности по изграждане и/или поддръжка на информационни и комуникационни системи. Забележка: Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. В случай, че участник в процедурата е обединение на физически и/или юридически лица, то съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Документите по настоящия раздел се представят от лицата, чрез които обединението ще изпълни съответната дейност, във връзка с която са поставени от възложителя минималните изисквания.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Документацията може да бъде получена в деловодството на ЦУ на НАП, гр.София, бул."Княз Дондуков" № 52, срещу представен документ за платена цена в размер 1,56 лв./един лев и 56ст./ с включен ДДС или 0,80 евро /осемдесет евроцента/ по банкова сметка на ЦУ на НАП: За преводи от България: ЦУ на НАП, БНБ, гр.София, пл.”Княз Александър І”, № 1, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD; За преводи от чужбина: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за всички други лица - лична карта.
НЕ
(продължава от раздел III.2.1.)...Във всички случаи – за прокуристите, ако има такива (в случай, че чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена Република България). За обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП, участникът подава една декларация, подписана от лицата, които представляват участника. 3. Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв (съгласно приложения образец).Документът се представя в оригинал. 4.Декларация по чл. 47, ал. 8 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1(с изключение на б. „е” от т.1) и ал.5 от ЗОП за лицата, посочени като подизпълнители. (съгласно приложения образец). Документът се представя в оригинал.В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1) и ал.5 от ЗОП по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата. 5. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл.55, ал.5 и ал.6 от ЗОП (съгласно приложения образец). Декларацията се представя от всяко физическо и/или юридическо лице, включено в обединението, подало оферта за участие.6. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 55, ал. 7 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП; 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (съгласно приложения образец). Документът се представя в оригинал. 8. Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата, представена под формата на банкова гаранция или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума внесена по банкова сметка на възложителя. 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП.10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. (край на текста) НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача". Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – http://nap.bg. В случай, че в две или повече оферти получат равни комплексни оценки и "икономически най-изгодната оферта" не може да се определи по реда на чл.71, ал.4 от ЗОП, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.2 от ЗОП. Комисията обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://nap.bg
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.
08.10.2014 г.