РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Осигуряване на специализиран автобусен превоз на ученици до средищните училища на територията на община Марица-област Пловдив за календарната 2015г. по обособени позиции
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
2
Място на изпълнение:
Община Марица
Код NUTS:
BG421
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Осигуряване на специализиран автобусен превоз на ученици до средищните училища на територията на община Марица-област Пловдив за календарната 2015г. по обособени позиции.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
60100000, 60130000
Описание:
Пътни транспортни услуги
Специализирани услуги за пътен превоз на пътници
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Обособена позиция № 1: „ Осигуряване на специализиран автобусен превоз на ученици до средищни училища на територията на община Марица-Област Пловдив за календарната 2015г. по маршрутен график № 1 – Любен – Неделево - Церетелево- Царимир - Граф Игнатиево и обратно“ . Общо изминати километри по така зададеното разписание в двете посоки – 148,8км. за учебен ден. Брой на местата в превозното средство, с което ще се извършва услугата трябва да бъде над 22 (двадесет и две);
Обособена позиция № 2: „ Осигуряване на специализиран автобусен превоз на ученици до средищни училища на територията на община Марица-Област Пловдив за календарната 2015г. по маршрутен график № 2– Желязно – Крислово - Динк - Войводиново и обратно“ . Общо изминати километри по така зададеното разписание в двете посоки – 72 км. за един учебен ден. Брой на местата в превозното средство, с което ще се извършва услугата трябва да бъде над 22 (двадесет и две);
Обособена позиция № 3: „ Осигуряване на специализиран автобусен превоз на ученици до средищни училища на територията на община Марица-Област Пловдив за календарната 2015г. по маршрутен график № 3– Трилистник – Рогош и обратно“ . Общо изминати километри по така зададеното разписание в двете посоки – 48 км. за един учебен ден. Брой на местата в превозното средство, с което ще се извършва услугата трябва да бъде над 22 (двадесет и две);
Обособена позиция № 4: „ Осигуряване на специализиран автобусен превоз на ученици до средищни училища на територията на община Марица-Област Пловдив за календарната 2015г. по маршрутен график № 4 –Войсил – Радиново - Бенковски и обратно“ . Общо изминати километри по така зададеното разписание в двете посоки – 55.8 км. за един учебен ден. Брой на местата в превозното средство, с което ще се извършва услугата трябва да бъде над 22 (двадесет и две);
Прогнозна стойност без ДДС
75874 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в обществената поръчка се представя от участник в процедурата и е на стойност за съответните обособени позиции както следва:
За ОП №1 - 300 лв. /триста лв./
За ОП №2 - 160 лв. / сто и шейсет лв./
За ОП №3 - 100 лв. /сто лв./
За ОП №4 - 120 лв. / сто и двадесет лв./
Формата на гаранцията за участие /парична гаранция или банкова гаранция/ се избира от участника съгласно чл. 60 от ЗОП.
В случай, че участникът реши да представи банкова гаранция за участие, в нея трябва да бъде посочена следната информация: наименование и адрес на участника /за обединенията, които не са ЮЛ, се прилага чл. 60 ал. 3 от ЗОП/; да бъде посочено, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на община „Марица”, изискуема при първо писмено поискване в съответствие с чл. 61 от ЗОП, да бъде посочен предметът на обществената поръчка,вкл. информация за обособенат/а/е позици/я/и, за която/които се отнася, да съдържа стойността на гаранцията за участие в посочения по-горе размер; срок на валидност - минимум 120 /сто и двадесет/ календарни дни, считано от датата, следваща датата, определена за краен срок за получаване на офертите;
2. Гаранция за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител за съответната обособена позиция, и е в размер на 3% от прогнозната стойност на договора за обществена поръчка за съответната позиция.
Формата на гаранцията за изпълнение /парична гаранция или банкова гаранция/ се избира от участника съгласно чл. 60 от ЗОП.
В случай, че участникът, определен за изпълнител, избере да представи банкова гарания за изпълнение, в нея трябва да бъде посочено наименование и адрес на определения за изпълнител /за обединенията, които не са ЮЛ, се прилага чл. 60 ал. 3 от ЗОП/; да бъде посочено, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на община „Марица”, изискуема при първо писмено поискване, в което община Марица заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка, да бъде посочен предметът на договора, вкл. информация за обособенат/а/е позици/я/и, за която/които се отнася, да съдържа стойността на гаранцията за изпълнение. Срокът на валидност на банковата гаранция не може да бъде определен до дата, по-ранна от 31.12.2015.
Ако участникът, съответно изпълнителят, избере да представи парична гаранция за участие, съответно - за изпълнение, то сумата трябва да бъде преведена по следната банковата сметка на община Марица в "Токуда Банк" АД: IBAN:BG93CREX92603315816100, BIC:CREXBGSF; или внесена в брой на касата в административната сграда на общината с адрес: гр. Пловдив, бул. "Марица" № 57А
Гаранцията за изпълнение се освобождава при условията и по реда, определени съгласно клаузите на договора за възлагане на поръчката.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Заплащането на цената на договорите за възлагане на обществената поръчка ще се извършва по банков път, в български лева при условия, подробно описани в проекта на договор. Финансирането се осигурява със средства от републиканския бюджет с целеви средства чрез бюджета на общината, в съответствие с изискванията на Наредба № 2 от 31.03.2006 г., изм. и доп., бр. 8 ДВ, от 29.01.2013 г. за условията и реда за предоставяне на средства за компенсиране на намалените приходи от прилагането на цени за пътуване по автомобилния транспорт, предвидени в нормативни актове за определени категории пътници (изм. и доп. бр. 8 от 29.01.2013 г.).
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. В този случай договорът за обществена поръчка ще се сключи след като изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник:
1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;
2. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързани със здраословните и безопасни условия на труд, или по чл.172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците
3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на ороцедури за възлагане на обществени поръчки.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Представяне на участника, което включва посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - по образец;
2. Декларация по чл. 47, ал.9 от ЗОП, по образец, приложен към документацията;
3.При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено, лицето, което представлява участниците в обединението- и документ, подписан от лицата в обединението, в което се посочва представляващият;
4.Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата, в случаите когато последният се представлява от лице, различно от негов представител по закон;
5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума;
6.Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от възложителя в раздел III.2.2.), графа "Изискуеми документи и информация" на настоящото обявление;
7.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в раздел III.2.3.) графа "Изискуеми документи и информация" на настоящото обявление;
8.Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП- по образец, приложен към документацията;
9. Oферта за участие - по образец, ведно с приложението неразделна част от нея-Техническо предложение за изпълнение на поръчката, към което ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал.4 от ЗОП
10.Декларация за ползване на подизпълнители- по образец, приложен към документацията;
11. Декларация за съгласие за участие от подизпълнител, в случаите, когато е приложимо, попълнена по образец от документацията;
12.Ценово предложение - по образец, приложен към документацията за участие;
13. Декларация по чл.56, ал.1,т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора- по образец;
14.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
В плик №1 "Документи за подбор" се поставят документите по т.1 - 8, 10 ,11, 13,14. В плик №2 "Техническо предложение за изпълнение на поръчката" се поставят документите по т.9, свързани с изпълнението на поръчката. В плик №3 "Ценово предложение" се поставя ценовото предложение.
Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите. Когато документи и информация, съсържащи се в плик № 1 , са еднакви за две или повече обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. По отношение на поставеното в точка едно минимално изискване, участникът в процедурата следва да представи удостоверение от банка за наличен финансов ресурс в размер на:
За обособена позиция № 1: 10000 / десет хиляди/ лв
За обособена позиция № 2: 5000 / пет хиляди/ лв
За обособена позиция № 3: 3000 / три хиляди/лв
За обособена позиция № 4: 4000 / четири хиляди/ лв
Минимални изисквания: 1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, поради необходимостта от осигуряване на финансов ресурс за материали, консумативи, средства за работна заплата и свързани със нея данъци и осигуровки, свързани със осигуряването на специализиран автобусен превоз на ученици до средищните училища на територията на Община ,,Марица''- област Пловдив за календарната 2015г. В процедурата могат да участват лица, които към датата на подаване на офертите, разполагат с наличен финансов ресурс в размер на 30% от прогнозната стойност на съответната обособена позиция, за която участникът е представил оферта.
При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата включени в него.
Когато участникът предвижда учястие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. По отношение на минималното изискване, поставено в точка първа,участникът следва да представи валиден лиценз за обществен превоз на пътници на територията на РБългария и удостоверение за ППС за обществен превоз на пътници към лиценза издаден отМТИТС на територията на РБългария за съответния автобус или копие на лиценз на Общността и заверени копия към него, съответсващи на броя на предложените за участие автомобили.
2.1.По отношение на поставеното в точка две минимално изискване, участникът следва да представи списък на превозните средства , определени от участникът в процедурата, с които ще се извършва превозът с данни за тяхната вместимост;
2.2. Свидетелства за регистрация за всяко от превозните средства по предходната точка;
2.3.Договор/и за наем или лизинг на превозните средства със срок на действие на наема или лизинга не по-малко от 15 месеца, считано от крайния срок за представяне на оферти, в случаите, когато участникът не използва собствени МПС;
2.4.Документи за сключена застраховка "Гражданска отговорност" за МПС, с които ще се извършва превозът;
2.5.Документ за сключена застраховка "Злополука на пътниците";
2.6. Удостоверения на ППС за обществен превоз на пътници на територията на Република България;
2.7.Участникът следва да представи копие на Удостоверение за техническа изправност и/или еквивалент и Копие на Удостоверение за техническа изправност на ППС, Част І, буква А към Приложение № 7 към чл. 38, ал. 1 от НАРЕДБА № Н-32 от 16.12.2011 г. (изм. и доп., ДВ бр. 99 от 14.12.2012 г.) за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства, за преминат преглед на оборудването на автобуса или еквивалент.
2.8. Удостоверение за преминат допълнителен преглед за проверка на оборудването на МПС, с които ще се извършва превозът.
3.1.По отношение на поставеното в точка 3 минимално изискване, участникът в процедурата следва да представи Списък на лицата, определени от участника за водачи на МПС, с които ще се извършва превозът, които лица следва да са на възраст не по-малка от 25 години;
3.2. Свидетелства за управление на МПС за съответната категория;
3.3. Карта за квалификация на водачите, издадена по реда на наредбата по чл. 7б, ал. 5 от Закона за автомобилните превози;
3.4..Свидетелство за съдимост;
3.5.. Удостоверението за психологическа годност;
3.6. Документи, удостоверяващи професионалния опит на водачите /копия на трудови и/или осигуретелни книжки, договори и/или др. документи, доказващи наличието на двегодишен професионален опит като водач за съответната категория./
4. По отношение на поставените в точка 4 минимални изисквания, участниците следва да представят:
4.1. списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнение през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, дата на започване и приключване на услугата, предмет на договор, възложител и телефон за връзка, попълнен по образец, приложен към документацията, заедно с доказателство за извършената услуга.
Доказателството за извършента услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата.
,,Последните три години'' се изчисляват спрямо крайния срок за представяне на оферти, предвиден в обявлението.
Минимални изисквания: 1. Участникът в процедурата следва да притежава валиден лиценз за извършване на обществен превоз на пътници на територията на Република България ;
2. Участникът в процедурата следва да разполага с поне един собствен или нает автобус с над 22 места за изпълнението на услугата, за всяка обособена позиция , за която кандидатства, както и с един резервен автобус /собствен или нает/, с над 22 места за всяка обособена позиция, за която участва. В случай, че участникът в процедурата кандидатства по две, три или четири обособени позиции в настоящата обществена поръчка, съотношението на основните към резервните автобуси е в съотношение както следва: 2:1 , 3:1 или 4:1 за основни към резервен.
3. Участникът в процедурата следва да разполага с необходимия технически персонал за изпълнение предмета на поръчката.
4. Участникът в процедурата следва да е изпълнил през последните три години минимум една услуга, с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката.
4.1 Сходни с предмета на поръчката са услугите свързани със осигуряването на специализиран автобусен превоз на ученици.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.10.2014 г. Час: 16:30
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.11.2014 г. Час: 16:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.11.2014 г. Час: 10:00
Място
гр. Пловдив, Административна сграда на Община "Марица" , с адрес: бул. "Марица" 57А, ет.2, Заседателна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.3)
Допълнителна информация
Безплатен достъп до документацията за участие е осигурен на следния интернет адрес /профил на купувача/: http://maritsa.org/staticpages/show/411. На същия интернет адрес ще бъдат публикувани и разяснения по документацията за участие, направени по реда чл. 29 от ЗОП.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Осигуряване на специализиран автобусен превоз на ученици до средищни училища на територията на община Марица-Област Пловдив за календарната 2015г. по маршрутен график № 1 – Любен – Неделево - Церетелево- Царимир - Граф Игнатиево и обратно“
1)
Кратко описание
Осъществяване на специализиран превоз на ученици от и до учебни заведения на територията на община Марица, по обособени позиции и маршрутни графици.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
60130000
Описание:
Специализирани услуги за пътен превоз на пътници
3)
Количество или обем
Превозът по настоящата позиция се извършва съгласно маршрутен график № 1
Прогнозна стойност, без ДДС
34780 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 01.01.2015 г. , Крайна дата 31.12.2015 г.
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Осигуряване на специализиран автобусен превоз на ученици до средищни училища на територията на община Марица-Област Пловдив за календарната 2015г. по маршрутен график № 2– Желязно – Крислово - Динк - Войводиново и обратно
1)
Кратко описание
Осъществяване на специализиран превоз на ученици от и до учебни заведения на територията на община Марица, по обособени позиции и маршрутни графици.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
60130000
Описание:
Специализирани услуги за пътен превоз на пътници
3)
Количество или обем
Превозът по настоящата обособена позиция ще се извършва по маршрутен график № 2
Прогнозна стойност, без ДДС
16830 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 01.01.2015 г. , Крайна дата 31.12.2015 г.
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Осигуряване на специализиран автобусен превоз на ученици до средищни училища на територията на община Марица-Област Пловдив за календарната 2015г. по маршрутен график № 3– Трилистник – Рогош и обратно
1)
Кратко описание
Осъществяване на специализиран превоз на ученици от и до учебни заведения на територията на община Марица, по обособени позиции и маршрутни графици.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
60130000
Описание:
Специализирани услуги за пътен превоз на пътници
3)
Количество или обем
Превозът по съответната обособена позиция се осъществява съгласно Маршрутен график № 3
Прогнозна стойност, без ДДС
11220 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 01.01.2015 г. , Крайна дата 31.12.2015 г.
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Осигуряване на специализиран автобусен превоз на ученици до средищни училища на територията на община Марица-Област Пловдив за календарната 2015г. по маршрутен график № 4 –Войсил – Радиново - Бенковски и обратно
1)
Кратко описание
Осъществяване на специализиран превоз на ученици от и до учебни заведения на територията на община Марица, по обособени позиции и маршрутни графици.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
60130000
Описание:
Специализирани услуги за пътен превоз на пътници
3)
Количество или обем
Превозът по настоящата обособена позиция, се осъществява съгласно маршрутен график № 4
Прогнозна стойност, без ДДС
13044 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 01.01.2015 г. , Крайна дата 31.12.2015 г.