04666-2014-0013
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.10.2014 17:04 ч. : | 06/10/2014 16:56 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.10.2014 17:04 ч. : | 06/10/2014 16:56 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 13 - Рекламни услуги
Услуги
Държавно предприятие "Български спортен тотализатор", ул. "Хайдушко изворче" № 28, За: Милчо Димитров, България 1618, София, Тел.: 02 8181817, E-mail: m.dimitrov@toto.bg, Факс: 02 8181801
Място/места за контакт: Централно управлениеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.toto.bg.
Адрес на профила на купувача: http://profile.toto.bg/676ff7b0a5ae78ea8194e51421ff8b6e.
Електронен достъп до информация: http://profile.toto.bg/676ff7b0a5ae78ea8194e51421ff8b6e.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: хазарт
НЕ
Пълно рекламно обслужване
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е предоставянето на услуги за пълно рекламно обслужване на БСТ, включващо дейностите по „Реклама и маркетинг“, „Публично, корпоративно и медийно обслужване“ и „Производство и предпечатна подготовка“, за период от 36 месеца.
79340000, 79416000, 39294100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Рекламни послания – за първи 12-месечен период 8 бр; за втори 12-месечен период 6 бр, за трети 12-месечен период 5 бр;Рекламни визии за първи 12-месечен период 12 бр; за втори 12-месечен период 6 бр, за трети 12-месечен период 5 бр;Рекламни видеоклипове за всеки 12-месечен период –по 5 бр., Мобилноинформационно приложение – за първи 12-месечен период 1 бр, Редизайн на уебсайт – за първи 12-месечен период 1 бр.,Интернет-банери – за първи 12-месечен период - мин. 36 бр; за втори 12-месечен период -мин. 18 бр, за трети 12-месечен период – мин. 15 бр; Информационни и промоционални активности и кампании за за първи и втори 12-месечен период – по 5 бр; за трети 12-месечен период – 4 бр.; Рекламно присъствие по време на инициативи за всеки 12-месечен период - по 4 бр; Организиране, реализиране и модернизиране облика на предаването „Теглене тиражите на Тото 2 и Втори тото шанс“ за всеки 12-месечен период –по 1 бр; Организиране и реализиране на телевизионна продукция в национален ефир за популяризиране на нови числови игри на БСТ и разновидности на моментна лотарийна игра „Втори тото шанс“ /опция/ за всеки 12-месечен период–по 1 бр; Рекламно участие и продуктово позициониране в продукции за всеки 12-месечен период–по 2 бр; Печатни медии за всеки 12-месечен период –по 6 бр, Телевизия за всеки 12-месечен период –по 3 бр; Интернет за всеки 12-месечен период –по 35 бр, Радио време за всеки 12-месечен период –по мин. 4 бр, Реклама в социални мрежи за всеки 12-месечен период –по 1 бр, Билбордове за всеки 12-месечен период –по мин. 50 бр./ месец, Рекламни визии върху гърбове за всеки 12-месечен период–по мин. 50 бр./месец и Цялостно брандиране, върху превозни средства от градски транспорт за всеки 12-месечен период –по мин. 20 бр./месец; маркетингови проучвания –по 1 бр. Прессъобщения за всеки 12-месечен период – по 208 бр; Публикации за всеки 12-месечен период – по 395 бр., Събития за всеки 12-месечен период –по 2 бр; Консултации за всеки 12-месечен период –по 300 часа; Обучения за всеки 12-месечен период –по 24 бр;Присъствие в социалните мрежи за всеки 12-месечен период –по 3 бр.; Онлайн активности към младите хора за всеки 12-месечен период –по 4 бр.; Събития за официално връчване за всеки 12-месечен период –по 52 бр;Национална социалноотговорна кампания за всеки 12-месечен период –по 1 бр.; Вътрешен вестник за всеки 12-месечен период –по 12 бр; Медия мониторинг ежедневен за всеки 12-месечен период - по 12 бр; Плакати за всеки 12-месечен период – по 210000бр;Флаери за всеки 12-месечен период – по 200000 бр;Покани за всеки 12-месечен период - по 100бр; Балони за всеки 12-месечен период – по 500бр;Експо стена за всеки 12-месечен период– по 2бр;Рол банер за всеки 12-месечен период– по 1 бр; Печат върху PVC фолио за транспортна реклама. Монтаж и демонтаж.за всеки 12-месечен период –по мин. 1 900 кв.м. Печат на винил за пизи и мегабордове - всеки 12-месечен период – мин. 600бр; Щендери, стилажи и поставки за игри за първи 12-месечен период - 4000бр.
ДА
Осъществяването на подддейност „Организиране и реализиране на телевизионна продукция в национален ефир за популяризиране на нови числови игри на БСТ и разновидности на моментна лотарийна игра „Втори тото шанс“ на дейност „Реклама и маркетинг“ е опция и ще бъде възложена с изрично писмено възлагане от Възложителя не по-късно от 31.12.2015 г. В случай, че същата не бъде възложена до посочения в предходното изречение срок, Възложителят има право в срока на действие на договора, да възложи изпълнението на допълнителни количества от поддейности от дейност „Реклама и маркетинг“, на стойност не по-висока от цената за изпълнението на невъзложената поддейност, съгласно единичните цени, предложени от участника, избран за изпълнител за реализирането на посочените от Възложителя поддейност.
НЕ
36
1. Гаранцията за участие или за изпълнение се представя в една от следните форми по избор на участника: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. 2. Гаранцията за участие е сума в размер на 120 000.00 (сто и двадесет хиляди) лева. 3. Когато гаранцията за участие е парична сума, същата се внася по следната сметка на БСТ: ЮРОБАНК БЪЛГАРИЯ АД: IBAN: BG48BPBI79401064435901 BIC: BPBIGSF 4. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в процедура с идентификационен номер .................. (попълва се идентификационен номер на процедурата от РОП). 5. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 90 (деветдесет) дни от датата, определена като краен срок за представяне на оферти. Срокът може да се удължава по обосновано искане на възложителя. 6. Гаранцията за участие се освобождава в съответствие с условията и в сроковете, посочени в чл. 62 ЗОП. 7. Възложителят ще задържи гаранцията за участие на участник в настоящата процедура, който обжалва решението за определяне на изпълнител - до решаване на спора; 8. Възложителят ще да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 9. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора за обществена поръчка. 10. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: - е безусловна и неотменима; - е в полза на възложителя; - е със срок на валидност най-малко 1 (един) месец, след крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка; - има възможност за нейното усвояване на части; - има възможност за нейното редуциране на части в съответствие на условията на Възложителя за това, посочени в проекта на договор – Приложение № 11. 11. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 12. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Възложителят е предвидил клауза за частично освобождаване на гаранцията за изпълнение - със сума в размера на 5% от цената заплатена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за съответен изминал 12 месечен период и след приспадане на сумата на гаранцията, която е била усвоена на основание, предвидено в договора.
Финансирането на поръчката се осъществява изцяло от средствата за издръжка на възложителя. Участникът следва да предложи обща цена за изпълнение на поръчката и цени по елементи. Заплащането на предоставените услуги се предвижда да се извършва ежемесечно, на база реално предоставени услуги, остойностени по единичните цени на дейност/поддейност и след предоставяне на фактура. Участник, в чието ценово предложение, цената за дадена дейност/поддейност надвишава посочените от Възложителя максимални такива за изпълнение предмета на поръчката по дейности/поддейност, ще бъде отстранен и офертата му няма да участва в оценката и класирането поради представяне на оферта, неотговаряща на предварително обявените от Възложителя условия. При различие между единични и общи цени, то ще се приема за вярна единичната цена и общата ще бъде коригирана съответно.
В случай че участник в процедурата е неперсонифицирано обединение, то ако същият бъде определен за изпълнител на поръчката следва да се регистрира в регистър Булстат
По отношение на участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка, не следва да е налице което и да е от обстоятелствата, посочени в чл. 47, ал. 1 /без т. 1, б. „е“/, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5 ЗОП;Не може да участва в процедурата пряко или косвено физическо или юридическо лице, за което е налице забраната по чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствителни собственици, освен ако не е налице изключениято по чл. 4 от закона.;Не може да участва самостоятелно в процедурата лице, което е свързано лице или свързано предприятие с друго лице-участник в процедурата.;Не може да участва в процедурата лице, което не приема условията на Възложителя, поставени в проекта на договор, приложение към документацията. Необходими документи: Плик № 1 Документи за подбор Представяне на участника - в съответствие с чл. 56, ал. 1, т. 1 ЗОП (в т.ч. и декларацията по чл. 47, ал. 9 ЗОП за удостоверявне липсата на обстоятелствата по ал. 1 и 5 и посочените в обявлението изисквания по ал. 2, т. 1, 4 и 5 ЗОП); Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника;Копие на Договор за създаване на обединение по ЗЗД в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, подписан от лицата включени в обединението. Ако в договорът за обединение не е посочено лицето, което представлява участниците – документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В договора за създаване на обединението трябва да бъдат определени делът на участие на всеки от участниците в него и разпределението на конкретните дейности - предмет на изпълнение по тази обществена поръчка между участниците в обединението; да съдържа изрична клауза, че участниците в обединението носят пред Възложителя солидарна отговорност за изпълнението на поръчката и поето задължение за непрекратяване на обединението или на участието на участник в него преди да е приключило изпълнението на договора с Възложителя;Пълномощно за лицето, подписващо офертата– съдържащо всички данни на упълномощен и упълномощител, както и изрично изявление, че упълномощеният има право да подпише офертата и да представля участника в процедурата;Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствителни собственици - за чуждестранни лица и за местни лица;Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл. 50 ЗОП (описват се конкретно и/или се прилагат копия); Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 ЗОП;Доказателства за извършенитеуслуги, посочени в списъка по чл. 51, ал. 1, т. 1 ЗОП (описват се конкретно и/или се прилагат копия);Документ относно обстоятелствата по чл. 51, ал. 1, т. 7 ЗОП;Декларация по чл. 56, ал. 1, т.6 ЗОП;Документ по чл. 56, ал. 1, т. 8 ЗОП;Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 ;Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; Документ по чл. 56, ал. 1, т. 8 ЗОП, относно видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители;друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие. Плик № 2 Предложение за изпълнение на поръчката Техническо предложение;Декларация по чл. 33, ал. 4 ЗОП /ако е приложима/ Плик № 3 Предлагана цена Ценово предложение
не се изисква предоставяне на информация
не се поставят изисквания
1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка (оригинал, съгласно приложения образец). Списъкът следва да съдържа услуги, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата за участие в настоящата процедура. Списъкът следва да е придружен от доказателства за изпълнени услуги, в съответствие с чл. 51, ал. 4 ЗОП (описват се конкретно и/или се прилагат копия, заверени за вярност с оригинала). 2. Документ по чл. 51, ал. 1, т. 7 ЗОП (оригинал, съгласно приложения образец).
3.1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата за участие в настоящата процедура, участникът следва да е изпълнил минимум две услуги, всяка от които е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка. За еднаква или сходна услуга ще се приема услуга, свързана с комулативно предоставяне на всяка една от дейностите /Дейност 1 Реклама и маркетинг - с предоставени всеки вид поддейност; Дейност 2 Публично, корпоративно и медийно обслужване и Дейност 3 Производство и предпечатна подготовка/, включени в предмета на обществената поръчка, а именно: Реклама и маркетинг - създаване на творческа платформа за изграждане и реализация на идейно-художествени концепции; информационни и промоционални активности и кампании; организиране и реализиране на телевизионно предаване; закупуване и разпространение на рекламни форми; провеждане на маркетингови проучвания; Публично, корпоративно и медийно обслужване; Производства и предпечатна подготовка. За изпълнение на това минимално изискване на възложителя, участникът следва да посочи и представи доказателства за извършването на всички посочени по-горе услуги по съответните дейности, а именно: Реклама и маркетинг - създаване на творческа платформа за изграждане и реализация на идейно-художествени концепции; информационни и промоционални активности и кампании; организиране и реализиране на телевизионно предаване; закупуване и разпространение на рекламни форми; провеждане на маркетингови проучвания; Публично, корпоративно и медийно обслужване; Производства и предпечатна подготовка, по един от следните начини: - в тяхната съвкупност за 1 контрагент, или - за част от тях за 1 контрагент и за друга част за друг/и контрагент, - или поотделно за всяка една от тях за различни контрагенти. За изпълнение на това минимално изискване на възложителя свързано с посочване и представяне на доказателства за изпълнение на минимум две услуги, в случай, че участникът го удостоверява с престирането им спрямо един контрагент, услугите следва да са били извършвани на на две различни правни основания /напр. два отделни договора/. 3.2. Участникът трябва да разполага с екип от лица, които да отговарят за извършване на услугата (експерти), притежаващи следните образование и професионален опит: Ключов експерт 1: Ръководител на проект o Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” /или еквивалентна степен/ в професионално направление „право“, или „икономика“, или „обществени комуникации и информационни науки“ съгласно Класификатор на областите на висше образовнание и професионалните направления / приет с ПМС № 125/2002 г./; o Най-малко 5 години опит в областта на рекламата на ръководна длъжност или като ръководител проект. Ключов експерт 2: ПР – връзки с обществеността o Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” /или еквивалентна степен/ в професионално направление „филология“, или „обществени комуникации и информационни науки“, или „икономика“ съгласно Класификатор на областите на висше образовнание и професионалните направления / приет с ПМС № 125/2002 г./; o Най-малко 5 години опит в областта на ПР – връзки с обществеността. Ключов експерт 3: Стратегическо планиране – маркетингови комуникации o Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” /или еквивалентна степен/ в професионално направление „политически науки“, или „икономика“, или „социология/антропология“ съгласно Класификатор на областите на висше образовнание и професионалните направления / приет с ПМС № 125/2002 г./; o Най-малко 5 години опит в областта на стратегическото планиране на маркетинговите комуникации. Продължава в раздел VI, 3 Допълнителна информация
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие е безплатна и е достъпна на официалната интернет страница на възложителя, раздел Профил на купувача, посочена в обявлението.Документацията е платима само в случаите на чл. 28, ал. 7 ЗОП - при поискване от лице за предоставянето й чрез изпращане за негова сметка. В последния случай, документацията се предоставя след заплащане на сума от 6 /шест/ лева с ДДС, внесена по сметката на Възложителя в Юробанк България АД - IBAN: BG48BPBI79401064435901;BIC: BPBIGSF
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр. София, ул. Хайдушко изворче № 28, БСТ - Централно управление
съгласно чл. 68, ал. 3 ЗОП
ДА
2017 г.
НЕ
Продължение от р.III.2.3 Технически възможности, дясна колона: Ключов експерт 4: Медия планиране o Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” /или еквивалентна степен/ в професионално направление „политически науки“, или „икономика“, или „социология/антропология“, или „филология“ съгласно Класификатор на областите на висше образовнание и професионалните направления / приет с ПМС № 125/2002 г./; o Най-малко 4 години опит в областта на рекламата. Ключов експерт 5: Експерт BTL – немедийни активности o Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” /или еквивалентна степен/ в професионално направление „политически науки“, или „икономика“, или „социология/антропология“ съгласно Класификатор на областите на висше образовнание и професионалните направления / приет с ПМС № 125/2002 г./; o Най-малко 4 години опит в областта на организирането на събития. Ключов експерт 6: Режисьор o Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” /или еквивалентна степен/ в професионално направление „театрално и филмово изкуство“ съгласно Класификатор на областите на висше образовнание и професионалните направления / приет с ПМС № 125/2002 г./ o Най-малко 4 години опит в областта на организирането и реализирането на телевизионни продукции. Ключов експерт 7: Софтуерен разработчик o Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ /или еквивалентна степен/ в професионално направление „математика“, или „информатика и компютърни науки“, или „електротехника, електроника и автоматика“, или „комуникационна и компютърна техника“ съгласно Класификатор на областите на висше образовнание и професионалните направления / приет с ПМС № 125/2002 г./; o Най-малко 4 годи опит в областта на информационните технологии. Ключов експерт 8: Творческа реализация o Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” /или еквивалентна степен/ в професионално направление „машинно инженерство“, или „общо инженерство“, или „теория на изкуствата“, или „изобразително изкуство“ съгласно Класификатор на областите на висше образовнание и професионалните направления / приет с ПМС № 125/2002 г./. o Най-малко 4 години стаж в областта на дизайна. Ключов експерт 9: Технолог o Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” /или еквивалентна степен/ в професионална област „технически науки“, или „икономика“ съгласно Класификатор на областите на висше образовнание и професионалните направления / приет с ПМС № 125/2002 г./. o Най-малко 3 години общ трудов стаж. Възложителят предвижда повторение на част или цялата услуга, когато са налице предпоставките от хипотезата на нормата на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП. Това ще стане само и единствено ако: - е необходимо повторение на всички или част от услугите, предмет на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка; - срокът за възлагане на повторението е не по-голям от три години от сключна е на договора по настоящата обществена поръчка; - стойността на повторението на услугите е включена в стойността на настоящата обществена поръчка с оглед определяне на режима на възлагане и изискванията на ЗОП; - новата поръчка съответства на основния проект, в изпълнение на който се възлага настоящата обществена поръчка - проекта за повишаване на интереса сред обществеността, укрепване на корпоративния имидж и налагане на бранда на БСТ при политиките, тенденциите, краткосрочните и дългосрочни цели и общия обхват на дейностите, предмет на настоящата поръчка
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП
06.10.2014 г.