Версия за печат

00572-2014-0006

BG-Сандански: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Сандански, бул. "Свобода" №14, За: Илка Поповчева, РБългария 2800, Сандански, Тел.: 0746 89072, E-mail: oba_sandanski@abv.bg, Факс: 0746 89055

Място/места за контакт: отдел "ПНИО"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sandanskibg.com.

Адрес на профила на купувача: www.sandanskibg.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти за ДДУИ-с.Петрово, общ.Сандански, ДДЯ-Сандански, ДЦДМУИ-Сандански, ДЦВУ-Сандански, ДЦВУ-с.Ласкарево, общ.Сандански и ДСП-Сандански

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Складовете на съответните заведения
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни продукти за ДДУИ – с. Петрово, общ.Сандански, Дневни детски ясли-Сандански, ДЦДМУИ – Сандански, ДЦВУ – Сандански, ДЦВУ – с.Ласкарево, общ. Сандански, Домашен социален патронаж – Сандански по предварителна заявка и обособени позиции, както следва: Позиция №1 и №2-Месо и месни произведения, Позиция №3 и №4-Мляко и млечни продукти, №5 и №6-Риба, рибни продукти и консерви, №7 и №8-Плодове и зеленчуци, №9 и №10-Плодови и зеленчукови консерви, №11 и №12-Други хранителни продукти и №13 и №14-Хляб и хлебни изделия.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съобразно нуждите на съответните заведения, но в рамките на прогнозната стойност на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
180000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в размер на 1300 лв. при участие за цялата поръчка. По обособени позиции в размери, както следва: Позиция №1 - 100 лв., Позиция №2-100 лв., Позиция №3-100 лв., Позиция №4-100 лв., Позиция №5-75 лв., Позиция №6-75 лв., Позиция №7-100 лв., Позиция №8-100 лв., Позиция №9-75 лв., Позиция №10-75 лв., Позиция №11-100 лв., Позиция №12-100 лв., Позиция №13-100 лв. и Позиция №14-100 лв. Гаранцията за участие се представя като парична сума, внесена на касата на община Сандански или по сметка на община Сандански в "Уни Кредит Булбанк" АД-клон Сандански BG65 UNCR 96603300107417, BIC код UNCRBGSF или представена във формата на оригинална банкова гаранция. Гаранцията за участие се освобождава при условията на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на поръчката и се представя като парична сума, внесена на касата на община Сандански или по сметка на община Сандански в "Уни Кредит Булбанк" АД-клон Сандански - BG65 UNCR 96603300107417, BIC код UNСRBGSF или представена във формата на оригинална банкова гаранция. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора за възлагане на поръчката и се освобождава или задържа при условията и сроковете, посочени в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се осъществява от съответния разпоредител след представяне на фактура и приемо-предавателен протокол за извършена доставка. Начин на плащане - по банкова сметка, посочена от изпълнителя. В посочената от участниците цена се включват всички разходи по изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Доставяните хранителни продукти за ДДУИ-с.Петрово, Дневни детски ясли-Сандански, ДЦДМУИ-Сандански следва да отговарят на Закона за храните, Закона за ветеринаромедицинската дейност, Наредба №5/25.05.2006 г. за хигиената на храните и Наредба №9/16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, както и към храни, предлагани при организирани мероприятия за деца и ученици. Доставяните хранителни продукти за ДЦВУ-Сандански, ДЦВУ-с.Ласкарево, общ.Сандански, Домашен социален патронаж-Сандански следва да отговарят на Закона за храните, Закона за ветеринаромедицинската дейност и Наредба №5/25.05.2006 г. за хигиената на храните. Ценовите предложения от образец №9 до образец №15 са относими за доставка на хранителни продукти на ДДУИ – с. Петрово, общ.Сандански, Дневни детски ясли-Сандански, ДЦДМУИ – Сандански. Ценовите предложения от образец №9А до образец №15А са относими за доставка на хранителни продукти на ДЦВУ – Сандански, ДЦВУ – с.Ласкарево, общ. Сандански, Домашен социален патронаж – Сандански.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК №1 с надпис “ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”, в който се поставят документите, изискани от Възложителя и задължително в поредността, посочена по-долу: 1) Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2) Оферта - образец №1; 3) Административни сведения за участника - образец №2; 4) Копие от документ за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран по ЗДДС; 5) Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция за участие под формата на парична сума; 8) В случай, че участник в процедурата по възлагане на обществената поръчка, ще използва подизпълнители, това обстоятелство е необходимо да бъде заявено; 9) Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП; Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП - образци №3 и №4; 10) Декларация образец №5; 11) Декларация образец №6 12) Декларация от подизпълнителя, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – образец №7; 13) Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, което подписва офертата в случай, че това не е законният представител на участника; Представителят, подписал офертата, трябва да приложи към нея нотариално заверено пълномощно, че може да действа от името на участника за конкретната процедура по възлагане на обявената обществена поръчка. 14) Копие на договора за обединение за участие в обществената поръчка /когато участникът е обединение, което не е юридическо лице/, когато в договора не посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 15) Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени в т.ІІІ.2.3, като и минималните изисквания; ПЛИК №2 с надпис “ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” – Техническо предложение по образец №8; ПЛИК №3 с надпис “ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”–Ценово предложение по образец от №9 до №15 и образец от №9А до №15А. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция Плик №2 и Плик №3 се представят за всяка от позициите. Когато участникът е обединение, документите се представят съгласно чл.56, ал.3 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите се представят в официален превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години - 2011 г., 2012 г. и 2013 г. и в зависимост от датата на която участника е учреден или е започнал дейността си. Към списъка с доставките се прилагат доказателства за извършените доставки. Доказателствата се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставките. 2.2. Списък-декларация на собствени или наети транспортни средства за извършване на доставките по дадената позиция, придружен от: 2.1.Копие от регистрационен талон на моторно превозно средство, с което ще се извършва поръчката или договор за наем/лизинг. Договорът за наем, трябва да е валиден към датата на изтичане срока на договора за доставка; 2.2. Копие от удостоверение за регистрация на транспортно средство за превоз на стоките от съответната позиция, издадено от ОДБХ /РЗИ/; 3. Списък-декларация на обектите за производство, търговия и съхранение на стоките, които ще бъдат доставяни по съответната позиция от поръчката, придружен от: 3.1. Удостоверение за регистрацията им, съгласно Закона за храните; 3.2. Удостоверение за регистрацията им по Закона за ветеринаромедицинската дейност, относими за продуктите и изделията, включени в съответната обособена позиция. 4. Списък на лицата, отговарящи за контрола на качеството.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил поне 3 (три) доставки, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, в зависимост от това за коя обособена позиция участва, през последните 3 (три) години и в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си. * Под доставки, еднакви или сходни с предмета на настоящата процедура следва да се разбира производство, търговия и/или доставка на хранителни продукти, съответстващи на групите храни, предмет на съответната/ите обособена/и позиция/и, за която/които се участва. 2. Участникът следва да притежава най-малко по едно транспортно средство - собствено или наето, отговарящо на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на съответните хранителни продукти, съобразно обособените позиции; 3. Участникът следва да притежава поне един обект, регистриран на основание чл.12, ал.2 и ал.9 от Закона за храните, който да има право да доставя до други обекти; 4. Участникът следва да има поне едно лице, което отговаря за контрола на качеството на доставките по съответната позиция. В случай, че участника е подал оферта за повече от една позиция, лицето може да бъде едно и също.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата е публикувана на официалната интернет страница на Община Сандански, в Раздел „Профил на купувача“ и може да бъде изтеглена от там. В „Профил на купувача“ възложителят ще публикува и всички съобщения до участниците, както и разяснения по документацията за участие. Лицата, които желаят да получат документацията за участие на хартиен носител, може да бъде получена на място или чрез куриер за негова сметка, след получаване на писмено поискване по факс, по пощата или по електронна поща с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложено копие на платежен документ за преведена сума за заплащане на документацията за участие. Плащането се извършва в касата на община Сандански или по банков път по сметка на възложителя: IBAN: BG54 UNCR 9660 8497 571412, код за плащане 447000, BIC: UNCRBGSF Банка: "Уни Кредит Булбанк" - клон Сандански.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.10.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.10.2014 г.  Час: 10:00
Място

заседателната зала на община Сандански

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на община Сандански.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

община Сандански, бул. "Свобода" №14, РБългария 2800, Сандански, Тел.: 0746 89072, E-mail: oba_sandanski@abv.bg, Факс: 0746 89055

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Месо и месни произведения - образец №9
1) Кратко описание

Различни видове месо-замразено и охладено, както и месни продукти за ДДУИ-с.Петрово, общ.Сандански, ДДЯ-Сандански и ДЦДМУИ-Сандански.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Съобразно нуждите на съответните заведения, но в рамките на прогнозната стойност на позицията.

Прогнозна стойност, без ДДС
20000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Месо и месни произведения - образец №9А
1) Кратко описание

Различни видове месо-замразено и охладено, както и месни продукти за ДЦВУ-Сандански, ДЦВУ-с.Ласкарево, общ.Сандански и ДСП-Сандански.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Съобразно нуждите на съответните заведения, но в рамките на прогнозната стойност на позицията.

Прогнозна стойност, без ДДС
10000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти - образец №10
1) Кратко описание

Прясно и кисело мляко и млечни продукти за ДДУИ-с.Петрово, общ.Сандански, ДДЯ-Сандански, ДЦДМУИ-Сандански.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

Съобразно нуждите на съответните заведения, но в рамките на прогнозната стойност на позицията.

Прогнозна стойност, без ДДС
17500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти - образец №10А
1) Кратко описание

Прясно и кисело мляко и млечни продукти за ДЦВУ-Сандански, ДЦВУ-с.Ласкарево, общ.Сандански, ДСП-Сандански.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

Съобразно нуждите на съответните заведения, но в рамките на прогнозната стойност на позицията.

Прогнозна стойност, без ДДС
17500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Риба - образец №11
1) Кратко описание

Риба-скумрия, бяла риба и хек/мерлуза за ДДУИ-с.Петрово, общ.Сандански, ДДЯ-Сандански и ДЦДМУИ-Сандански.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15200000

Описание:

Риба и други водни животни, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Съобразно нуждите на съответните заведения, но в рамките на прогнозната стойност на позицията.

Прогнозна стойност, без ДДС
5000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Риба - образец №11А
1) Кратко описание

Риба-скумрия, бяла риба и хек/мерлуза, рибни консерви и др.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15200000

Описание:

Риба и други водни животни, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Съобразно нуждите на съответните заведения, но в рамките на прогнозната стойност на позицията.

Прогнозна стойност, без ДДС
5000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Плодове и зеленчуци - образец №12
1) Кратко описание

Различни видове плодове и зеленчуци за ДДУИ-с.Петрово, общ.Сандански, ДДЯ-Сандански и ДЦДМУИ-Сандански.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Съобразно нуждите на съответните заведения, но в рамките на прогнозната стойност на позицията.

Прогнозна стойност, без ДДС
10000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Плодове и зеленчуци - образец №12А
1) Кратко описание

Различни видове плодове и зеленчуци за ДЦВУ-Сандански, ДЦВУ-с.Ласкарево, общ.Сандански и ДСП-Сандански

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Съобразно нуждите на съответните заведения, но в рамките на прогнозната стойност на позицията.

Прогнозна стойност, без ДДС
10000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Плодови и зеленчукови консерви-образец №13
1) Кратко описание

Преработени плодове и зеленчуци за ДДУИ-с.Петрово, общ.Сандански, ДДЯ-Сандански и ДЦДМУИ-Сандански.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Съобразно нуждите на съответните заведения, но в рамките на прогнозната стойност на позицията.

Прогнозна стойност, без ДДС
10000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Плодови и зеленчукови консерви-образец №13А
1) Кратко описание

Преработени плодове и зеленчуци за ДЦВУ-Сандански, ДЦВУ-с.Ласкарево, общ.Сандански и ДСП-Сандански.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Съобразно нуждите на съответните заведения, но в рамките на прогнозната стойност на позицията.

Прогнозна стойност, без ДДС
10000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Други хранителни продукти-образец №14
1) Кратко описание

Захар, захарни изделия, варива, подправки и други трайни хранителни продукти за ДДУИ-с.Петрово, общ.Сандански, ДДЯ-Сандански и ДЦДМУИ-Сандански

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Съобразно нуждите на съответните заведения, но в рамките на прогнозната стойност на позицията.

Прогнозна стойност, без ДДС
17500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция Други хранителни продукти-образец №14А
1) Кратко описание

Захар, захарни изделия, варива, подправки и други трайни хранителни продукти за ДЦВУ-Сандански, ДЦВУ-с.Ласкарево, общ.Сандански и ДСП-Сандански.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Съобразно нуждите на съответните заведения, но в рамките на прогнозната стойност на позицията.

Прогнозна стойност, без ДДС
17500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 13 / Заглавие на обособената позиция Хляб и хлебни изделия-образец №15
1) Кратко описание

Хляб, козунак и различни видове тестени закуски за ДДУИ-с.Петрово, общ.Сандански, ДДЯ-Сандански и ДЦДМУИ-Сандански.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Съобразно нуждите на съответните заведения, но в рамките на прогнозната стойност на позицията.

Прогнозна стойност, без ДДС
15000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 14 / Заглавие на обособената позиция Хляб и хлебни изделия - образец №15А
1) Кратко описание

Хляб, козунак и различни видове тестени закуски за ДЦВУ-Сандански, ДЦВУ-с.Ласкарево, общ.Сандански и ДСП-Сандански

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Съобразно нуждите на съответните заведения, но в рамките на прогнозната стойност на позицията.

Прогнозна стойност, без ДДС
15000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12