Версия за печат

00484-2014-0026

BG-гр.Костенец: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Костенец, ул. "Иван Вазов" №2, За: Десислава Атанасова Николова - младши експерт "Проекти на Европейския съюз", Р.България 2030, гр.Костенец, Тел.: 0879 591341, E-mail: kostenetz_adm@yahoo.com, Факс: 07142 3234

Място/места за контакт: Отдел "Проекти на Европейския съюз"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.kostenetz.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител на строително-монтажните работи при изпълнение на проект „Реконструкция на пътни настилки на ул.“Марица“ гр.Костенец, община Костенец“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ул.“Марица“ гр.Костенец, община Костенец
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предвижда се да се извършат следните строителни работи: І. Земни работи 1.Изкоп до 50 см за подготовка на земната основа, включително натоварване, транспортиране до 10 км, разтоварване на депо и оформянето му 2. Разваляне на асфалтобетонова настилка до 10 см,вкл. изкопаване, натоварване, транспортиране до 10 км, разтоварване на депо и оформянето му 3. Разкъртване на бетонови бордюри и превоз на депо до 10 км 4.Разваляне на тротоар от плочи и превоз на депо до 10 км ІІ. Асфалтови работи 1. Направа на първи (свързващ) битумен разлив за връзка с различна ширина, съгласно изискванията на TC 2009 2. Направа на втори (свързващ) битумен разлив за връзка с различна ширина, съгласно изискванията на TC 2009 3. Доставка и полагане на плътна асфалтова смес тип А с дебелина 4 см, съгласно изискванията на TC 2009 4. Доставка и полагане на неплътна асфалтова смес тип А с дебелина 4 см, съгласно изискванията на TC 2009 ІІІ. Пътни работи 1. Изпълнение на основни пластове от трошен камък фракция 30-50, включително доставка, транспорт и уплътняване на пластове до 20 см. 2. Доставка и поставяне на сиви бетонови бордюри с размер 18/35/50 , включително всички свързани с това разходи /подложен бетон В12.5/ 3. Доставка и полагане на сиви бетонови пътни ивици с размер 10/25/50 , включително всички свързани с това разходи /подложен бетон В12.5/ 4. Направа на тротоар със сиви бетонови плочи 400/400/50, включително уплътняване и профилиране на земната основа, трошен камък 20 см и пясъчна възглавница 5 см, съгласно Детайл 5. Доставка и полагане на хоризонтална маркировка с различна конфигурация от бяла/жълта/синя/червена боя с перли, включително всички свързани с това разходи. 6. Доставка и монтаж на пътни знаци съгласно ТС 2009 и чертежите, включително всички свързани с това разходи. - Група А - група Б/Д - група В/Г 7. Укрепване на пътни знаци, включително всички свързани с това разходи ІV. Безопасност на движението 1. Доставка и монтаж на стоманен пешеходен парапет с h = 110 см. пред входовете / изходите/ на детски заведения и училища разположени непосредствено на улица, включително всички свързани с това разходи. 2. Доставка и монтаж на телена ограда h = 1,60 м V. Допълнителни разходи 1.Смяна и изместване на стоманобетонни стълбове за ел. мрежа 2. Повдигане ревизионни шахти 3. Подмяна на улични отоци ф150.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233252, 45233161

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложени към документацията количествени сметки. Очакваните резултати от изпълнението на строителните дейности са: - реконструирани пътни настилки на ул. „Марица” гр. Костенец – 3653 м2; - изграден тротоар – 1170 м2; - положена хоризонтална маркировка – 247,20 м2; - монтирани и укрепени пътни знаци- 32 бр.; -монтирани предпазен пешеходен парапет - 12 м и предпазна телена ограда – 281 м.; - подменени улични оттоци – 17 бр. Предлаганата от участника цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката и който е посочен в обявлението за обществена поръчка като дивизна цена, както следва: 252 525.65 лв. без ДДС и 12 626.28 лв. без ДДС непредвидени разходи за СМР.

Прогнозна стойност без ДДС
265151.93 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.05.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя - Община Костенец: Банка: „ЦКБ” АД, клон Костенец, Банков код (BIC): CECBBGSF, IBAN: BG14CECB97903342549800. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. • Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 2 500 лв. /две хиляди и петстотин лева/. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. 2. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 3. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. 4. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 5.Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници-след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници-в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 6. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 7. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 8. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя- Община Костенец: Банка: „ЦКБ” АД, клон Костенец, Банков код (BIC): CECBBGSF, IBAN: BG14CECB97903342549800. • Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Валидността на гаранцията за изпълнение, (когато участникът определен за изпълнител на поръчката е избрал банкова гаранция) следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане срока на договора. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 3 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложител по настоящата обществена поръчка е Община Костенец, ползвател на безвъзмездна финансова помощ за изпълнение на проект „Реконструкция на пътни настилки на ул.“Марица“ гр.Костенец, община Костенец“, финансиран съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №57/3/3220766 от 01.08.2014г., сключен между община Костенец и Държавен фонд „Земеделие“ – Разплащателна агенция по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места“ от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г. Плащанията по договора се извършват с платежно нареждане по банков път по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, по следната схема: 1. Авансово плащане в размер на 50 % (петдесет процента) от цената на договора, платимо след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на: - Оригинална фактура, на стойност равна на авансовото плащане и след подписване на протокола за откриване на строителната площадка. 2. Окончателно плащане, след представяне на екзекутивна документация, окончателен отчет за извършените количества по изпълнените СМР, подписан Констативен акт обр. 16 от Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (без забележки), както и оригинална фактура за дължимата стойност.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение (сдружение или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него представят документ, който трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / сдружението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно за изпълнението на договора; всички членове на обединението / сдружението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; участниците в обединението / сдружението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; не се допускат промени в състава на обединението / сдружението / консорциума след подаването на офертата. Когато не е приложен оригинал или нотариално заверено копие на документ за създаването на обединение/сдружение/ консорциум, или в приложения документ липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника:Когато участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;Участник, който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; Участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. Участник, който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Използването на по-висок размер от минималната цена на труда при определянето на предлаганата цена от офертата е допустимо; - "Минимална цена на труд" според § 1, т. 12 от ДР на ЗОП е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл. 8, т. 1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване за съответната година. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (nap.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис „Документи за подбор", в който се поставят документите и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 - 5, 8, 11 – 14 от ЗОП;2. плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя техническото предложение, и ако е приложимо - декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Във втория плик следва да се съдържа едно копие на електронен носител в PDF формат на съдържанието на хартиения носител.3. плик № 3 с надпис „Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. В третия плик се представя ценовата оферта и на електронен носител (диск, съдържащ остойностени количествени сметки) в редактируем формат (например Excel или еквивалент), за да бъде направена аритметична проверка на данните, заложени в ценовата оферта. Съдържание на Плик № 1 – „Документи за подбор”:1. представяне на участника, което включва:а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;б) декларация по чл. 47, ал. 9, и в) доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП;2. при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;3. оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума;4.доказателства за икономически и финансови възможности;5. доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка;6. декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП;7. Декларация за участие на подизпълнител – видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители;8. декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд.9. декларация за приемане на условията в проекта на договор; 10.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;11.Декларация за запознаване с условията на строителнaтa площадкa;12. списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Съдържание на плик № 2 - „Предложение за изпълнение на поръчката” :Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4. Съдържание на Плик № 3 - “Предлагана цена” :Ценовото предложение се подготвя от участника по образеца от документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение от банка, от което да е видно, че участникът разполага с финансов ресурс в размер на 125 000 лв. за изпълнението на конкретната обществена поръчка. Когато по обективни причини участникът не може да представи искания от възложителя документ, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Възложителят няма изискване участникът да представя документ, ако е публикуван в публичен регистър в Р.България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра
Минимални изисквания: ) За изпълнението на поръчката е необходим финансов ресурс за осигуряване на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, поради което възложителят поставя изискване участниците да разполагат с финансов ресурс в размер на 125 000 лв. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Списък на строителството, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, както и на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: -посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2) Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка. 3) Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строителството – попълва се образец на списък на собствените или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строителството. Участникът следва да посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на строителството. 4) Копие от сертификат, който удостоверява съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентна система за качеството. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда. 5)Доказателства за упражняване на професионална дейност съгласно чл.49, ал.1 от ЗОП, а именно: участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж на обекта на поръчката или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство за извършване на дейностите, предмет на поръчката. За допускане до участие в процедурата на участниците, установени в друга държава - членка на Европейския съюз, възложителят няма изискване за набавянето на удостоверението, ако те представят еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени. Възложителят няма да отстрани участник от процедура за възлагане на обществена поръчка или да откаже да сключи договор с него на основание, че не е представил документ по чл. 51 или чл. 53, ал. 1, посочени в обявлението и в документацията за участие, когато: 1. участникът е представил удостоверение за вписване в професионален регистър, създаден по силата на закон, или еквивалентен документ, издаден от организация, установена в друга държава - членка на Европейския съюз, и 2. от удостоверението или еквивалентния документ по т. 1 може да се установи наличието на обстоятелствата, които биха се доказали със съответния документ, изискан от възложителя.
Минимални изисквания: 1)Участникът да има опит да предоставя строителните работи, като да е изпълнил поне едно еднакво с предмета на обществената поръчка или сходно с предмета на обществената поръчка строителство през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. Под строителство еднакво с предмета на обществената поръчка следва да се разбира строителство, при което е изпълнявано реконструкция на улици. Под строителство сходно с предмета на обществената поръчка следва да се разбира строителство, при което е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт и/или благоустрояване на улици. 2) Участникът трябва да разполага за изпълние на обществената поръчка със следното техническо оборудване: • Комбиниран багер – 1 брой • Валяк вибрационен двубандажен – 1 брой • Валяк гумен – 1 брой • Автогрейдер – 1 брой • Асфалтополагаща машина – 1 брой • Автогудронатор – 1 брой • Фугорез – 1 брой • Цистерна – 1 брой • Самосвали – 3 броя 3) За изпълнението на поръчката участникът следва да разполага с технически лица, назначени на трудов договор или привлечени по граждански договор, които да отговарят на следните изисквания: Ръководител на обекта • да има завършено висше образование с квалификация „строителен инженер” или еквивалентна, степен „магистър”; • да има минимум 5 години стаж по специалността и минимум един проект от подобно естество като „Ръководител на обект”. Строителен инженер (пътно строителство) – със завършено висше образование, степен «магистър», специалност «пътно строителство» или еквивалентна, с най-малко 5 години стаж по специалността. Инженер геодезист – със завършено средно образование или магистър, специалност «Геодезия» или еквивалентна, с най-малко 5 години стаж по специалността. Специалист по безопасност и охрана на труда – координатор по БЗР. 4)Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. 5)Участникът следва да представи Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - (заверено копие), а именно втора група, четвърта категория. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. В случай, че участникът не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава някой от документите, посочени в предходния абзац, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в едномесечен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изисквания по настоящата точка документ, удостоверяващ вписването му в ЦПРС. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл.49 изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
Показател: Предлагана цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.11.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.11.2014 г.  Час: 09:30
Място

Административната сграда на община Костенец на адрес гр.Костенец, ул. "Иван Вазов" № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони 2007-2013г. Мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места"

VI.3) Допълнителна информация

Документацията не се заплаща. Същата може да бъде изтеглена от Интернет адреса на община Костенец, а именно: www.kostenetz.com, в раздел "Профил на купувача".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ