00530-2014-0090
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.09.2014 14:14 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.09.2014 14:14 ч. : | 30/09/2014 12:18 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.09.2014 14:14 ч. : | 30/09/2014 12:18 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.09.2014 14:15 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-Варна: Покупка
Доставки
Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Галина Ставрева, България 9002, Варна, Тел.: 052 360511, E-mail: g.stavreva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
“Периодична доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на ТД на НАП Варна, офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище, Шумен и Дирекция „ОДОП” Варна”
Доставките следва да се извършват периодично, по изрична заявка, по факс или на електронна поща, в срок до 2 (два) работни дни, считано от датата на получаването й. Заявките се подават от определените по договора отговорници от страна на възложителя, като се посочва вида и количеството на канцеларските материали и офис принадлежности. Периодичната доставка на канцеларските материали и офис принадлежности се извършва в сградите на ТД на НАП Варна и съответните офиси за обслужване и Дирекция ОДОП Варна, находящи се на адреси: 1.ТД на НАП Варна и Дирекция ОДОП Варна - гр. Варна, бул. „Осми Приморски полк” № 128; 2.Офис за обслужване Добрич– гр. Добрич, ул.”Независимост” №7; 3.Офис за обслужване Разград – гр. Разград, пл. „Независимост” №1; 4.Офис за обслужване Русе – гр. Русе, ул. „Майор Атанас Узунов” № 19; 5.Офис за обслужване Силистра-гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8; 6.Офис за обслужване Търговище – гр. Търговище, пл. „Свобода” №1; 7.Офис за обслужване Шумен – гр. Шумен, пл.”Освобождение” № 2. Срок за изпълнение на поръчката: Поръчката се възлага за срок от 12 /дванадесет/ месеца или до изчерпване на договорените количества, с начало на изпълнение 24.05.2015 г. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след извършване на всяка отделна доставка съгласно направената от отговорника заявка, и представяне в отдел „Бюджет и финанси” при ТД на НАП Варна или съответния офис за обслужване на следните документи: приемателно-предавателен протокол, с който се удостоверява приемането на заявените количества канцеларски материали и офис принадлежности, подписани от определените отговорници по договора и задължително и от МОЛ, и фактура. Фактурата се издава на името на териториалната дирекция и се подписва от определените отговорници по изпълнение на договора за ТД на НАП Варна или съответния офис при ТД на НАП Варна.
30192000, 39263000
Описание:
Открита
НЕ
00530-2014-0090
ДА
26.08.2014 г.
4
"РОЕЛ 98" ООД, ЕИК 121798467, бул. "Ситняково" № 39А, България 1000, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920
Интернет адрес/и:
URL: www.roel-98.com.
НЕ
НЕ
В срока на изпълнение, възложителят има право да не заяви всички количества, посочени в поръчката.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
30.09.2014 г.