РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Доставка на спално бельо, дрехи, обувки и пердета по обособени позиции:
Обособена позиция №1: Доставка на спално бельо и хавлии
Обособена позиция №2: Доставка на дрехи, бельо и пижами
Обособена позиция №3: Доставка на обувки
Обособена позиция №4: Доставка на пердета
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
гр. София
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
„Доставка на спално бельо, дрехи, обувки и пердета по обособени позиции:
Обособена позиция №1: Доставка на спално бельо и хавлии
Обособената позиция включва доставка на горни и долни чаршафи, калъфки, възглавници, олекотени завивки, протектори, шалтета, хавлии и халати.
Обособена позиция №2: Доставка на дрехи, бельо и пижами
Обособената позиция включва доставка на дрехи, бельо и пижами.
Обособена позиция №3: Доставка на обувки
Обособената позиция включва доставка на обувки, маратонки, платненки, домашни пантофи и чехли за баня.
Обособена позиция №4: Доставка на пердета
Обособената позиция е за доставка на пердета.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
18000000, 39512000, 39510000
Описание:
Облекло, обувни изделия, пътни артикули и аксесоари
Спално бельо
Текстилни изделия за домакинството
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Количествата са подробно описани в Документацията към настоящата обществена поръчка.
Прогнозна стойност без ДДС
234228 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на:
За обособена позиция № 1 – 696 (шестстотин деветдесет и шест) лв.
За обособена позиция № 2 – 1170 (хиляда сто и седемдесет) лв.
За обособена позиция № 3 – 252 (двеста петдесет и два) лв
За обособена позиция № 4 – 224 (двеста двадесет и четири) лв.
2. Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника.
3. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 на сто от стойността на договора за обществената поръчка без ДДС.
4. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до изтичане срока на договора на избрания изпълнител.
5. Гаранциите се представят в една от следните форми:
- депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община):
Банка: Общинска банка, клон "Врабча"
IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301
BIC: SOMBBGSF
- банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя.
6. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка.
Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка.
7. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
8. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител.
Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник:
1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;
2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка.
9. Възложителят освобождава гаранциите за участие на:
1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител;
2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпъ
10. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.
11. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ от бюджета на Проекта, чрез Дирекция „Социални дейности”, превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на 20 % /двадесет процента/ от стойността на договорената сума в срок до 30 /тридесет/ календарни дни, при подписан договор и представяне на фактура.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ от бюджета на Проекта, чрез Дирекция „Социални дейности”, превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на договорената сума в срок до 30 /тридесет/ дни след доставката на артикулите, подписване на предавателно-приемателен протокол между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и представяне на фактури от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след приспадане на преведения аванс.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения.2. В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението подписват документ за създаване на обединение. Документът трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че:A) всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; B) всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. 3.В случай, че Участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл.49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. 4. В договорът за обединение Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В него те трябва да определят и наименованието на участника. Когато в договора не е посочено лице, което представлява участниците в обединението се прилага и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата, освен в случите на чл.54, ал.2 от ЗОП.5. В договора за създаване на обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП.6. Копие на договорът за създаване на обединение задължително се прилага в офертата на участника.7. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка се посочва БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка;8. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.9. Когато участник е определил с офертата си един или повече от подизпълнителите, с които ще сключи договор за подизпълнение, той е длъжен да: 1. посочи в офертата си предложените подизпълнители, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка.10. Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, участникът представя декларация за Участието на подизпълнител/и (Образец №4).11. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.12.Административни изисквания към участниците в процедурата:12.1. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, букви а), б), в), г), д), ал.2, т. 1, т.5 и ал.5.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказването на опита в извършването на доставки, сходни с предмета на поръчката се извършва с представяне на Списък (по Образец № 9) на доставките, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на оферта, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство (съгласно чл. 51, ал.4 от ЗОП) за извършената доставка.
2. Всеки участник представя Образец № 10 от Документацията, в който посочва лице, което ще бъде отговорно за изпълнението на поръчката.
3. Като доказателство за изпълнение на изискването за техническо оборудване всеки участник представя Образец № 11 от Документацията за участие, в който посочва техническото оборудване, с което ще разполага при изпълнение на поръчката.
4.Всеки участник представя копие на валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват, съобразно предмета на съответната позиция или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Минимални изисквания: 1. Всеки участник трябва да имат опит в извършването на доставки, сходни или еднакви с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата за подаване на офертата.
Забележка: за сходни, по смисъла на настоящата обществена поръчка се считат:
За Обособена позиция №1 - доставка на спално бельо и хавлии
За Обособена позиция №2 - доставка на дрехи, бельо и пижами
За Обособена позиция №3- доставка на обувки
За Обособена позиция №4 - доставка на пердета
2. Всеки участник трябва да разполага с минимум едно лице, което ще отговаря за изпълнението на поръчката. Изискването се отнася за участника, независимо дали участва за една или повече обособени позиции.
3. Всеки участник трябва да разполага с техническо оборудване за изпълнение на поръчктата, минимум едно МПС, като оборудването може да бъде собствено, наето, на лизинг или др. Изискването се отнася за участника, независимо дали участва за една или повече обособени позиции.
4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват в зависимост от предмета на съответната позиция, за която се участва - производство и/или търговия с обувки и обувни изделия, кожи, облекла от кожа и текстил, трикотаж или еквивалент. Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави- членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Изискването се отнася за всяка обособена позиция.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.10.2014 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие.Кандидатите получават пълен достъп до нея на адрес: www.sofia.bg, раздел „Профил на купувача”.
В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това всеки работен ден на адрес Столична община, ул. "Париж" № 3, стая № 1 след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.2, стая № 204 и заплащането й в касата на ул. "Париж" № 3, етаж 2 , стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в петък и в последният ден от месеца и в предпразничен ден от 10.00 ч до 12.00 ч. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.10.2014 г. Час: 17:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.10.2014 г. Час: 14:00
Място
гр. София, ул. "Париж" №3
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Проект BG051PO001-5.2.12-0056-C0001 по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-5.2.12 „Разкриване на социални услуги в общността”, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“2007-2013г
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №1: Доставка на спално бельо и хавлии
1)
Кратко описание
Обособената позиция включва доставка на горни и долни чаршафи, калъфки, възглавници, олекотени завивки, протектори, шалтета, хавлии и халати.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
39512000
Описание:
Спално бельо
3)
Количество или обем
Количествата са описани в Техническата спецификация, част от Документацията за участие в настоящата обществена поръчка.
Прогнозна стойност, без ДДС
69628 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 28.02.2015 г.
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №2: Доставка на дрехи, бельо и пижами
1)
Кратко описание
Обособената позиция включва доставка на дрехи, бельо и пижами.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
18000000
Описание:
Облекло, обувни изделия, пътни артикули и аксесоари
3)
Количество или обем
Количествата са описани в Техническата спецификация, част от Документацията за участие в настоящата обществена поръчка.
Прогнозна стойност, без ДДС
117000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 28.02.2015 г.
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №3: Доставка на обувки
1)
Кратко описание
Обособената позиция включва доставка на обувки, маратонки, платненки, домашни пантофи и чехли за баня.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
18000000
Описание:
Облекло, обувни изделия, пътни артикули и аксесоари
3)
Количество или обем
Количествата са описани в Техническата спецификация, част от Документацията за участие в настоящата обществена поръчка.
Прогнозна стойност, без ДДС
25200 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 28.02.2015 г.
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №4: Доставка на пердета
1)
Кратко описание
Обособената позиция е за доставка на пердета.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
39510000
Описание:
Текстилни изделия за домакинството
3)
Количество или обем
Количествата са описани в Техническата спецификация, част от Документацията за участие в настоящата обществена поръчка.
Прогнозна стойност, без ДДС
22400 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 28.02.2015 г.