Версия за печат

00484-2014-0023

BG-гр.Костенец: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Костенец, ул. "Иван Вазов" №2, За: инж.Юлиана Венциславова Овнарова - младши експерт "Проекти на Европейския съюз", Р.България 2030, гр.Костенец, Тел.: 0879 800046, E-mail: kostenetz_adm@yahoo.com, Факс: 07142 3234

Място/места за контакт: Отдел "Проекти на Европейския съюз"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.kostenetz.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при изпълнение на проект „Реконструкция на улица „Луна“, „Топола“, „Китка“, „Арда“, „Мургаш“, община Костенец“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: улица „Луна“, „Топола“, „Китка“, „Арда“, „Мургаш“, община Костенец
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на поръчката е упражняването на строителен надзор при реализацията на гореописания обект. В обхвата на дейностите, които се очаква да бъдат извършени от избрания изпълнител се включва: 1.Упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР и съответствието на извършващото се строителство със законовите изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните, и противопожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; 2.координира строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; 3.следи за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; 4.проверява съответствието и подписва количествените сметки представени от Изпълнителя за извършените СМР и осигурява предаването им на Възложителя; 5.осигурява съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ, бр. 72/2003); 6.осигурява спазването на условията за безопасност на труда съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи и останалите нормативни актове, уреждащи тази материя; 7.осъществява контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със Закона за опазване на околната среда, Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; 8.контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти; 9.осигурява предприемането на всички необходими мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 10.подписва всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи; 11.дава инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническия проект; 12.обсъжда с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности възникналите проблеми във връзка със СМР и информира Възложителя и ДНСК за всяко нарушение на строителните нормативни разпоредби в тридневен срок след установяване на нарушението; 13.изисква изготвянето на екзекутивната документация и другата техническа документация по изпълнение на строително-монтажните дейности от Изпълнителя в предвидените от закона случаи; 14.подписва съвместно с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности изготвената екзекутивна документация и я представя на съответните органи съгласно чл.175 и следващите от ЗУТ; 15.внася екзекутивната документация за безсрочно съхранение на органа, издал разрешението за строеж и в Агенцията по кадастъра в необходимия обем; 16.участва при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности, който удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. С този акт се извършва предаването на строежа от Изпълнителя на строително-монтажните дейности на Възложителя; 17.съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа и заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 ЗУТ; Продължава в раздел: VI.3.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.изпълнение на всички действия касаещи строителния надзор, регламентирани в действащото законодателство; 2.оформена и съгласувана техническа документация, вкл. издадени актове, сертификати за извършени работи, други свързани със строителния процес документи; 3.издадено разрешение за ползване на строителния обект.

Прогнозна стойност без ДДС
1500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.05.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя - Община Кост Банка: „ЦКБ” АД, клон Костенец, Банков код (BIC): CECBBGSF, IBAN: BG14CECB97903342549800 • Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. • Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 15 лв. /петнадесет лева/. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. 2. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 3. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. 4. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 5.Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници-след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници-в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 6. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 7. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 8. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя- Община Костенец: Банка: „ЦКБ” АД, клон Костенец, Банков код (BIC): CECBBGSF, IBAN: BG14CECB97903342549800 • Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Срокът на валидност на банковата гаранция следва да е не по-малко от 120 дни, след издаване на акт обр.15. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 3 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. 9. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложител по настоящата обществена поръчка е Община Костенец, ползвател на безвъзмездна финансова помощ за изпълнение на проект „Реконструкция на улица „Луна“, „Топола“, „Китка“, „Арда“, „Мургаш“, община Костенец“, финансиран съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №57/3/3221018 от 30.06.2014 г., сключен между община Костенец и Държавен фонд „Земеделие“ – Разплащателна агенция по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места“ от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г. Плащанията по договора се извършват с платежно нареждане по банков път по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, по следната схема: а/Първо плащане в размер на 50 (петдесет) % от стойността на сключения договор, съгласно офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, платимо в срок до 7 работни дни след подписване на протокол за откриване на строителната площадка и издаване на фактура за стойността на първото плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. б/Второ плащане в размер на останалата част от стойността на договора, съгласно офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, платима след окончателно приемане на обекта съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение (сдружение или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него представят документ, който трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / сдружението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно за изпълнението на договора; всички членове на обединението / сдружението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; участниците в обединението / сдружението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; не се допускат промени в състава на обединението / сдружението / консорциума след подаването на офертата. Когато не е приложен оригинал или нотариално заверено копие на документ за създаването на обединение/сдружение/ консорциум, или в приложения документ липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника:Когато участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;Участник, който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; Участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. Участник, който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Използването на по-висок размер от минималната цена на труда при определянето на предлаганата цена от офертата е допустимо; - "Минимална цена на труд" според § 1, т. 12 от ДР на ЗОП е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл. 8, т. 1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване за съответната година. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (nap.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис „Документи за подбор", в който се поставят документите и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 - 5, 8, 11 – 14 от ЗОП;2. плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя техническото предложение, и ако е приложимо - декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП.3. плик № 3 с надпис „Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. Съдържание на Плик № 1 – „Документи за подбор”:1. представяне на участника, което включва:а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;б) декларация по чл. 47, ал. 9, и в) доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП;2. при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;3. оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума;4. доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка;5. декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП;6. Декларация за участие на подизпълнител – видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители;7. декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд.8. декларация за приемане на условията в проекта на договор;9.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;10. списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Съдържание на плик № 2 - „Предложение за изпълнение на поръчката” :Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4. Съдържание на Плик № 3 - “Предлагана цена” :Ценовото предложение се подготвя от участника по образеца от документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не
Минимални изисквания: не се поставят
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1)Списък на услугите, които са еднавки или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2)Списък на технически лица, които ще участват при изпълнение на поръчката. Участникът следва да посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на услугата. 3) Доказателства за упражняване на професионална дейност съгласно чл.49, ал.1 от ЗОП, а именно: заверено копие на удостоверението за упражняване на строителен надзор, съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, придружено с основния списък, неразделна част от него и разширения списък или копие от документ, удостоверяващ правото за извършване на дейността по упражняване на строителен надзор на лицата по чл. 166, ал. 7 ЗУТ, съгласно Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционния проект и/или упражняване на строителен надзор. За допускане до участие в процедурата на участниците, установени в друга държава - членка на Европейския съюз, възложителят няма изискване за набавянето на удостоверението, ако те представят еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени. Възложителят няма да отстрани участник от процедура за възлагане на обществена поръчка или да откаже да сключи договор с него на основание, че не е представил документ по чл. 51 или чл. 53, ал. 1, посочени в обявлението и в документацията за участие, когато: 1. участникът е представил удостоверение за вписване в професионален регистър, създаден по силата на закон, или еквивалентен документ, издаден от организация, установена в друга държава - членка на Европейския съюз, и 2. от удостоверението или еквивалентния документ по т. 1 може да се установи наличието на обстоятелствата, които биха се доказали със съответния документ, изискан от възложителя.
Минимални изисквания: 1) Участникът да има опит да предоставя услугата, като да е изпълнил поне една услуга, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под услуги еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира упражняване на строителен надзор при изпълнение на строителство. 2) Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от ключови експерти, пряко ангажирани за изпълнението на услугата. Всички технически правоспособни физически лица, ангажирани с обекта на поръчката трябва да са включени в списъка на правоспособните физически лица, представляващ неразделна част от издаденото удостоверение /лиценз/ по чл. 167 от ЗУТ или в разширения списък. Участникът следва да докаже, че има на свое разположение за целия срок на изпълнение на поръчката следните ключови експерти: 1/ Ръководител надзорен екип: Квалификация: Магистър - строителна инженерна специалност; 2/ Експерт част Пътна: Квалификация: магистър – инженер в областта на пътното строителство; 3/ Експерт част ПБЗ: Квалификация: магистър – строителен инженер, притежаващ Удостоверение за завършен курс на обучение по част ПБЗ - Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. Специфика на функционалните задължения: контролира приобектовия координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнението на строежа. 3) Участникът трябва да притежава валиден лиценз/удостоверение за упражняване на консултантска дейност по смисъла на чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ, или друг документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава– членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл.49 изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по приложението му

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 50
Показател: Срок за изработване на окончателен доклад за строежа ; тежест: 25
Показател: Срок за съставяне на технически паспорт за строежа ; тежест: 25

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.11.2014 г.  Час: 10:30
Място

Административната сграда на община Костенец на адрес гр.Костенец, ул. "Иван Вазов" № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони 2007-2013г. Мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места"

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел II.1.5: 18.съдейства на Възложителя, след завършването на строително-монтажните работи и приключване на приемните изпитвания, да регистрира пред органа издал разрешението за строеж, въвеждането на обекта в експлоатация, като представя окончателния доклад, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура и документ от Агенция по кадастъра, съгласно изискванията на ЗУТ; 19.изготвя технически паспорт на строежа съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5/28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите; 20.изготвя и представя Доклад за въвеждане в експлоатация - докладът се изготвя след подписване на констативен акт (Образец 15) по Наредба № 3 на МРРБ и се представя на органа издал Разрешението за строеж за получаване на Разрешение за ползване. Горното изброяване е примерно и неизчерпателно. Предмет на услугата са и всички други дейности, изисквани от закона, технологичните правила и нормативи или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол по изпълняваните строителни работи. Документацията не се заплаща. Същата може да бъде изтеглена от Интернет адреса на община Костенец, а именно: www.kostenetz.com, в раздел "Профил на купувача".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ