02718-2014-0294
Технически редакции | ||
29.09.2014 13:35 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
29.09.2014 13:35 ч. : | 29/09/2014 13:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.09.2014 13:35 ч. : | 29/09/2014 13:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.09.2014 13:35 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Кърджали: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Южноцентрално ДП гр.Смолян, Териториално поделение - Държавно ловно стопанство "Женда"- гр. Кърджали, ул. "Васил Левски" №2, За: Нарин Ферад - юрисконсулт, Република България 6600, Кърджали, Тел.: 0884 242454, E-mail: dlsjenda@ucdp-smolian.com, Факс: 0361 65120
Място/места за контакт: Държавно ловно стопанство "Женда" гр. КърджалиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dlsjendai.ucdp-smolian.com.
Публичноправна организация
Друг: Териториално поделение към държавно предприятие с основна дейност горско и ловно стопанство - съгласно чл.165, ал.1 и 2 от ЗГ и чл.9, ал.1-9 от ЗЛОДДруго (моля пояснете): Териториално поделение към държавно предприятие с основна дейност горско и ловно стопанство - съгласно чл.165, ал.1 и 2 от ЗГ и чл.9, ал.1-9 от ЗЛОД
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Извършване на авариен ремонт на стабилизиран горски път „Женда””
Договор за извършване на авариен ремонт на стабилизиран горски път „Женда””
45233142
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
„ДЕМАХ” ООД, ЕИК: 108586107, кв.„Възрожденци”, бл.22, вх.В, ет.8, ап.73, Република България 6600, Кърджали, Тел.: 0878 568700
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
29.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.
В следствие на поройните дъждове и довлечените количества инертни материали – пясък, чакъл, клони, в периода 16-17.09.2014година, са нанесени значителни щети на пътната инфраструктура в ДЛРС „Женда”.Основният стабилизиран път, обслужващ дейността на стопанството – лесокултурни мероприятия, дърводобив, дивечоръзвъждане, ловен и риболовен туризъм и населените места в района : мах. Дерменджи, с.Мурга и мах. Женда балкан, е в лошо техническо състояние и не обезпечава условия за придвижване на МПС. Пътят е изграден в план и профил с технически елементи съгласно Нормативи за основните технически елементи на горски пътища. • характер на терена — планински; • брой на платната - 1 • ширина на пътното платно: - настилка - 3.00-5.00 м • банкети 2x1,00 м • проектна скорост - 20 км/ч. Поради трудния планински терен са развити много хоризонтални криви. Изграденият път е посторен с големи надлъжни и напречни наклони, с преобладаващ смесен напречен профил, и по тази причина е необходимо поддържане на отводняването на пътя, а именно почистването на земните окопи. Ситуационно същия се дели условно на два участъка от км 0+000 до км 4+500. В този участък са обособени 8 водостока - 5 тръбни водостока ф 50, 1 тръбен водосток ф 75 и 2 тръбни водостока тип батерия 2 х 100. Отводняването на пътя от повърхностните води в тази отсечка се осъществява посредством необлицовани окопи, със средна дълбочина 0,25м. от дясната страна на трасето. Във втори участък с дължина 4000лм., са обособени 13 водостока - 13 тръбни водостока ф 50. Ширината на пътя в този участък е със средна ширина 7 метра- платно 4 м, банкети 2 по 1,50м. Отводняването на пътя от повърхностните води в тази отсечка се осъществява посредством необлицовани окопи, със средна дълбочина 0,40м. от лявата страна на трасето до км 8+000 и от дясната страна на трасето до км 8+500. Състоянието на пътя, след регистрираното природно бедствие на 16-17.09.2014година е следното: •Почти всички странични дерета не са могли да поемат оттичащата се вода. Същата е излязла на пътя и на много места е образувала ровини - от км. 0+000 до км. 8 +500. •Подкопана пътна настилка - от км. 0+000 до км. 8 +500. •На км 0 + 300; 1 +000; 3 + 700; 5 +400; 7 +200; 8+000 -затлачени водостоци. •На км 4+500, вследствие довлечените количества инертни материали, придошлият „Железен дол” / „Дерменджи дере”/ е затлачил канала , върху който е изградено водосточно съоръжение на стабилизирания път. Водата е излязла от коритото на реката и е отнесла съставните елементи на съоръжението и насипа на пътя с дължина 20м., широчина в основата 15м. и средна дълбочина 3м. / от 2,20м. до 3,80м. /, в резултат на което пътя е непроходим. •От от км. 0+000 до км. 8 +500– изровена и подкопана пътна настилка. •Има срутища по цялото продължение на пътя отводнителните канавки са засипани, на места има стеснен габарит на пътната настилка. Изходът от така създалата се рискова ситуация е спешен ремонт на трасето на пътя при км 4+500., чрез земекопна машина – багер, възстановяване на отводнителните канавки и водостоци по цялата дължина на пътя, преоформяне с подходящ наклон на пътното легло, попълване на основата на земната настилка с чакъл и баластра. След представен доклад в ЦУ на ЮЦДП - гр.Смолян съм упълномощен да проведа процедура по реда на чл.90, ал.1, т.4 от ЗОП с писмо на Директора на ЮЦДП – гр.Смолян с изх.№5251-2/19.09.2014г.