Версия за печат

00232-2014-0011

BG-Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000053191

"Комплексен онкологичен център - Бургас" ЕООД, бул."Стефан Стамболов" № 73, Хирургичен корпус на МБАЛ-Бургас АД, етаж 7, За: д-р Радостин Дичев, Румяна Комитова, България 8000, Бургас, Тел.: 056 866402; 056 866404, E-mail: odisp@abv.bg, Факс: 056 859830

Място/места за контакт: бул."Стефан Стамболов" № 73, Хирургичен корпус на МБАЛ-Бургас АД, етаж 7

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.onkobs.bg.

Адрес на профила на купувача: www.onkobs.bg.

Електронен достъп до информация: http://onkobs.bg/?p=1591.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на медицински консумативи за клинична лаборатория - реактиви за биохимичен анализатор "EXSPRESS PLUS", по приложена спецификация.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
клинична лаборатория на “КОЦ-Бургас” ЕООД.
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на медицински консумативи за клинична лаборатория - реактиви за биохимичен анализатор "EXSPRESS PLUS", по приложена спецификация. Възложителят изисква комплексно изпълнение на поръчката. В спецификацията са посочени 29(двадесет и девет) артикула медицински консумативи. За всеки артикул са посочени наименованията на медицинските консумативи, с мярка за всеки един от тях, с определено максимално допустимо съдържание на милилитри от работния разтвор на реактивите в една опаковка и прогнозни количества в посочената мярка. Всички оферирани реактиви трябва да могат да бъдат използвани за автоматична работа на биохимичния анализатор "EXSPRESS PLUS", без да е необходимо за работата с тях да се извършва предварителна мануална подготовка.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В спецификацията на Възложителя са посочени приблизителни прогнозни количества за всеки един от артикулите медицински консумативи, които ще се посочат и в договора с участника, определен за Изпълнител. Определените в спецификацията прогнозни количества не задължават лечебното заведение да ги закупи. Закупените количества медицински консумативи ще са съобразно реалните нужди на лечебното заведение за срока на договора.

Стойност, без да се включва ДДС
46444 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.05.2016 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник представя гаранция за участие в процедурата в размер на 400.00 (четиристотин) лв. в една от формите, предвидени в чл.60, ал.1 от ЗОП. Срокът на валидност на гаранцията за участие, когато е под формата на банкова гаранция, е срока на валидност на офертата. Освобождаването на гаранциите за участие ще се извърши от Възложителя при спазване изискванията на чл.62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора, в размер на 3% от прогнозната му стойност без ДДС, в една от формите, предвидени в чл.60, ал.1 от ЗОП. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение на договора, когато е под формата на банкова гаранция, е 60 (шестдесет) календарни дни, след датата на изпълнение на договора - т.е.до 30.07.2016 г. Банкова сметка за внасяне на гаранции, когато е избран редът по чл.60, ал.1, т.1: „КОЦ-Бургас” ЕООД, СМЕТКА BG88 UNCR 7630 1063 9832 17, КОД UNCR BGSF, БАНКА УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД - БУРГАС. Условията по задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са заложени в проекта на договора за възлагане на настоящата поръчка, приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Прогнозната стойност на настоящата поръчка се определя за целите на избора на правното основание за откриване на процедурата и не ограничава участниците при изготвяне на ценовите им предложения. Доставките по сключения договор ще се изпълняват на база периодични планови заявки, изпълнявани в срокове, предложени от участниците, но не повече от 10(десет) календарни дни от подаване на заявката от представител на Възложителя. Заплащането ще се извършва със собствени средства на Възложителя, с преводно нареждане, по банкова сметка на Изпълнителя, указана в договора, след извършване на доставка и представяне на оформена фактура за извършена доставка. Срокът на възможно отложено плащане е до 60 календарни дни от датата на заверяване на фактурата от длъжностно лице на Възложителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на изискванията на ЗОП и Възложителя. Възложителят изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, което да е обвързано с офертата, подадена от обединението(чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Поръчката следва да се изпълни съобразно изискванията на действащото законодателство в Република България. Всеки участник в настоящата процедура има право да представи само една оферта. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в настоящата процедура. Предлаганите медицински консумативи трябва да отговарят напълно на изискванията на Възложителя, отразени в спецификацията за всеки един от тях.Участниците в настоящата процедура, задължително предлагат доставка на всички медицински консумативи от спецификацията, тъй като изпълнението на предмета на поръчката е комплексно и при липса на предложение за някой медицински консуматив от спецификацията, ще се счита че офертата на участника не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. В плик № 1 – Документи за подбор от офертата си, всеки участник прилага следните документи и информация:2.1.1. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата – образец № 5; б) декларация по чл. 47, ал. 9 – образец № 6; в) заверено от участника копие на разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадено по реда на ЗМИ, по предмета на поръчката, по реда на чл.49, ал.1 от ЗОП; 2.1.2. при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;2.1.3. оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума;2.1.4. доказателства за техническите възможности по т.2.3. от настоящото решение;2.1.5. декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 – образец № 7;2.1.6. декларация за използване на подизпълнители по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП и декларация за съгласие за участие като подизпълнител, когато е приложимо – образец № 10 и № 11;2.1.7. декларация за приемане на условията в проекта на договор – образец № 8;2.1.8. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, което прави предложението, в случай, че това не е законният представител на участника – оригинал или нотариално заверено копие на пълномощно; 2.1.9. списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника – образец № 4;2.1.10. оферта – образец № 1. В плик № 2 ”Предложение за изпълнение на поръчката” от офертата, всеки участник поставя:2.1.11. попълнено Предложение за изпълнение на поръчката – образец № 2, съгласно указанията за подготовка на офертата, приложени към документацията за участие;2.1.12. Декларация в свободен текст за нанесена „СЕ” маркировка върху медицинските консумативи, за които се подава офертата, в съответствие с изискванията на чл. 8 и чл. 15 от ЗМИ; В плик № 3 - ценово предложение – на хартиен носител по образец № 3 и на магнитен носител – по формата на спецификацията.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.2.1.1, букви „а" и „б" се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по т.2.1.1, буква „в" и „г" и т.2.1.4 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.Когато участникът в процедура е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на български език. ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VІ.3

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не изисква документи за доказване на икономически и финансови възможности.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

2.3.За доказване техническите и квалификационни възможности всеки участник представя в офертата си следните документи: 2.3.1. Декларация - списък на изпълнени доставки на медицински консумативи, сходни с предмета на настоящата поръчка, с посочени – стойност, дата и получател на доставките. Към декларацията трябва да бъдат приложени доказателства за всяка декларирана доставка, под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката – образец № 9. 2.3.2. Указания за работа, или друг подобен документ на български език, за всеки един от предлаганите реактиви от спецификацията. Указанията се изискват в качеството им на „описание на стоките, които ще се доставят”, по реда на чл.51, ал.1, т.5 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

2.3.1. Минимално изискване – поне две изпълнени доставки за период от две години до датата на подаване на офертата, с приложени доказателства за всяка декларирана доставка. 2.3.2.Минимално изискване – да се представят заверени от участника копия на Указанията за работа или друг подобен документ(на български език), за всеки един от предлаганите реактиви от спецификацията.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 028 - 044276 от 05.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.10.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен достъп до документацията в Профила на купувача, на сайта на „КОЦ-Бургас” ЕООД – http://onkobs.bg/?p=1591 до 27.10.2014 г. Условия и начин на плащане на документацията за участие -Закупуването на Документацията за участие в процедурата, изготвена на хартиен носител, е по желание на участниците. Последните следва изрично писмено да заявят желанието си да я получат, на адреса за кореспонденция на Възложителя, или на факс, или по електронна поща, в срок до 10 дни преди срока за подаване на оферти. Участниците следва да посочат данни за издаване на фактура и адрес, на който да бъде изпратена документацията, както и телефон, факс и електронна поща – за връзка. Получаването на документацията може да се извърши от представител на участника всеки работен ден от 7.30 до 15.00 часа, на адреса на Възложителя, срещу заплащане на 5 (пет) лева, внесени в касата на лечебното заведение. Документацията за участие може да се изпрати и по пощата/по куриер за сметка на участника, след превеждане на гореспоменатата сума по банковата сметка на Възложителя -“КОЦ-БУРГАС” ЕООД: СМЕТКА - BG88 UNCR 7630 1063983217, КОД - UNCRBGSF, УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД БУРГАС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.10.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.10.2014 г.  Час: 13:00
Място

В кабинета на управителя на „КОЦ-Бургас”ЕООД, в гр. Бургас, бул.”Стефан Стамболов” №73, Хирургичен корпус на МБАЛ-Бургас АД, етаж 7

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. За допускане до заседанието на комисията, лицата следва да представят: -лична карта или друг подобен документ, когато присъстват в качеството си на законни представители на участниците или като други правоимащи лица; -лична карта или друг подобен документ и пълномощно, когато присъстват като упълномощени представители на участниците; -лична карта или друг подобен документ и служебна карта, когато присъстват като представители на средствата за масово осведомяване.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

всички документи по т.2.1.1 се представят в официален превод(по смисъла на §1, т.16а от ДР на ЗОП), а документът по т.2.1.4, когато е на чужд език, се представя и в превод.Всеки участник може да докаже съответствието си с изискванията на Възложителя с възможностите на едно или повече трети лица, по смисъла на чл.51а, ал.2 от ЗОП. В тези случаи, освен документите, определени за доказване на съответните възможности, участникът представя и доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Документите в офертата да се представят като оригинали или заверени от участника копия(ако не е посочено друго изискване), на български език и в превод. Медицинските консумативи, оферирани от всеки участник, да отговарят на изискванията на Закона за медицинските изделия. Остатъчният срок на годност на доставените медицински консумативи да бъде не по-малък от 6 (шест) месеца от датата на извършване на всяка доставка, а за медицински консумативи с определен от производителя по-кратък срок на годност(шест месеца или по-кратък) - остатъчният срок да не е по-малък от 30(тридесет)% от определения. Във всяка опаковка от доставяните реактиви да има указание за работа на български език. Избраният за изпълнител ще бъде длъжен да предостави на Възложителя, безвъзмездно и едновременно със сключването на договора, софтуерен продукт за работа с предложените от него реактиви.Възложителят изисква, реактивите, предложени от участниците за изпълнение на част от предмета на поръчката, да бъдат от продуктовата листа на един производител, с цел осигуряване на безаварийна работа на анализатора и осигуряване на качествена и навременна медицинска услуга за пациентите. Начин за образуване на предлаганата цена:Предложената единична цена на всеки вид медицински консуматив от спецификацията да е формирана като крайна, с включени в нея всички данъци (ДДС), такси, мита, и други разходи, до краен получател. Цената за единица мярка да се посочи в ценовото предложение до четири знака след десетичната запетая и да е съобразена с исканата мярка от предлагания медицински консуматив, посочена в Спецификацията. Цената за опаковка от предлагания консуматив да бъде закръглена до два знака след десетичната запетая. Посочените прогнозни количества в Спецификацията за всеки медицински консуматив и предложената от участника единична цена формират прогнозната обща стойност за съответния консуматив. Прогнозната обща стойност от всички консумативи формира общата прогнозна стойност за цялата поръчка, която ще бъде използвана за оценка на офертите по избрания критерий. Ценовото предложение задължително се представя: -на хартиен носител по предоставения образец, подписан от законния представител на лицето, което подава предложението или от упълномощен представител; -и на магнитен носител – попълнената спецификация, във формат Excel. Не се позволява несъответствие на информацията между хартиения и магнитния носител. При констатиране на такова, за валидна се счита информацията, посочена на хартиения носител. Сроковете в настоящата процедура са намалени по реда на: - чл.64, ал.2 от ЗОП – предварителното обявление за обществена поръчка със същия предмет е изпратено и публикувано на 05.02.2014 г. под № 584394 в РОП и публикувано под № 2014/S 028-044276 в ОВ на ЕС и съдържа информацията, която е била налична към датата на изпращането му; - чл.64, ал.3 от ЗОП - обявлението за настоящата процедура се изпраща по електронен път и от датата на публикуването му възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена - http://onkobs.bg/?p=1591 - Профил на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно сроковете по чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.09.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ